Kysyn vaan.
Onko syy se että heidän tavoitteenaan on päästä harjoittamaan naiseutta?
Eikö ketään edes hävetä esiintyä naisena julkisilla paikoilla?
Laittakaa ennemmin säkit ylle ja ripotelkaa tuhkaa yllenne
Miksi jotkut huorat pukeutuvat kuin naiset
17
<50
Vastaukset 17
Miksi jotkut kirjoittavat plagioivat toisten viestejä.
kysyn vaan- on.aika.herätä.lumesta
Kerro sinä se.
- on.aika.herätä.lumesta
on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:
lopeta tuo typeryytesi
Miksi itse jatkat?
- on.aika.herätä.lumesta
Mene töihin
Menen kyllä, mutta vasta maanantaina. Miksi et itse ole töissä?
on.aika.herätä.lumesta kirjoitti:
Menen kyllä, mutta vasta maanantaina. Miksi et itse ole töissä?
olin yövuorossa ja menen illalla taas yövuoroon.
En jatka mitään turhia väittelyitä joten toivotan hyvää päivänjatkoa ja Jeesuksen rauhaa sinne- quazäm
olin yövuorossa ja menen illalla taas yövuoroon.
En jatka mitään turhia väittelyitä joten toivotan hyvää päivänjatkoa ja Jeesuksen rauhaa sinneSä et ole koskaan ollut töissä. Sitä sun saatananpalvontaa ei lueta työksi.
- reissuasuuniteleva
Kuinka Pattajan ladyboyt pukeutuu? Erottaako heidät naisista?
- HyvääMatkaa
Erottaa viimeistään siinä vaiheessa kun otat heiltä suihin.
- syy-kenties
Aika moni heistä on naisia.
- naiseus.hukassa
Suominaisia ei voi koskaan syyttää liiasta naisellisuudesta.
- Kyselen.tässä.järkeviä
Miksi jotkut pukeutuvat kuinka pukeutuvat?
- pipapäässä
Joku siveellisyyssääntö kait pakottaa pukeutumaan.
- reikä-
Miksi jotkut pukeutuvat kuten Lautasaari?
- tuhkamotarina
Mitä ihmeen tuhkaa?
- eiauta
Miksi jotkut poliitikot pukeutuvat kuin miehet?
Ei niiden teot tule tekemättömäksi. Rahasta huorannut on se mikä on ja sellaisena pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 681320
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574