Kokoomuksen saavutukset

H.V.Kokoomus

1939-1945 suunsoitto ja isottelu kommunisteille, seurauksella kunnon selkäsauna, YYA sopimus ja Kekkonen 25 vuotta presidenttinä. Siinä oli muuten hyvin lähellä mennä kommunistien Suomelle myöntämä itsenäisyys.

1991 - 1995 valtionvelan tuplaaminen, kansallisen omaisuuden varastaminen

2007-2019 valtionvelan tuplaaminen taas, kansallisen omaisuuden varastaminen, 30 000 turvapaikkaturistia, Suomen ensimmäinen terrori-isku, koko Suomen asiat aivan päin helvettiä

Kokoomus on Suomen suurin ongelma.

18

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään-eroa

      Persut, ske ja Väyrynen käyttäytyvät aivan samanlailla kuin tuon ajan kommarit. Venäjä on niille tärkeämpi kuin Suomi.

    • Andrej.Starsina

      Aloittaja on pistänyt oikein WiFi -samovaarit höyryämään..:)

    • hepi3

      Ja maanpetos , oman rahan menetys, köyhien kyykytys, orjuutus tuolla velalla ja aikanaan vielä yritys tuoda tänne Saksasta kuningas, kimppaa ruotsinkielisten tukemisessa Pirkanmaalla Suomen epätoivo ja syöpä , joka on lahjonut niin paljon oikeuslaitosta, että vaikea saada vastuuseen näistä.

    • safsfasdf

      1918 kansanmurha ja sitä edeltänyt orjuuttaminen, saksalaisten laiton kutsuminen maahan surmaamaan suomalaisia. Kokoomuksen syntejä riittää.

      • aivan.totta

        Niin riittää. Omaa sukua oli punavankileirillä vartijoina. Mielenkiinnosta halusin ottaa selvää mitä ne siellä teki. Asiakirjoja, kirjoja ja muita lähteitä luettuani olen alkanut ymmärtää millaisia hirviöitä valkoisten puolella oli. Johdossa oli ihan puhtaasti maanpettureita jotka olisi mielellään liittänyt Suomen osaksi Ruotsia tai Saksaa. Mutta ei se vääryys siihen lopu. Myös YYA sopimuksen aikana kokoomuslaiset väärenti asiakirjoja ja keksi mitä ihmeellisimpiä tarinoita ja lukuja. Nämä on päätynyt oppikirjoihin saakka. Muistan edelleen kuinka historianopettajani kehui Rytin ja Paasikiven toimintaa sankarilliseksi. Hänen näkemyksen mukaan he jopa pelastivat Suomen itsenäisyyden. Todellisuudessa heidän ja muiden kokkareiden takia itsenäisyys oli hyvin lähellä mennä. Suomi sai kommunisteilta sellaisen armopalan ettei moni tiedäkään. Olisivat nimittäin halutessaan voineet miehittää koko Suomen eikä sille olisi kukaan mitään mahtanut. Vielä tänäkin päivänä kokkareet haukkuvat punikkeja vaikka niiden ansiosta Suomi on itsenäinen ja yksi maailman parhaista maista. Oli ainakin YYA sopimuksen aikaan. Kokkareiden omia ansioita lähinnä vain sotarikokset ja talousrikokset. Minä muistan YYA ajan Suomen, kuinka kadut ja puistot oli turvallisia ja ihmisillä oli töitä. Kokoomuksen Suomi on täysi katastrofi, toivottavasti se saadaan vielä pelastettua mutta kuka pelastaisi?


      • maanpettureita
        aivan.totta kirjoitti:

        Niin riittää. Omaa sukua oli punavankileirillä vartijoina. Mielenkiinnosta halusin ottaa selvää mitä ne siellä teki. Asiakirjoja, kirjoja ja muita lähteitä luettuani olen alkanut ymmärtää millaisia hirviöitä valkoisten puolella oli. Johdossa oli ihan puhtaasti maanpettureita jotka olisi mielellään liittänyt Suomen osaksi Ruotsia tai Saksaa. Mutta ei se vääryys siihen lopu. Myös YYA sopimuksen aikana kokoomuslaiset väärenti asiakirjoja ja keksi mitä ihmeellisimpiä tarinoita ja lukuja. Nämä on päätynyt oppikirjoihin saakka. Muistan edelleen kuinka historianopettajani kehui Rytin ja Paasikiven toimintaa sankarilliseksi. Hänen näkemyksen mukaan he jopa pelastivat Suomen itsenäisyyden. Todellisuudessa heidän ja muiden kokkareiden takia itsenäisyys oli hyvin lähellä mennä. Suomi sai kommunisteilta sellaisen armopalan ettei moni tiedäkään. Olisivat nimittäin halutessaan voineet miehittää koko Suomen eikä sille olisi kukaan mitään mahtanut. Vielä tänäkin päivänä kokkareet haukkuvat punikkeja vaikka niiden ansiosta Suomi on itsenäinen ja yksi maailman parhaista maista. Oli ainakin YYA sopimuksen aikaan. Kokkareiden omia ansioita lähinnä vain sotarikokset ja talousrikokset. Minä muistan YYA ajan Suomen, kuinka kadut ja puistot oli turvallisia ja ihmisillä oli töitä. Kokoomuksen Suomi on täysi katastrofi, toivottavasti se saadaan vielä pelastettua mutta kuka pelastaisi?

        Kokoomuksen edeltäjässä Suomalaisessa Puolueessahan oli myös Vanhasuomalaisia, jotka olisivat halunneet pysyä _Tsaarin hallitseman Venäjän osana orjuuttamassa köyhiä suomalaisia.


      • outoameininkiä
        maanpettureita kirjoitti:

        Kokoomuksen edeltäjässä Suomalaisessa Puolueessahan oli myös Vanhasuomalaisia, jotka olisivat halunneet pysyä _Tsaarin hallitseman Venäjän osana orjuuttamassa köyhiä suomalaisia.

        Aivan varmasti Kokoomuksessa on nytkin henkilöitä jotka liittäisivät Suomen Venäjään jos itse hyötyisivät siitä. Airiston Helmen tapahtumatkaan tuskin olivat mikään suurempi yllätys, mutta asioihin ei vaan ole haluttu puuttua. Nyt sitten vasta pakon alla säädettiin laki joka rajoittaa ulkomaalaisten maanomistusta strategisten puolustuksellisten paikkojen läheisyydestä


      • mietittävää
        outoameininkiä kirjoitti:

        Aivan varmasti Kokoomuksessa on nytkin henkilöitä jotka liittäisivät Suomen Venäjään jos itse hyötyisivät siitä. Airiston Helmen tapahtumatkaan tuskin olivat mikään suurempi yllätys, mutta asioihin ei vaan ole haluttu puuttua. Nyt sitten vasta pakon alla säädettiin laki joka rajoittaa ulkomaalaisten maanomistusta strategisten puolustuksellisten paikkojen läheisyydestä

        Jaahas....

        https://demokraatti.fi/putinin-puolue-on-ollut-suomen-kokoomuksen-veljespuolue/

        taitaakin olla se todellinen kommaripuolue negatiivisessa mielessä sittenkin Kokoomus ja pelkästään vasemmistoa on syytetty vuosikymmenet. Tätä nykyä uskonnolliset arvotkin on kokoomuksessa hylätty. Hävetkää !


    • kari.kommunisti

      Kokoomus on aina vastustanut kaikkea mikä parantaa työläisten oloja.
      Kokoomus vastusti aikoinaan yleistä ja yhtäläistä äänioikeutta, 8 tunnin työpäivää, ylityökorvauksia, kesälomia, sairasajan palkkaa, viiden päivän työviikkoa, äitiyslomaa ja joka ainoa kerta työläisten vaatimia palkankorotuksia.
      Katainen tosin vielä yritti markkinoida kokoomusta "tyäväen puolueena". Mutta eihän sitä kukaan uskonut.

    • Pascacoccareet_sucks

      Pascacoccareilla loppui tosiaan se pullistelu valvontakomission vierailuun maassamme syksyllä -44, ja siinä vaiheessa pelkuri swedupelle sååmenhurrit olivat jo soudelleet emåmaahansa, eli rååtsiin, josta sitten palailivat muina hurreina kun enin ruudinsavu oli häipynyt.
      Pascacoccare "pressa" nazi ryti laitettiin lusimaan, suojeluskunnat sun muut lotta-swärd järjestötkin lakkautettiin.
      Hallitus vaihdettiin, samoin poliisin ylin johto........

      • aivan.totta

        Se oli muuten hienoa aikaa. Kaiholla muistelen YYA aikoja. Silloin kokkareet oli joko vankilassa tai oppositiossa hiljennettynä. 1991 päästettiin kokkareet irti ja sen näkee nyt miksi kokkareet kuuluu vankilaan tai työleireille. Kekkonenkin sanoi että Kokoomusta ei saa koskaan päästää hallitukseen. Miksei uskottu?


    • raikasväri

      Mutta kun kokoomus on niin koolin sininen ja sdp/vasemmisto niin kommunistin punaisia. Äänestän taas kokoomusta.

    • Nyt on niin asiallinen ketju, että luulisi kovakalloiseempankin uppoavan kokoomuksen agenda.

      • Ongelma on tosin siinä että syöpä pitäisi leikata kokonaan eikä osittain, tuppaa muuten kasvamaan aina uudestaan.


    • Lahtarit ruoskaansa selkäämme soittaa...

    • äänestäjä

      Kokoomuksen moraalinen alamäki alkoi kaiketi 1980 luvun loppupuolella Koiviston toimiessa presidenttinä. Kekkonen oli varoittamut kokoomuksesta, mutta Koivistolle kelpasi ja vaalivoittaja Keskusta sivuutettiin halituksesta ns. kassakaappisopimuksen takia.

    • HyvinvoinninAlasajo

      Hyvinvointivaltio peruspalveluineen ja kansallinen omistus kansallisomaisuus ovat coccareista sosialismia, jonka takia ne pitää tuhota.

    • H.V.Kokoomus

      Kas kas kas. Kansan vihdoin oppinut että Kokoomus on Suomen suurin ongelma.

      Järjestys kun ääniä laskettu 99,4%

      SDP 6
      PS 1
      Kok 1
      Kesk -18
      Vihr 5
      Vas 4
      loput /- 0

      SDP, Vihreät ja Vasemmisto vaalien selkeät voittajat. Keskusta voi nyt miettiä oppositiossa Kekkosen neuvoa: Kokoomusta ei tule koskaan päästää hallitukseen.
      Onnittelut Kokoomuksen yhdelle uudelle edustajan paikalle, terveisin Vasemmisto 15

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe