Vihdoinkin miespari sai yhteisen lapsen!

Synnyttäjänä oli lapsen isän äiti sijaissynnyttäjänä.
Isän munasolujen luovuttajana toimi isän biologinen sisko. Munasolu keinohedelmöitettiin isän siemennesteellä jonka jälkeen ne istutettiin hänen äitiinsä.

Nebraskan lainsäädännön vuoksi lapsen vanhemmiksi merkittiin lapsen isä ja hänen äitinsä. Lapsen isä joutuu nyt adoptoimaan oman lapsensa.
Monimutkaista ja sekavaako? Ehkä. Seuraavassa asiasta lisäinfoa lähtien videon kohdasta 4.45:
https://www.youtube.com/watch?v=lJD-cldAPaA

Olen sitä mieltä että Koti, Uskonto ja Isänmaa ovat yhteiskuntamme perusta mutta minut tullaan tästä mielipiteestäni tuomitsemaan ja sulkemaan vankilaan kiihotuksesta ties mihin?
Perinteisten perhearvojen puolustaminen on nykyisin rikollista.

8

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NinniJaJenni

      PS vaalilauseet ovat Koti, Uskonto, Isänmaa. Ovat radiossa mainostaneet ja sitä toitottaneet.

      Ennen nuo oli Kokoomuksen vaalilauseita mutta ei enää pitkään aikaan !

    • ihanaa

    • Anonyymi

      Ainakin Suomen lain mukaan pitäisi olla selvää, että olisi lainvastaista (lähisukulaiset).
      Eli on todella typerää.

    • Anonyymi

      Sitten kun ruskenareijän ritarit savat ihan perinteisin keinoin lapsen, niin olen valmis myöntymään.

    • Anonyymi

      Uskonnot saa työntää sinne missä auriko ei paista. Muuten olen kanssasi samaa meiltä.

    • Anonyymi

      kannattaa nyt heti siellä neuvolassa panna lapsen peräreikä tarkkailun alle , ja viikoittain kirjata ylös väljyysmittari lukemat , ei niistä homoista koskaan tiedä.

    • Anonyymi

      Tuossahan ei siis kumpikaan ole saaneet yhteistä lasta.

      On varmaan sattunut jokin kömmähdys tai sitten sisko on ollut alaikäinen, eli lapsella on nyt sitten kaksi naaraspuolista äitiä ja yksi munaton isä.

      On väärin kuvitella, että heillä olisi 'yhteinen' lapsi, luonnossa jo eläimen lapsikin tietää kuka on hänen äitinsä, isä on aina vähän epävarmempi.

      Mitein tässä, että kumpikos se on velvollinen imettään noista rr-ritareista.

      Kaikki asiat, mitä ihmiskunnassa esiintyy, on geeniperimää ja geenien ohjailua, yksi kromosomi liikaa johtaa downin syndroomaan ja yksi kromosomi sisältää uskoakseni tuhansia geenejä, jollei jopa miljoonia.

      On huvittavaa uskoa sellaista geenitutkimuksen tulosta ja ettei poikkeavuudet johdu geeneistä, jossa tutkimuksen nyt vaan sattumalta teki pääosin homoista koostuva tutkija-joukko.

      Tuokaa eteeni edes yksikään luonnossa syntynyt eläinkunnan homo ja joka on homoilulla saanut aikaan jälkeläisen, maksan siitä 500 000€

      Mitä opimme tästä, on vaarallista rynkkailla (sweden, ruotsissa kyllä enemmän heteroja kuin sateenkaarisuomessa)) missä sattuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe