Sain 60000e kulutusluottoa 15 vuoden maksuajalla ja ostan auton

Jerzu90

Täällä on nyt onnellinen mies. Sain vihdoin lainahakemuksen läpi ja tarkoitus olisi huomenna tilille tulla 60000e kulutusluottoa. Bank norwegian tarjosi tuota. Olen ajatellut että nyt kun voin niin laittasin tästä 30-40 tuhatta bemariin ja lopuilla laittasin autoon kaikkee siistii spoikkaa ja vannetta jne. Kattelin et 5000e saa jo hienot m-performance rengassetit. Mitä autoa suosittelette bemarilta jos rahaa on käytössä em tuo 40000e. Tuntuu kyllä niin hyvältä varmaan huomenna kun katsoo tilille ja huomaa olevansa rahoissaan😃

4

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2002 tii

• Ota_velga_osta_volga

Volga loppuu ennenku velga :-D

• TotuusSattuuQC

Kansanopistot ja muut vastaavat tarjoavat paljonkin kirjoittajakursseja ihan aloitteleville kirjailijoille. Kannattaa osallistua johonkin sellaiseen niin saa paljon hyviä vinkkejä uskottavien tarinoiden keksimiseen. Nyt kaipaat vielä aika lailla harjoittelua.

• sdfsdfsdfsdfsdfsdfsdf

Juu, tarinan syvyys uupuu, samoin uskottavuus, myös kirjoitustyylissä voisi olla enemmän aivotonta teinikohellusta jolla luotaisiin oikeanlaista ilmapiiriä.

Hyvä yritys mutta ei jatkoon. Ehkä ensi kerralla onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      171
      2566
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2244
    3. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1055
    4. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      147
      910
    5. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      66
      844
    6. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      382
      804
    7. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      55
      732
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      97
      710
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      47
      654
    10. Euroviisuhuitelua

En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka
      80 plus
      32
      643
    Aihe