Itse olen heterogeeninen, homogeenejä ei ole minulla lainkaan, joten en kuulu SDPn kannattajiin. Naapurin viiksekäs Pekka on taatusti niitä SDPn kannattajia, vaikka en koskaan ole politiikasta puhunut hänen kanssa. Kylällä puhuvat ja näkeehän sen päälleppäin.
Minkä puolueen kannattaja sinä olet?
A24 SDPn kannattajat on homogeenisiä
7
58
Vastaukset 7
- ehtoon_ratoksi
Siis gay-geenisiä?
- laillistakiseon
Niin. Homous ei ole mikään sairaus, se on geeneissä.
- SEXsuaalisestiPOikkeavat
1969 sexpo-järjestö perustettiin. Tarja Halonen on yksi perustajajäsen. Sepon ensimmäiset saavutukset on 1971 kun homous poistettiin rikoksista ja samalla eläimiinsekaantuminen painostettiin.
Siihen en ota kantaa oliko Sepon saavutukset hyviä, mutta järjestöllä oli vahva sdp kannatus.- KännykkäPerkele
Eläimiin sekaantuminen siis painostettiin.
- Pelkel
LAILLISTETTIIN
- Anonyymi
Geenejään ei kukaan saa itse valita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791289
- 751093
- 96967
- 48793
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72757Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81698Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40693IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin68636- 28635
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅47621