Korvaushoidolla onneen ja omat mömmöt päälle, kuten sk:ssa tänään.
Pori - Suuri huumekaupunki
25
146
Vastaukset
- Cuckkoomus
Kamaa kiskoo myös ns. silmäätekevät, eipäs osoitella sormella siellä.
- SalapoliisiSumppi
Toimiiko Porissa enää huumepoliisi?
- Soikkelin-Dentso
Ei toimi. Se sai potkut huumeidenkäytön takia. Pois vaan äkkiä.
- Fat.Pipe.man
Toimii. Ovat tehneet isoja ratsioita ja kotietsintöjä mm. kerrostaloissa Porissa.
- elJefeee
Nistikaupunki on eri asia kuin huumekaupunki. Lahti on nistikaupunki ja Culiacan huumekaupunki. Pitäkää käyttönne kurissa. Lespaava narkki ei ole ylpeydeksi suvulleen.
- Nisti
On se kumma juttu, kun perusturva antaa nistille subua, se on laillista, mutta jos tämä sama nisti ostaa subua Torrista, se on laitonta.
Perusturva on yksi huumeongelman ylläpitäjistä Porissa. Niin ja lähes kaikki korvaushoidossa olevista myy osan ilmaiseksi saavista subuista ja käyttävät muita päihdyttäviä lääkkeitä.
Huumetesteissä huijataan menen tullen..heh- JärkevääSeOn
Narkille pitää järjestää kamat jotta sen ei tarvitse niitä rikoksilla hankkia.
Eikä kukaan terve ihminen ole narkille kateellinen, narkilla menee huonosti, ei sitä normaali-ihminen kadehdi.
Kuolevatkin yleensä nuorena.
- Nisti
Sun kannattaa sit mennä sinne kävelykadulle antamaan nisteille rahaa ja ruokaa, ettei tarvitse rikoksilla niitä hankkia.
Muista antaa myös mömmöjä, jos sulla niitä on.- EiOleVaraa
Minulla ei ole rahaa auttaa ketään, olen työtön köyhä.
Mutta olet varmasti siitäkin kateellinen.
Miksi et menisi terapeutille ennen kuin joku suuttuu sinulle?
- Niih
Suomen alkoholipolitiikka = nostetaan bissen hinta niin ylös että keski-ikäiset käy viinansa Latviasta ja nuoriso siirtyy kannabikseen. Porin pubit on nykyään kuin hautaustoimistoja. Käviksellä sen sijaan kauppa käy. Vammaista, täysin vammaista touhua.
- EiOOvaraa
Mihin kaikki torin subunistit ovat hävinneet ???? Onko niillä jokin uusi jakopaikka vai ???
- Torilainen
Kuulin, että Porin kaupunki lopetti narkkien korvaushoidon, koska tuli liian kalliiksi ja käytettiin väärin. Siksi torin narkit ovat kadonneet muille apajille.
Liekö totta ?? Tiedä häntä ?? - Fakkktaa
Ei perusturha ole nistien subujakoa lopettanut. Kuulemma nyt jako tapahtuu kaupunkinsairaalassa.
Tuli niin paljon valituksia, että jako piti siirtää pois torin kulmilta. Mummot pelkäs ja asiakkaat hävis kaupoista.
T. Kaup. sair.hoitaja - Kuukkarilainen
Voipi olla totta, koska näin kaup.sairaalan käytävällä narkomaanin näköisen miehen. Oli laiha ja tatuoitu. Istui käytävän tuolilla ja pisti ruiskulla jotakin käsivarteen. Käytetyn ruiskun laittoi takaisin taskuun. Neulan heitti kukkapurkkiin.
Varmaan oli narkomaani.- PumpparinPuisto
Pumpputorilla niitä makailee eri asennoissa ja neuloja maassa, se on jumankaut lasten leikkipaikka.
- 56r453
Siinä Pumpputorin laitamilla asuu yksi huumediileri kattos.
- niionniikato
Joo on siinä apteekki ja terveysasema, viralliset jakelupisteet.
Yksinkertaisesti: Itseaiheutettua huumeongelmaa ei kuulu tukea yhteisistä varoista.
Tänne änkeää myös ulkomaalaisia vetämään kamaa kun se rahoitetaan yhteisestä kassasta.
- TietoaOn
En nyt tarkoita sit apteekkia Maantiekadulla Pumpputorin vieressä, vaan ihan toista rakennusta, jossa toimii laiton huumekauppa. Piripäät tietää osoitteen...
- KevätKoittaa
Kävelykadulla makasi eräs narkkiksen näköinen tyyppi. Huumeruisku oli kädessä ja vähän verta ranteessa. Ihmiset kulki ohi. Oli aivan sekaisin. Ei pysynyt tolpillaan.
Lanssi vei kait ensiapuun. Poliisit raudoitti kyllä asiakkaan ekaks. Menivät peräkanaa päivystykseen tai minne lienevät viemään.
Voi tätä touhua.- Anonyymi
Porin katukuva on muuttunut paljon, kun huumeiden käytöstä on tullut avointa ja hyväksyttyä hupia. Torstaina 18.4. huumeita diilattiin Bepopin pysäköintihallin ovensuun syvennyksessä. Käviksellä näkyy päivittäin käyttäjiä ja myyjiä.
- Anonyymi
Onko moderaattori nähnyt huumeidenkäyttäjiä Porin keskustassa?
- Anonyymi
Ongelmallisempia ovat nämä tatuoidut piilonarkkarimuijat, jotka on töissä pikaruokapaikoissa. On yleistä että asiakkaalle syötetään mömmöjä ruoassa huvin vuoksi.
- Anonyymi
Karmea näky on lihava tatuoitu nuori nainen..hyi..
ja myös miesten esim. kaulatatuoinnit ovat aivan karmeita.- Anonyymi
Sellainen naamatatuointi jossa on kyynel silmän alla tarkoittaa että tyyppi on peräprotsattu linnaruuna. Porissa on yksi sellainen. Kerjää selkäsaunaa jatkuvasti. Jollain vielä napsahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen naamatatuointi jossa on kyynel silmän alla tarkoittaa että tyyppi on peräprotsattu linnaruuna. Porissa on yksi sellainen. Kerjää selkäsaunaa jatkuvasti. Jollain vielä napsahtaa.
Ameritiikassa se kyynel, tai vaihtoehtoisesti hämähäkinverkko kyynerpäässä tarkoittavat että kyseinen oksennus on tappanut jonkun ja sitten tatuoinnilla leveillään.Selkäsaunan tarpeessa todellakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k385157- 823666
- 423085
- 613005
- 102966
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562373- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451768- 181731