En voi ostaa enää Vallilan tuotteita

tuntuu_pahalta

38

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kierränVallilanRätit
    • Maantierosvo

En ole onneksi koskaan ostanut. Minusta ne ovat rumia ja ylihintaisia.

• En.osta

Samaa mieltä!

• EnOstaMinäkään

Vallilalla on yksi hyvä suunnittelija, jonka kuosit ovat kauniita, mutta itse tuotteet ovat aivan sutta ja sekundaa.

• BernerToimintaKielletään

Bernerin "Vallila-" firman toiminta keskeytetään ja tullaan kieltämään kokonaan.
      Syyksi luetaan
      -Rikokset ihmisyyttä vastaan
      -Törkeä oman edun tavoittelu ja törkeä lapsityövoiman hyväksikäyttö
      -Bernerin lastensairaala-huijauksen tutkinta

• inhoberner

Berner on Sipilän suojeluksessa.
        Jahka rouvan ministeripesti päättyy, luikahtaa hän rotan tavoin Sveitsiin.
        Tokkopa jatkossa enää Suomeen uskaltautuu

• pulleapoika

Onko enkelitädiltä siivet sulaneet. Heittäytykää hyväntekijäksi niin kansa palkitsee.
        Sen jälkeen taivas vie vaikka taksihelvettiin.

• ScumoftheEarth

Poliitikot...

• assddd

Suomeen halutaan samanlaista palkanmaksua, eli työpaikkakohtaista sopimusta. Joillekin aloille siitä seuraisi varmaan alle 5 € tuntipalkat. Jostain luin, että Myanmarissa on 3€ päiväpalkkoja.

Yrittäjät laskevat, että 5€ tuntipalkkalaiset saavat jotain KELA-tukia joilla tulevat toimeen.
      Tulevaisuudessa ja osin jo nytkin, tietyt harjoittelijat saavat 0€ tuntipalkkaa ja tukia. Työnantajalle tämä on ilmaista työvoimaa. Ilmeisesti työnantaja haluaa pidentää harjoittelujaksoja.
      Sitten vielä, kun koeaikoja on pidennetty, niin tästä on tullut oiva kikkailuväline työnantajalle. Uusi muoto teettää pätkätöitä ja palkata sitten uusi "harjoittelija" tai tavallinenkin toinen uusi työntekijä. Nykyään koeaika on pitkä, 6 kk.

• eiyhtäänRÄTTIÄ

Minä tein Vallilan tuotteille itselleni OSTOKIELLON jo lähes neljä vuotta sitten. Ja päätös pitää!
      Sipilän todellinen löytö Suomea tuhoavaan politiikkaan.

• vallilaboikottiin

Onko berner oy myös saman omistama,myy ainakin rotanmyrkkyä.

• Vain-vallila-on
        vallilaboikottiin kirjoitti:

Onko berner oy myös saman omistama,myy ainakin rotanmyrkkyä.

Ei ole. Teknokemia tuotteet ovat eri bernereitä ja eri lafkaa.

• KEPUpettääAinaAINA

Berner on erittäin vastenmielinen ja kuvottavan tuntuinen otus.
      Ämmä löyhkää röyhkeyttä ja pahuutta, ahneutta ja kieroutta, vatulointia ja sipilöintiä.
      Tuollaset noita-akat eivät Suomeen kuulu.
      Sipilän järjestämä Suomen kansalaisuus peruttava heti.
      Ja tuo ahne huijari Berneri vaan vieläkin istuu Suomen hallituksessa ja Ruotsin suursijoittaja-Bank : issa - ja yhtäaikaa!!??

Sipilä Berner KEPU === Ahneuden ja Petoksen Koko Kaamea Kuva
      .

• Kokoomuslainen

(Oikeastaan Berner on kokoomuslainen.) Ei asetu ehdolle, kun Kepulla alamäki niinkuin Kokoomuksella. Jäisi lehdellä soittelemaan......

• RumaOn

Ällöttävän näköinen akka tämä Berner tuossa kuvassa, jossa suorastaan irvistelee!!!!

• hyyhyyyyyy

Kerran ostin valmisverhot valkoiset kivalla kuviolla mutta niissä niin oksettava haju että ei pesussakaan lähtenny...Lahjoitin kirpputorimyyntiin !!!!!

• kääääääääkkkkk

Berner on kuin noita-akka. Varsinainen lahja Sveitsiltä Suomeen.

• ggggooglaaja

Aika kumma on, että on ollut myös Sveitsin kansalainen, koska suku on muuttanut jo 30-luvulla Suomeen. A. Berner on syntynyt Helsingissä v. 1964.
        Berner on saanut Wikipedian mukaan myös Suomen kansalaisuuden, vuonna 2015. Kaksoiskansalaisuus on mahdollista, ja Suomella on sopimukset monen maan kanssa tästä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Anne_Berner

• Minä lopetin Vallilan tuotteiden käytön(kin) heti, kun Berneristä tuli ministeri.

• Ovelaa

Näin ne yksityiyrittäjät maksavat huonoa palkkaa, itse isopalkkaisia. Berner, Sipilä........
      Arabia toimii samoin.

Yksityis yrittäjille lisää pienellä palkalla sitähän tämä Sipiläkin, Berner ajaa.Lapsi työvoimaa alepalkoilla.

On nää yrittäjät ovelia itselle kermat muille rippeet.

Äänestäkäää nyt vaaleissa nämä rikkaat ahnehtijat pois.

Minusta tätä voisi verrata pedofiliaan samaa tehdään lapsille,maksetaan mitä töntä palkaa ja työolot on mitä on!

• minunrahoillaeijuhli

Olen jo vuosia sitten alkanut boikotoimaan tätä rosvotätiä ja sen kauppaamia tuotteita.

Mitä pitää tapahtua että ihmiset oikeasti alkavat ajattelemaan omilla aivoillaan? Joko nyt...

• eijuhlimunrahoilla

Olen jo aikaa sitten lopettanut tämän rosvotädin rättien ym. oston.

Joko nyt, viimein, muutkin ymmärtäisivät ajatella omilla aivoillaan,,

• boikottiin

Minä en ole tuhlannut roposiani tämän naisen firmaan tuotteisiin. Enkä tuhlaa vastaisuudessakaan. Minun silmään ne ei vaan ole kauniita. Jotenkin tylyn näköisiä esim ne ”kelohonka” kuosit. Todella räikeitä ne värit niissä ja nyt kun luin, että minkälaisella palkalla niitä valmistetaan, niin kiitos ei.

• ywe
        boikottiin kirjoitti:

Minä en ole tuhlannut roposiani tämän naisen firmaan tuotteisiin. Enkä tuhlaa vastaisuudessakaan. Minun silmään ne ei vaan ole kauniita. Jotenkin tylyn näköisiä esim ne ”kelohonka” kuosit. Todella räikeitä ne värit niissä ja nyt kun luin, että minkälaisella palkalla niitä valmistetaan, niin kiitos ei.

Ei mitään tyyliä Vallilan räteissä.

• Dupepeenari

Lisää liksaa ja äkkiä.

• Eikö kyseessä ollut malliesimerkki paikallisesta sopimisesta? Joten älkää nyt AY-pamput ja komukat nillittäkö!

Intiassa sovittiin paikallisesti kiky-ratkaisu jolla osapuolet yhteisymmärryksessä sopivat, että työntekijöille maksetaan nälkäpalkkaa kun työntekijät vastavuoroisesti suostuvat tekemään ylitöitä ilman korvauksia. Näin tehdas oli kiistatta kilpailukykyinen ja eikös se ole tärkeintä?

Bernerhän halusi Suomeenkin lisää paikallista sopimista!

• tunkkainenkin

Irstaan jakorasian oloinen

• Pyrkyri.vailla.vertaa

Todellisuudessa Berner käytti Suomea jakorasianaan.

Anoi Suomen kansalaisuutta vasta vähän ennen vuoden 2015 Eduskuntavaalien ehdokasasettelua. Sitä ennen ei Suomen asiat olleet kiinnostaneet sen vertaa että olisi halunut edes äänestää.

Kilpailutti Orpoa ja Sipilää ministeripaikasta. Sipilä oli tarpeeksi tyhmä lupaamaan. Kun oli saanut ansioluetteloonsa rivin ministeritoimestaan lähti rahakkaampiin hommiin ja haistattaa pitkät koko Suomelle.

Uskomattoman röyhkeä pyrkyri. Käsittämättömintä on se, että Sipilä meni halpaan ja Berner vei Sipilää kun kuoriämpäriä.

• Minä.tiedän

Palapelin osaset loksahtavat kohdalleen, kun kuulette että hän on kiinnostunut burleski -performanssista.

• SipiläBernerKEPUpettääA

Sipilä: " Bernerillä on minun täysi tuki" .

• ei_mul_muuta

Ylimielinen rupsahtanut eliitin kana.

• Anonyymi

Vallila boikottiin, paras vastaisku Annen tekemisille suomessa

• Anonyymi

Vallila nimellä yritetään tehdä ostajalle mielikuva kotimaisesta tuotteesta.Harkittua huijausta

• Anonyymi

En ole ostanut sen jälkeen kun Anne Bernerin poliittinen kanta ja toiminta tuli julki, enkä osta jatkossakaan.

• Anonyymi

Tein Vallilan tuotteista maton kuteita, ei enää verhoksi.

• Anonyymi

Ja myös suomalaisen ay-liittojen. Menivät lakkoon syksyllä syyttä.

• Anonyymi

Oletko ollut niin s-tanan tyhmä, että olet tähän asti ostanut? Kun Berner tuli Suomen politiikkaan ja alkoi saarnaamaan markkinaliberalismiaan, niin firma meni boikottiin välittömästi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe