Eivät tule pääsemään hallitukseen ja vaikka niitä valiokuntiin on pakko ottaa niin eivät ne sielläkään vaikuta yhtään mihinkään, niine taantumuksellisine ajatuksineen mitä niillä on. Aivan yhtä hyvin voi jättää äänestämättä jos aikoo hukkavasuria äänestää. Loppujen lopuksi ne ovat niin hlvetin sivistymättömiä ja tyhmiäkin.
Ääni vasemmistolle on ääni hukkaan
sevaanonnytnäin
3
<50
Vastaukset
- KiinteistöveroniTuhatE
Kerrohan kuinka rikas olet.
Montako tehdasta omistat.
Kontulan vuokrayksissä asuvien ei kannata äänestää riistäjiään.
Onpa suomen käyhäkansa tyhmää ja ei opi koskaan kuka heitä kusettaa taas Tähän mennessä fiksuin vassari on ollut Suvi-Anne Siimes. Älysi tai huomasi, ettei vasemmistoliiton touhulla pitkällepotki ja lähti ansaitsemaan.
- KiinteistöVeroTuhatE
Eiköyhän kannata äänestää rikkaiden puolue.
Rikkaat omistaa tehtaita ja yrityksiä eivät käy töissä joka päivä.
Köyhät käy töissä joko joka päivä ja eivät voi öitää lomamilloin itse haluuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584