Mistä johtuu, että Saksasta tilattu paketti tulee suomeen parissa päivässä, mutta Ulkomaanterminaalin postikeskus 00000 hautoo pakettia jo 13 päivää eli 2 viikkoa. Paketti ei ole voinut mennä tulliin, koska maininta olisi seurannassa. Lisäksi tavara ei ole laiton.
Posti on hidas
12
5626
Vastaukset
- mitänetekee
Ei tulli tarkasta kuin 5% Eu:n ulkopuolelta tulleista paketeista. Eu:n sisältä vielä harvemmin. Posti varmaan hukannut.
Palvelu huononee.Palvelu hidastuu.
Onneksi sentään postimaksut nousevat.- postihukkaa
Postin oma seuranta kertoiso, jos tullissa. Silloin olisi ulkomaanterminaali 01000 tulli. Tullista oltaisiin myös yhteydessä.
- ihmepostia
Mulla kanssa kadonnut 2 postipakettia, jotka tulivat briteistä. En koskaan saanut postilta selvyyttä asiaan. He syyttivät royalmailia, vaikka he itse hukanneet. Paketti edelleen matkalla Suomem sisällä jo kuukausia. Postin seurannassa näkyy. Matkalla kohteeseen. Paketti makaa vain pok helsinki 00000
- postihidastaa
Itellä ihan sama juttu. Tietääkö joku miksi paketti makaa pok 0000 Helsinki. jo kolmattaviikkoa. Seurannassa näkyy kohde matkalla. Ei voi olla tullissa. Seuranta näyttäisi ja oltaisiin tullista jo oltu yhteydessä. Tavara ei laitonkaan
- Anonyymi
Paketti tuli tänään perille. Ei se maannut postikeskuksessa kuin 2 kuukautta, eikä ollut tullissa. Sain jo ajat sitten korvaavan lähetyksen, joten ilmaseksi tuli toi alkuperäinen. Postin asiakaspalvelta ei tullut mitään selvitystä miksi viivästyi.
- Anonyymi
Mun pakettini on nyt maannut viikon POK.ssa
Tuli päivässä Virosta.
- postikulkeekustipolkee
Posti hukannut paketin. Niillä motivaatio ihan nolla, koska irtisanomisia ja ulkoistuksia. Seurannassa näkyisi paketti tullissa. Tuskin pakettia löytyy ikinä. Itse kanssa menettänyt paketin, kun posti hukannut eikä myönnä virhettä. Työntekijät saattavat varastaa myös.
- entinennarkkaripostilai
Postissakin töissä narkkareita. Voivat varastaa arvotavara yms. vaatelähetyksiä. Miksei posti joudu vastuuseen hukkaamistaan paketeista?
- skannausvika
Mikäli pieni paketti 15cm#15cm#1cm, niin postin skannaus ei aina toimi ja siksi paketti makaa terminaalissa.
- Anonyymi
Mikä on ongelma?
Posti vain hidastaa jakelua ja huonontaa palvelua.
Postimaksut onneksi taas nousevat. - Anonyymi
mun paketti on ollut ulkomaanterminaalissa yli 1kk ja kun koittaa laittaa selvityspyynnön ei hyväksy postille antamaani puhelinnumeroa, ei vaikkka miten sen laittaa. perseetä koko posti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747