Sipilä pelasti Kepun vaalivoiton

234234234234234

Yhdenkään katsojan silmäkulma ei pysynyt kuivana, kun katsoi Sipilän liikuttavaa ulostuloa poikansa menetyksestä Sannikka&Ukkola-ohjelmassa. Pääministerikin on vain ihminen, ja katsojat pystyvät samaistumaan häneen siinä, että miten he itse isinä tai äiteinä reagoisivat vastaavan menetyksen kokemisessa.

Ääneni menee Kepulle.

7

<50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläjoo

Aika monelta vanhukselta ja vähäosaiselta on varmaan kostunut silmät jo ennen tätä. Syynä nykyhallituksen tekemät kiristykset ja leikkaukset.

• erqwerewrwerwe

Aika monelta työttömältä ja työttömän perheenjäseneltä on kostuneet silmät ilosta, kun 140 tuhatta henkilöä on työllistynyt Sipilän hallituksen aikana. Työllistäminen on parasta köyhyyden poistamista.

Demaripolitiikan takia tuli viime vaalikaudella 100 tuhatta työtöntä lisää.

• veikkovennamo

Katsooko joku vielä tuota ikivanhaa tekniikkaa kuten TV joka on pelkkää pakkosyöttöä ,eli pakkopulla?.Tuosta hökötyksestä jonka onneksi nykytekniikka eli tietokoneet on jo syrjäyttänyt ei saa muuta kuin pahan mielen ja mahapuruja.

• Fgtyruio
        erqwerewrwerwe kirjoitti:

Aika monelta työttömältä ja työttömän perheenjäseneltä on kostuneet silmät ilosta, kun 140 tuhatta henkilöä on työllistynyt Sipilän hallituksen aikana. Työllistäminen on parasta köyhyyden poistamista.

Demaripolitiikan takia tuli viime vaalikaudella 100 tuhatta työtöntä lisää.

9 € päivä orjatyöläiset ynnä muut tempputyöllistetyt,,siinä lesta sipilän työllisyysohjelma. V..tu

• Minun silmäni kostuivat. Voin samaistua Sipilän tilanteeseen kun olen itsekin menettänyt poikani.
      Ei silti vaikuutanut äänestyskäyttäytymiseeni.

• voipahus

Niiden muutamien matujen puolesta harmittaa, kun eivät Sipilän lupauksista huolimatta päässeet asumaan hänen omakotitaloonsa. Toki sai hän houkuteltua sillä tuhansia elintasosurffareita suomeen.

• SipilänKesKustaRipaskat

Sipilä, Kes kusta, setanssiiripaskaa haudalla. Sipilä Kes kusta on taas ripaskalla hmaalla , viimeiset keinot herättää huomiota ja kerjätä säälistä ääniä.
      Kaipa se toimii vanhuksiin ja herkköuskoisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      50
      1287
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      15
      1008
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      967
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      673
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      668
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      25
      431
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    9. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      429
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    Aihe