Li Andersson Åbolands svenska röst i riksdagen

lirules

Varför gnäller sfp att de förlorar mandadet ? Li är ordförande för ett mycket större parti och vi röstar förstås på henne i stället för högerpartiet sfp.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abudabi

      Jos olisin suru, äänestäisin kepua sillä kepu huolehtii maanviljelijöistä.

      • KePu pöllii myös ruotsinkielisiltä maanviljelijöiltä, aivan kuten kaupungeista. Siksi kukaan toimeliailla alueilla ei äänestä Kepua, panko- ja peräkamaripuoluetta takamailta.


      • ei-aprillia

        Närpiössä Keskusta on lehdessä mainostanut RKP:n ehdokasta parhaaksi vaihtoehdoksi.
        Tämän voi lukea mm. päivän Pohjalaisen pääkirjoituspalstalta.
        Kukaan ei enää kannata Kepua, eivät edes itse!


      • Peppu-Reino kirjoitti:

        KePu pöllii myös ruotsinkielisiltä maanviljelijöiltä, aivan kuten kaupungeista. Siksi kukaan toimeliailla alueilla ei äänestä Kepua, panko- ja peräkamaripuoluetta takamailta.

        Mitä se KePu pöllii?
        Ja vielä aivan kuin kaupungissa?


    • Förstås röstar man Li. SFP får inte 13500 röster och förlorar mandaten till KD.
      Det kann hända, at mandaten går till Sannfinländerna, som har valförbund med KD.
      A-M Henriksson fick ingen samarbetare i Åbo:

      • Anonyymi

        Visst fick SFP behålla sitt mandat iÅBO.Även om Wallin lämnade politiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Visst fick SFP behålla sitt mandat iÅBO.Även om Wallin lämnade politiken.

        Det retar vissa personer något otroligt.


    • Ehkä vassareiden ja RKP:n tulisi yhdistyä.

      Olisi vielä entistäkin laja-alaisempi ja liberaalimpi joukkue.

    • luren

      Henriksson sanoi, että rkp odottaa historiallisen suurta vaalivoittoa.....

      • Tätä ei enään tarvitse kauas jännittää.
        Itse odotan tosin käänteistä, sillä suruilla tuntuu olleen panokset pääasiassa aivan muiden puolueiden ehdokkaiden takana.


    • Justkuuri

      Li Andersson onkin siis Rkp:n mandaatilla eduskunnassa. Mukava tietää!

      Pitää kertoa Vas.liiton äänestäjille, että Li on pakkoruotsin ehdoton tuki ja että Li kuuluu siihen joukkoon, joka heidän lapsiaan kiusaa pakkoruotsilla.

      • Li haluaa kyllä rajoittaa kapitalistia duinarin iloksi, mutta mielellään pakottaa kaikki pikkulapset ruotsin opiskelijoiksi.


      • Anonyymi

        Mikäli teille ei ole vielä valjennut, niin RKP käyttää Troijan hevosia politiikassa.
        Heitä sijoitetaan eri puolueisiin, jotta saadaan suomenkielisten ääniä.
        Stubb, Harkimo, Berner, Li Andersson, Annika Lapintie, Silvia Modig ja Suvi-Anne Siimes tulevat mieleen ensimmäiseksi. Muitakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli teille ei ole vielä valjennut, niin RKP käyttää Troijan hevosia politiikassa.
        Heitä sijoitetaan eri puolueisiin, jotta saadaan suomenkielisten ääniä.
        Stubb, Harkimo, Berner, Li Andersson, Annika Lapintie, Silvia Modig ja Suvi-Anne Siimes tulevat mieleen ensimmäiseksi. Muitakin on.

        Så fina teorier igen,självklart (du glömde KD:s Östman )


      • Anonyymi

        Det där var ganska ny teori,wow !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe