Ennakkoäänestyksessä varsinkin on epäilyttävää, että koneella kirjoitetaan johonkin ja lippu suljetaan kirjekuoreen ja toiseen kuoreen. Sen jälkeen laittavat kuoren johonkin ja äänestys on tehty. Mistä tiedän, että ei mene vaikkapa roskiin? Ilmeisesti äänestykseni rekisteröidään johonkin ja voisi ainakin tarkistaa, että olen antanut ääneni. Tässä vielä jää riski, että lipun numero vaihdetaan toiseen kun en nähnyt mitään sinetöityä säilöä mihin sen kuoren laittoi. Hieman kyllä arveluttaa tuollainen.
Vaalipäivänä ainakin se lippu laitetaan sinetöityyn säilöön ja itse sen vielä näkee. Ehkäpä jatkossa kannattaisi vain sitä käyttää.
Mistä voi tarkistaa äänestämisen
ennakkovedätys
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099