HuonoOhjelma

TässäTotuutta

Tämä palsta on kuin yksi surkra pila.

18

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L_S

      miksi katsot

    • HELLHIHHULIHEI!

    • Samaatietä

      Se johtuu siittä, että tänne ovat ajautuneet työttömät, sairaat, juopot, muut holistit riippuvaiset, eronneet ja karanneet sekä muuten vain kompastuneet tai ympäri pyörähtäneet.

      • vapaavalinta

        Tämä todellakin on kuin katukahvila / katukapakka, jossa tulijaa ja menijää.

        Todelliset, tietyille aiheille perustetut foorumit, joille tulee kirjautua sekä hyväksyä säännöt ja pitää niistä kiinni, ovat sitten ihan muualla. Niille ei voi kirjoittaa mitä tahansa tai tulee banni (kirjoituskielto, -esto, -poisto).

        Tämä on Suomi24. Eihän tätä foorumia todellakaan ole pakko lukea.


      • Samaatietä
        vapaavalinta kirjoitti:

        Tämä todellakin on kuin katukahvila / katukapakka, jossa tulijaa ja menijää.

        Todelliset, tietyille aiheille perustetut foorumit, joille tulee kirjautua sekä hyväksyä säännöt ja pitää niistä kiinni, ovat sitten ihan muualla. Niille ei voi kirjoittaa mitä tahansa tai tulee banni (kirjoituskielto, -esto, -poisto).

        Tämä on Suomi24. Eihän tätä foorumia todellakaan ole pakko lukea.

        Totta 😊


      • L_S

        Eikö juuri kauniissa puheissa uskovat halua ja toivo olevansa lähimmäisten rinnallakulkijoita? Todellisuus on, että nämä "katukahvilat", joissa voi olla kuka vain käymässä ei kelpaa, vaan mieluummin oltaisiin samanhenkisten ja samalla tavoin ajattelevien kanssa, tai niiden jotka taipuvat samalle linjalle... tokiinsa se on varmaan ihmiselle itselleen helpompaa? toisaalta ymmärrettävää.

        Koen, että näiden palstojen erilaisten ihmisten kautta, olen saanut itse kasvaa myös jollain tasolla, oppia hyväksyntää ja sen kautta kohtaamista ja vaikka ei oikeasti olisi pystynyt kellekään mitään itse suoda ja vaikka kaikki se on ollut tietyllä tavalla "tuulen tavoittelua"... ainakin itse olen paljon oppinut. Kiitos siitä. Ja se kaikki kiitos kuuluu ihan kelle vaan ihmisille, ei vain samanmielisille, niillekin, joihin on kokenut jonkinlaista vaikeutta keskustella.


      • Samaatietä
        L_S kirjoitti:

        Eikö juuri kauniissa puheissa uskovat halua ja toivo olevansa lähimmäisten rinnallakulkijoita? Todellisuus on, että nämä "katukahvilat", joissa voi olla kuka vain käymässä ei kelpaa, vaan mieluummin oltaisiin samanhenkisten ja samalla tavoin ajattelevien kanssa, tai niiden jotka taipuvat samalle linjalle... tokiinsa se on varmaan ihmiselle itselleen helpompaa? toisaalta ymmärrettävää.

        Koen, että näiden palstojen erilaisten ihmisten kautta, olen saanut itse kasvaa myös jollain tasolla, oppia hyväksyntää ja sen kautta kohtaamista ja vaikka ei oikeasti olisi pystynyt kellekään mitään itse suoda ja vaikka kaikki se on ollut tietyllä tavalla "tuulen tavoittelua"... ainakin itse olen paljon oppinut. Kiitos siitä. Ja se kaikki kiitos kuuluu ihan kelle vaan ihmisille, ei vain samanmielisille, niillekin, joihin on kokenut jonkinlaista vaikeutta keskustella.

        Henkiökohtaisesti täytyy sanoa, että erillaisuus kiinnostaa.

        Eikö yleisestiottaen ihmiset ihannoi toisessa niitä piirteitä, joita itsessä ei ole?


      • L_S

        Ja aiheuttaa ihmisissä tunteita, ei niin aina hyviä. Oikeastaan loppuviimein, me kaikki olemme toisimme nähden aina erilaisia... toisissa koemme vain jotain ehkä tutumpaa. Olen kuitenkin oppinut, että erilaisuus voi "synnyttää" tahtomattakin jonkin halun muokata toista ja toisen mielipiteitä... että erilaisuuden hyväksyminen voi olla haastavaa, toisen ihmisen esimeriksi sellaisen käyttäytymisen, jota on vaikea hyväksyä ja ymmärtää.... ja sitten vaikka kuinka koettaa tökkiä kepillä jäätä, niin huomaa... ettei se muuta välttämättä asioita, että ne asiat vain vaativat hyväksyntää itseltä.


      • L_S

        Oikeasti se on jollain tasolla aika mahtava juttu, ihan siis itselle... olen näköjään niin itsekäs että sanon tai siis kirjoitan tämän... siis voittaa itsessä sellaisia tarpeita, kuin "toisen ihmisen mielipiteiden muokkaus"... meillä aika usein on muuten tarve, saada toinen... huomaamaan oman ajttelumme, olevan jotain tärkeämpää kuin sen toisen luoma todellisuus...


      • L_S

        Miksi ihmiset käyvät toisiaan vastaan? Miksi on sotia?

        Näen Jeesuksessa jotain tällaista, Hän kumartuu ja pesee jalkasi ja kuivaa ne kyynelillä. Hän on siellä katukahviloissa ja niiden kulmilla. Hän on se lähimmäinen, jonka sinun tuli kohdata.


      • Samaatietä
        L_S kirjoitti:

        Oikeasti se on jollain tasolla aika mahtava juttu, ihan siis itselle... olen näköjään niin itsekäs että sanon tai siis kirjoitan tämän... siis voittaa itsessä sellaisia tarpeita, kuin "toisen ihmisen mielipiteiden muokkaus"... meillä aika usein on muuten tarve, saada toinen... huomaamaan oman ajttelumme, olevan jotain tärkeämpää kuin sen toisen luoma todellisuus...

        Voipi olla ja voipi olla olemattakki 😂
        Ei sitä aina jaksa hyväksyä toisen ajattelutyyliä etenkään jos se sotii omaa arvomaailmaa vastaan.

        Ehkä jokaisella on vain tarve tulla hyväksytyksi omana itsenään.


      • L_S
        Samaatietä kirjoitti:

        Voipi olla ja voipi olla olemattakki 😂
        Ei sitä aina jaksa hyväksyä toisen ajattelutyyliä etenkään jos se sotii omaa arvomaailmaa vastaan.

        Ehkä jokaisella on vain tarve tulla hyväksytyksi omana itsenään.

        Niin, en ehkä ajatellutkaan, että kaikki täytyy hyväksyä tai kaikenlaista ajattelua... se oli jonkin asian syvällinen pohdinta, erilaisuudesta ja sen hyväksynnästä... minkä koin, kokemusmaailmassani.


      • Samaatietä
        L_S kirjoitti:

        Niin, en ehkä ajatellutkaan, että kaikki täytyy hyväksyä tai kaikenlaista ajattelua... se oli jonkin asian syvällinen pohdinta, erilaisuudesta ja sen hyväksynnästä... minkä koin, kokemusmaailmassani.

        Juu 😊ymmärsin.
        Minulla vain heräsi tuollainen ajatus.


    • Mikä on sukra ?

    • Mikä on sukra ?

    • herätkää

      Sukra tarkoittaa Sukarin avioliittoa huomattavasti itseään nuoremman naisen kanssa. Tehdään sukrat.

    • Valistaen

      Niin, tämähän on sitä kaikkea maailmaan, johon tuleviksi / meneviksi Krist. uksovat kutsutut, sitä kaikille hyväksi valkeuden tien suuntaa ja tietä esmerkillisesti edellä kulkevina näin kirjallisella tavalla sanoillaan osoittamaan ja näyttämään siihen kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön vetäviksi ja voittaviksi. Ihan VALTAVA mahdollisuu!

      Missä muualla voi kohdata näin valtavaa ihmismäärää, yksikin uskova jo parissa tunnissa useita satoja. Vain sillä että vastailee muiden hyviin aloituksiin ja kysymyksiin. Joita ketjuja sitten suuri määrä lukee. Ja vielä kun laittaa itse hyvia ns. "naappaavia" aloituksia.

      Kristuksen Jeesuksen omat ovat koko "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" kutsuttuja, ei maailmalta / ihmisiltä piiloutuviksi. Vaan kaikille hyväksi, hyvää, näkyvää ja hyvää vaikuttavaa hedelmää synnyttäviksi ja tuottavaksi. Johon sitten tässä mädännäisyyden valtaamassa mailmassa elävät voisivat ihan mielistyä ja ihastua, jne...

      • maailmalle.valkeudeksi

        Näinhän se on, hyvä ystävä, näinhän se on.
        *


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe