Sähköautot ja öljyt

vihreä_piipertäjä

Sähköautojen on tarkoitus korvata polttomoottoriautot jo 10 vuoden sisällä. Eikö jo ole aivan sama mitä Motox/Eurol/Belco yms öljyä dino-polttoaineella käyvään koneeseen kaataa, kun se todennäköisesti jo paalataan 10 vuoden päästä? Kyllä se kosla kestää sinne asti halvallakin öljyllä.

Ja tulevat sähköautot eivät moottoriöljyjä tarvitse. Millä öljyuskovaiset sen jälkeen hifistelevät, vai onko siirryttävä vertailemaan ruohonleikkureiden moottoriöljyjä?

5

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4364634

      Varmaan siirtyvät hifistelemään latausasemiensa kanssa, kehuskelevat kuinka saavat ladattua 6 tunnissa tai jopa 5 tunnissa 80% lataukseen. Itse tankkaan polttomoottorin ja olen jo perillä kun sähköautoilijat vielä odottavat latausta :D

    • kökkötraktorix

      Kun sähköautot ovat yleistyneet, alkaa täällä keskustelupalstoilla armoton valitus, kun akut ovat jo viiden vuoden päästä lopussa ja hintalappu 6000 euroa. Ja kyllä niissä koiranluut löystyvät ja jarrusatulat jumittuvat kuten ennenkin. Pyörän laakerit ovat myös kulutustavaraa oli sähkö tai ei.
      Omistusautot siirtyvät historiaan, kun kukaan ei uskalla ostaa käytettyä sähköautoa.
      Yhteiskäyttö ja leasing poistaa akkuongelman, mutta ihmiset joutuu ostamaan jonkun purjeveneen pihaan pressun alle naapurin kadehdittavaksi, kun omaa autoa ei enää ole. Toki purjevenekin kannattaa vuokrata muutamaa viikonloppua varten, sillon ei tarvitse ostaa trailerikuljetuksia tai rassata veneen pohjaa. Huoltokin veneessä on pirun kallista.

      • odotammaKehitystä

        Alusta niissä on sama kuin polttiksissa, mutta kuormaa akkujen takia enemmän, arvata voi vain kuinka ne kestää. No nykyisillä sähkiksillä ei paljoa ajella vuosittain.


    • Inpuls

      Sähköautot lisää syöpä kuolemia maailmalla, sen verran säteilee kumminkin!

    • MUKAVAAAAA

      30v päästä vasta luovutan bensa diesel autoista ehkä<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe