Sipilä pelasti Kepun vaalivoiton

234234234234234

Yhdenkään katsojan silmäkulma ei pysynyt kuivana, kun katsoi Sipilän liikuttavaa ulostuloa poikansa menetyksestä Sannikka&Ukkola-ohjelmassa. Pääministerikin on vain ihminen, ja katsojat pystyvät samaistumaan häneen siinä, että miten he itse isinä tai äiteinä reagoisivat vastaavan menetyksen kokemisessa.

Ääneni menee Kepulle.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläjoo

Aika monelta vanhukselta ja vähäosaiselta on varmaan kostunut silmät jo ennen tätä. Syynä nykyhallituksen tekemät kiristykset ja leikkaukset.

• erqwerewrwerwe

Aika monelta työttömältä ja työttömän perheenjäseneltä on kostuneet silmät ilosta, kun 140 tuhatta henkilöä on työllistynyt Sipilän hallituksen aikana. Työllistäminen on parasta köyhyyden poistamista.

Demaripolitiikan takia tuli viime vaalikaudella 100 tuhatta työtöntä lisää.

• veikkovennamo

Katsooko joku vielä tuota ikivanhaa tekniikkaa kuten TV joka on pelkkää pakkosyöttöä ,eli pakkopulla?.Tuosta hökötyksestä jonka onneksi nykytekniikka eli tietokoneet on jo syrjäyttänyt ei saa muuta kuin pahan mielen ja mahapuruja.

• Fgtyruio
        erqwerewrwerwe kirjoitti:

Aika monelta työttömältä ja työttömän perheenjäseneltä on kostuneet silmät ilosta, kun 140 tuhatta henkilöä on työllistynyt Sipilän hallituksen aikana. Työllistäminen on parasta köyhyyden poistamista.

Demaripolitiikan takia tuli viime vaalikaudella 100 tuhatta työtöntä lisää.

9 € päivä orjatyöläiset ynnä muut tempputyöllistetyt,,siinä lesta sipilän työllisyysohjelma. V..tu

• Minun silmäni kostuivat. Voin samaistua Sipilän tilanteeseen kun olen itsekin menettänyt poikani.
      Ei silti vaikuutanut äänestyskäyttäytymiseeni.

• voipahus

Niiden muutamien matujen puolesta harmittaa, kun eivät Sipilän lupauksista huolimatta päässeet asumaan hänen omakotitaloonsa. Toki sai hän houkuteltua sillä tuhansia elintasosurffareita suomeen.

• SipilänKesKustaRipaskat

Sipilä, Kes kusta, setanssiiripaskaa haudalla. Sipilä Kes kusta on taas ripaskalla hmaalla , viimeiset keinot herättää huomiota ja kerjätä säälistä ääniä.
      Kaipa se toimii vanhuksiin ja herkköuskoisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe