Rukakuusamo

Sleijer

Onko kuusamon kylpylässä yhteissaunaa? Haluaisin esitellä vaimoa ;)

13

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso-vaikka-netistä

Onhan siellä. Sillä ne kylpylät vetää väkeä. Mutta kun Suomessa ei moisella asialla voi mainostaa.

• mies60-v

Onko aloittaja viikolla 15 Rukakuusamo alueella. Jos olet voitas vaikka kylypästä vaimosi kera.

• n42v

Kyllä se höyrysauna on yhteinen, eikä ole mitään väliaitoja niinkuin jossain.

• Sleijer

Hyvä juttu! Keskiviikkona mennään katsomaan ;)

• Heppimies

Sleijer, hei. Saako koskea vai vain katsoa?

• Onhan siellä ja täällä ois myös nuori jätkä joka vois tulla kattomaanki. ;P

• Anonyymi

no mitenkävi?

• Anonyymi

Ai oikein esitellä. Periaatteella niinkuin eräs autoliikkeen mies takavuosina, naisia ja autoja on eritarkoituksiin?

Kiesi tämäkin

• Anonyymi

Joo, esittelyautoa voi koeajaa niin kylläkai se sama pätee esittelynaiseen.

• Ois kiva liittyä seuraan,vaikka omassa saunassakin voitais tavata.

• Anonyymi

Tulee meidänkin silloin tällöin käytyä tuolla vaimon kanssa, hyvä höyrysauna.
      Siellä saa miehet katsella vaimoani ja olen huomannut että myös katselevat.

• Anonyymi

Tuohan on kuin kävis autoa vaan kattomassa markkinapäivinä. Pitäähän saada koeajaa et tavara on kunnossa?

• Anonyymi

Miesten kannattaa varmaan esittää se vaihdevipu kovana ja paksuna, katseet lisääntyvät ja höyryn hämy täyttää saunan, vain terskan kiiltäessä kuin auton konepelti, eihän tavaraa voi säkissä arvostella! Siis kaikki reippaasti viritettynä saunomaan!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3755
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3320
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      69
      3164
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2780
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2352
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1923
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      29
      1869
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      40
      1867
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1708
    Aihe