Hindujen rukoukset toimii

Sippe.matkalainen

Olen käynyt tutustumassa Hindujen rukouksiin. Se on aivan mahtavaa. Rukoukset toimii oikeasti. Irronneet raajat esim kasvaa takaisin aivan 10 sekunnissa silmien edessä. Parantaa ihan mitkä tahansa sairaudet välittömästi.

Jos haluatte että rukouksenne toimii oikeasti, niin vaihtakaa uskontoa.

17

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rukoushöpötys

      Kaikkihan nykyään "toimii", koska kielipoloisemme köyhtyy koko ajan. Jos tuo muoti-ilmaus "toimii" ilmaisee rukouksen tehoa, niin se on täyttä puppua. Mitään ei tapahdu, vaikka höpöttäisi mitä tahansa. Aikaa tietysti kuluu paremmin.

    • Sepi.perheineen

      Olemme kuulleet Hindujen ihmeistä ja seuraava matkakohde on Intia. Haluamme tutustua lähemmin Hindu uskontoon.

    • sinnevaan

      Toimii erinomaisesti Intiassa.
      Kaikki siistiä, tervettä, ihmiset onnellisia, kadut puhtaat, erityisesti joet, tasa-arvo kukoistaa, ei invalideja ja raihnaisia.
      Sinne vaan! Hindu todella toimii siellä!

    • kertausta

      Hinduille on olemassa oma palsta,
      eiköhän olisi parasta mennä sinne juttelemaan kuin tulla tänne mainostamaan.
      buddalaisille on myös omat palstansa, samoin muslimeille.

      Tää seuraava olisi hyvä kerrata:

      "Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' 23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      Raamattu kertoo, että jopa tulen voi taivaasta saada lankeamaan sielunvihollisen nimessä, parantua, mutta sielu joutuu silti helvettiin.

      Sieleunvihollsien voimat voivat jäljitellä kaikkia Jumalan ihmeitä. ainoastaa jumalallista rakkautta, saatana ei voi matkia.

      Mitä se hyödyttää ihmiitä, vaikka voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi seilullensa vahingon".

      • Piiska.Sanna

        Kuules nyt talipää. Sinä et määrää, kuka täällä rukoilee. Tämä rukous foorumi on tarkoitettu kaikille uskonnoille ja kaikille rukoilijoille. Aiheena on "Rukoukset".


    • pysykäämmelujina

      On hyvä pitää mielessä seuraava:
      Pimeyden voimat voivat toimia, ja parantaa eksyttääkseen ihmisen taivastieltä.
      Intiassa työskentelevät lähetyssaarnaajat ovat kertoneet että hindujen jumalat voivat tehdä ihmeitä jotka auttavat ajallisessa elämässä.
      Kuitenkin monet avun saaneet ovat sitten myöhemmin alkaneet voimaan spyykkisesti huonosti ja viimeistään kuoleman hetkellä vihollisen harha paljastuu.

      En todellakaan suosittele seuraamaan aloittajan ehdotuksia.
      Olisi hyvä keskustella tästä asiasta jonkin papin kanssa.
      Nyky-yhteiskunnassa tyrkytetään niin paljon kaikkea.
      On joogaa, on tatuointien ihannointia, ei viitsi edes mainita nimeltä kaikkea mitä tarjotaan.

      Pysykää Jeesuksen nimessä, niin olette turvassa!
      Elämässä on vaikeuksia ja sairauksia, ne ovat meille opetukseksi. En ole itse mikään teologi, mutta olen aina tuntenut että vaikka mitä vaikeuksia on ollut, niin Jumala on huolehtinut rakastavasti minusta.
      Rukoilkaa oikeaa Jumalaa, ei näitä vääriäjumalia.

      • T...Mirka

        "Pysykää Jeesuksen nimessä, niin olette turvassa!"
        Tämä ei pidä paikkaansa. Tästä ei ole olemassa mitään faktaa. Väite on huijausta.


    • totisintatotta

      Ei minun kohdalla.
      Totisinta totta.
      Voin kertoa lukuisia esimerkkejä.

    • Kari63

      Hindujen rukoukset paransi vaimoni syövästä. Eli, hyvin toimii.

    • Anonyymi

      Aikoinaan pelasin ns. spiritismiä ja sain yliluonnollisia vastauksia. Raamattu ilmoittaa että myös saatanan voimalla voi tehdä ihmeitä. Vihollinen antaa asioita ihmisen halujen mukaan kunhan saa vain sielun helvettiin. Ennen silmä, - tai jalkapuolena iankaikkiseen pelastukseen kuin ruumis tallella helvettiin. Otatko muutaman kymmenen vuoden petollisen hyödyn vai iankaikkisen kärsimyksen.

    • Anonyymi

      Saatana yritti voi yrittää antaa vaikka koko maailman kun vain saa ihmisen iankaikkisen sielun helvettiin. Yksi uskova mies oli ollut taloudellisesti ahtaalla. Oli ollut lenkillä ja oli kuullut korin äänen sanovat, jos luovut Jeesuksesta niin annan arpapallojen osua niin että saa Lotossa 12 miljoonaa (silloinen pääpotti). No ei mies ollut isäntää vaihtanut. Synnymme e tänne juuri sitä varten että saamme Jeesuksen kautta pääsyn Isän Jumalan yhteyteen. Vaikka syöpä parantuisi, niin kuolema on kuitenkin aikanaan edessä.

    • Anonyymi

      Rukoulin yhdessä Hindujen kanssa ja kas, ihme tapahtui. Syöpäni poistui. Ei mitään jälkeä. Olen ollut terve mies jo yli neljä vuotta.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Syöpäni poistui minusta 12v sitten. Hindu rukous todellakin toimii.


      • Anonyymi

        Halleluujaa sanoisi Nasaretilainen!


    • Anonyymi

      2. Tess. 2:9
      tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

      Matt. 24:
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.

    • Anonyymi

      1. Moos. 1:
      26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".

      Mistä me tiedämme kuka jaketkä ovat mukana.
      Ihmisen liha, keho, vartalo, ruumis, mikä lie, on helppo tehdä, Jumalalle ja enkeleille. ?

      Sielua on mahdollista, muokata, kenties muokata.
      Henki, siinä alkaa enkelien valta ja voima, yskimään.

      Job 38:11
      ja sanoin: 'Tähän asti saat tulla, mutta edemmäksi et; tässä täytyy sinun ylväiden aaltojesi asettua'?

      6 Mihin upotettiin sen perustukset, tahi kuka laski sen kulmakiven,
      7 kun aamutähdet kaikki iloitsivat ja kaikki Jumalan pojat riemuitsivat?

      Jumalan pojat, voivatko he, muuttaa omaa muotoa? (1 Moos 6)
      en tiedä, siitä on viitteitä, mutta ei selvää tapausta.

      41 (39:3) Kuka hankkii ravinnon kaarneelle, kun sen poikaset huutavat Jumalan puoleen ja lentelevät sinne tänne ruokaa vailla?

      Sielun ominaisuuksia, eli eläimet, olennot huutava ja puhuvat Jumalalle, kuintenkaa eläimillä ei ole Hengeä.

      Joten, enkelien rajat ovat ja pysyvät:
      ja sanoin: 'Tähän asti saat tulla, mutta edemmäksi et; tässä täytyy sinun ylväiden aaltojesi asettua'?

      Meri, (kansat?)
      Jumala voi ja tekee elämää johon tahi joka on Henki.
      eli Elämä

      se että ihmeitä tapahtuu ja tulee tapahtumaan ei ole meille yllätys tahi omituista.

      Mutta se ei ole aina Jumalasta, joten tulee tarkastella muikin asiassa esillä olevia seikkoja.
      Kuten Kenelle ja kuka saa kunnia.

    • Anonyymi

      Muslimeilla toimii vielä paremmin. Ei tule rakkoja käsiin, eikä palele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe