Posti on hidas

kuuukkeli

Mistä johtuu, että Saksasta tilattu paketti tulee suomeen parissa päivässä, mutta Ulkomaanterminaalin postikeskus 00000 hautoo pakettia jo 13 päivää eli 2 viikkoa. Paketti ei ole voinut mennä tulliin, koska maininta olisi seurannassa. Lisäksi tavara ei ole laiton.

12

5626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitänetekee

Ei tulli tarkasta kuin 5% Eu:n ulkopuolelta tulleista paketeista. Eu:n sisältä vielä harvemmin. Posti varmaan hukannut.

• Palvelu huononee.Palvelu hidastuu.
      Onneksi sentään postimaksut nousevat.

• postihukkaa

Postin oma seuranta kertoiso, jos tullissa. Silloin olisi ulkomaanterminaali 01000 tulli. Tullista oltaisiin myös yhteydessä.

• ihmepostia

Mulla kanssa kadonnut 2 postipakettia, jotka tulivat briteistä. En koskaan saanut postilta selvyyttä asiaan. He syyttivät royalmailia, vaikka he itse hukanneet. Paketti edelleen matkalla Suomem sisällä jo kuukausia. Postin seurannassa näkyy. Matkalla kohteeseen. Paketti makaa vain pok helsinki 00000

• postihidastaa

Itellä ihan sama juttu. Tietääkö joku miksi paketti makaa pok 0000 Helsinki. jo kolmattaviikkoa. Seurannassa näkyy kohde matkalla. Ei voi olla tullissa. Seuranta näyttäisi ja oltaisiin tullista jo oltu yhteydessä. Tavara ei laitonkaan

• Anonyymi

Paketti tuli tänään perille. Ei se maannut postikeskuksessa kuin 2 kuukautta, eikä ollut tullissa. Sain jo ajat sitten korvaavan lähetyksen, joten ilmaseksi tuli toi alkuperäinen. Postin asiakaspalvelta ei tullut mitään selvitystä miksi viivästyi.

• Anonyymi

Mun pakettini on nyt maannut viikon POK.ssa
        Tuli päivässä Virosta.

• postikulkeekustipolkee

Posti hukannut paketin. Niillä motivaatio ihan nolla, koska irtisanomisia ja ulkoistuksia. Seurannassa näkyisi paketti tullissa. Tuskin pakettia löytyy ikinä. Itse kanssa menettänyt paketin, kun posti hukannut eikä myönnä virhettä. Työntekijät saattavat varastaa myös.

• entinennarkkaripostilai

Postissakin töissä narkkareita. Voivat varastaa arvotavara yms. vaatelähetyksiä. Miksei posti joudu vastuuseen hukkaamistaan paketeista?

• skannausvika

Mikäli pieni paketti 15cm#15cm#1cm, niin postin skannaus ei aina toimi ja siksi paketti makaa terminaalissa.

• Anonyymi

Mikä on ongelma?
      Posti vain hidastaa jakelua ja huonontaa palvelua.
      Postimaksut onneksi taas nousevat.

• Anonyymi

mun paketti on ollut ulkomaanterminaalissa yli 1kk ja kun koittaa laittaa selvityspyynnön ei hyväksy postille antamaani puhelinnumeroa, ei vaikkka miten sen laittaa. perseetä koko posti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6484
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2251
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1837
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      82
      1214
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1012
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      960
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      74
      886
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      823
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      30
      814
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      145
      747
    Aihe