Heippa!
Onko kenelläkään antaa viitekehystä, kuinka paljon asiakkaita käy kahvilassa päivän aikana alueilla (Espoo, Vantaa, Helsinki)? Toivoisin asiallisia vastauksia tähän kysymykseen.
Hyvää kesän odotusta kaikille!
Kävijämäärät kahviloissa pääkaupunkiseudulla
3
678
Vastaukset
- syväanalyysinteko
Asiakasmäärää voisit arvioida kun a) tiedät montako asiakaspaikkaa (pöytä ja tuolit) kahvilassa on. b)googlesta katsomalla kohdasta suositut kellonajat kyseiselle firmalle c)tarkistamalla kahvilan taloustiedot netistä. Asiakasmäärän arviointi on jonkinlainen kooste noista tiedoista. Asiakasmäärään vaikuttaa sekin kuinka kauan asiakkaat istuvat ja höpisevät. Mitä lisäpalveluja tarjoat. Onko osaava barista jne. Ja se minkä tyyppinen kahvilan on tarkoitus olla. Onko nettikahvila. Onko wieniläsityylinen cafe, raskalainen, kissakahvila, mangakahvila. Vaiko kahvila/konditoria yhdistelmä. Valitse referenssiksi parhaat löytämäsi 5 kahvilaa jotka tyylinsä puolesta on sitä juttua mitä haluat ja tee niistä tarkempi asiakasmääräanalyysi. Sekin että kannattaa hakeutua lähelle muita kahviloita. Se lisää kummasti asiakasvirtaa. Yksittäiset erakkokahvilat ei oikein pärjää ilman vahvaa ruokapuolta. Mutta silloin ne eivät oikeita kahviloita olekaan. Ja tietysti on tehtävä jalkatyötä ja käytävä nuuskimassa niitä TOP 5 cafe-paikkoja ruuhka-aikana ja hiljaisena aikana.
- jeeeee
Paljon
- syväanalyysinteko
tehdään hatusta vetämällä karkeata arviolaskelmaa.
Pieni cafe Vantaalla jossa 30 asiakaspaikkaa. 10 tuntia auki välillä 9-19.
Päivän mittaan on muutama ruuhkapiikki ja sitten hiljaisempaa.
Redusoidaan niin että keskimääräinen käyttöaste on 40 prosenttia.
Kahvilassahan seurustellaan ja kulutetaan aikaan ystävien kanssa. Joku teke eduunia läppärillä tai tapaa liiketuttuja. Kenties 30 minuuttia per cafeessa kävijä. . Voi olla pitempikin aika. Jotkut roikkuu pitkään. Pieni laskelma. 30paikkaa x 10 tuntia x 30 minuuttia x 40%= max 240 asiakasta päivässä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271994
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?821568Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611424Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311098- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731016
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983