Sain 60000e kulutusluottoa 15 vuoden maksuajalla ja ostan auton

Jerzu90

Täällä on nyt onnellinen mies. Sain vihdoin lainahakemuksen läpi ja tarkoitus olisi huomenna tilille tulla 60000e kulutusluottoa. Bank norwegian tarjosi tuota. Olen ajatellut että nyt kun voin niin laittasin tästä 30-40 tuhatta bemariin ja lopuilla laittasin autoon kaikkee siistii spoikkaa ja vannetta jne. Kattelin et 5000e saa jo hienot m-performance rengassetit. Mitä autoa suosittelette bemarilta jos rahaa on käytössä em tuo 40000e. Tuntuu kyllä niin hyvältä varmaan huomenna kun katsoo tilille ja huomaa olevansa rahoissaan😃

4

130

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2002 tii

• Ota_velga_osta_volga

Volga loppuu ennenku velga :-D

• TotuusSattuuQC

Kansanopistot ja muut vastaavat tarjoavat paljonkin kirjoittajakursseja ihan aloitteleville kirjailijoille. Kannattaa osallistua johonkin sellaiseen niin saa paljon hyviä vinkkejä uskottavien tarinoiden keksimiseen. Nyt kaipaat vielä aika lailla harjoittelua.

• sdfsdfsdfsdfsdfsdfsdf

Juu, tarinan syvyys uupuu, samoin uskottavuus, myös kirjoitustyylissä voisi olla enemmän aivotonta teinikohellusta jolla luotaisiin oikeanlaista ilmapiiriä.

Hyvä yritys mutta ei jatkoon. Ehkä ensi kerralla onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      440
      1920
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      818
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      39
      814
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      30
      763
    5. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      440
      727
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      721
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      665
    8. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      37
      581
    9. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      576
    10. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      563
    Aihe