poliisit varastivat minulta 100000-1000000 keno lapun missä oli voitto

jp00100

jouduin putkaan sen takia kun seisoin kerrostalon pihalla tekemättä muuta sitten tuli laki häiriöltä ja rikokselta suojaamiseksi otettiin putkaan.aamulla kun pääain putkasta tarkistin heti voitto lapun mutta lappu oli muuttunut 5euroa halvemmaksi niin huomasin heti asian ja mietin mitä tekisin,soitin eri asianajajille mutta kukaan ei halunnut sotkeutua asiaan mutta joka tapauksessa tein yksin rikosilmoituksen poliisista koska minun mieleen ei rörkeämpää rikosta mahdu kuin viranomainen VIRKAPUVUSSA VARASTAMASSA köyhältä niin tälläisiin on pakko puuttua myös minun tai kun muut lähtee karkuun ni minä jäin yksin haastamaan tuon petollisen koneiston.kysyn vaan että laitanko korvaushakemuksen suoraan valtionkonttoriin kun se on tallentunut todennäköisesti kameralle ellei kyseinen herra ole käynyt sammuttamassa sitä ennen anastusta?
Mutta laitan sen heti tänään menemään koska samaa firmaa on

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho ei jatka puolueen puheenjohtajana

Jussi Halla-aho ei asetu ehdolle Perussuomalaisen puolueen puheenjohtajaksi.
        Maailman menoa
        350
        3411
      2. Rattijuopon uhriksi 16 vuotias tyttö

Ikaalisista passitettiin ennen rattijuopot linnaan.Nyt vaan silitellään päätä.
        Ikaalinen
        73
        2994
      3. Onko Stefu ja Sofia eronneet?

Stefun instassa yksin Hangossa ja Sofia ilmeisesti Helsingissä.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        96
        2907
      4. No nyt! Vappu Pimiä ja Teemu-rakas harvinaisessa yhteiskuvassa: "Suostuu, kun ei tiedä aluksi..."

Vappu ja harvoin nähty "mysteerimies" eli aviomies Teemu poseeraavat Instassa kesäisissä tunnelmissa: https://www.suomi24.fi/viihde/no-nyt-vappu-pimia
        Kotimaiset julkkisjuorut
        10
        2577
      5. Sofialle, luet kumminkin

Nyt on vuosi seurattu tätä kiihkeää vuosisadan romanssia. Ja on ollut turbulenssia mennen, tullen ja palatessa. Ei ole enää perässä pysynyt tässä on/O
        Kotimaiset julkkisjuorut
        86
        2323
      6. Rattijuopon nimi

Onko jo julkaistu? Lienee sieltäpäin ehkä kotoisin?
        Ikaalinen
        25
        1931
      7. Maisa IT Mikko hävinnyt...

Ei näy yhdessäkään Maisulin Rhodoksen lomakuvassa,ei selkää,ei varjoa, ei lautasta,ei lasia. Huhu kertoo,että on jopa somessa seuraa hakenut..voi voi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        70
        1764
      8. Torstaina tulee ulos uutispommi

Ihan uskomatonta on luvassa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        68
        1705
      9. Liian moni elää

kumppanin/puolison kautta tätä maailmaa. Lauseissa korostuu ”minun mieheni/minun naiseni” sitä ja tätä. Luin tuossa juuri erään plstalaisenkin komment
        Sinkut
        167
        1011
      10. syy siepin happamuuteen selvisi!

Voiko paljoa happamampaa ilmestystä olla kuin Sara Sieppi Kaunissaaren rannalla ? ressukka kuvitteli iskeneensä kultasuoneen ja pääsevänsä tämän uu
        Kotimaiset julkkisjuorut
        31
        890
      Aihe