Klimenko Patmoksen aamuvieraana 9.4.

Kauanuskossa

Oli mielenkiintoinen haastattelu eilen. Viktor Klimenko oli aamuvieraana Radiopatmoksessa. Vikin pojan vuonna 1987 näkemään näkyyn perustuvasta Sinetti-kirjasta on otettu uusintapainos. Ohjelmassa keskusteltiin Venäjän hyökkäämisestä, vaaleista ja Suomen tilanteesta. Kyllä Klimenko on Herran äänenä. Markku Vuorinen otti puheeksi profetian vähättelyn viime sunnuntai-illan MTV-illassa. Kirjaa saa Kuvalta ja Sanalta, TV7-kaupasta ja Päivä Oy:ltä. Vikin haastattelun voi kuunnella Radiopatmoksen arkistosta.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjakääröt

      Jaak.4:14 Biblia (1776) Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitte katoo.

    • Kuullun.ymmärtäminen

      Poika muistaakseni sanoi, että suomalaiset taistelevat venäläisten rinnalla länttä vastaan.

      • Mulla on montakin kertaa ollut poika käymässä ja kyllä se on sanonut vain pulp, pulp, pulp. 🤔


      • Anonyymi

        Katselin eilen telkkarista "Tappajan näköinen mies" leffan. Klimnenkon rooli leffassa oli aivan uskomattoman hyvä. Se sopii helluntaipastorille yhtä hyvin kuin hajuvesi lihapullaan.


    • kauanuskossa
    • SisuSuomenRautainen

      Taasko Venäjä on hyökkäämässä? Miksi te eräät levitätte tällaista valhepropagandaa?

      Venäjä ei yllättäen hyökkää minnekään. Jos se nk. hyökkää, siihen on oltava heidän näkökulmastaan hyvä ja pakottava syy. Huvikseen he eivät hyökkäile, sillä hyökkäystä luonnollisesti seuraa hyökkäyksen kohteen puolustus. Alkaisi sota, joka tulisi heille äärettömän kalliiksi.

      Hyökkäykseen en keksisi muuta pakottavaa syytä kuin että he kokisivat sen olevan ennakoiva puolustus jotain olemassa olevaa, vakavaa uhkaa vastaan.

      Rauhansuhteet Suomen kanssa ovat heille kannattavammat kuin järjetön hyökkäys. Mutta, mikäli Suomi itse alkaa jälleen käyttäytyä uhkaavasti heitä kohtaan (kuten liittoutuessa Hitlerin kanssa), silloin he saattaisivat katsoa hyödylliseksi nappasta jälleen palan Suomea takaisin itselleen. Ei koko Suomea, mutta ehkä enempi itärajaa länteen päin siirtämällä. Sekä tietysti Lappi, raja Tornion yläpuolelta, eli ainakin koko Suomineidon pää. Siten kuin se Norjaa ja Natoa vasten olisi sotilaallisesti hyödyllistä.

      Mutta: miksi se näin tekisivät? Ainoastaan jos he kokisivat uhan Suomen suunnalta, eli olisivat pakotetut tähän.

      Mitä me suomalaiset voisimme tehdä? Voisimme levittää rauhan ja ystävyyden ilmapiiriä, ei vihaa ja epäluuloa. Venäjän vastaisuus ei ole Suomelle hyödyllistä. Tätä ryssävihaa lietsovat Suomessa Ruotsi- ja jenkkimieliset, he, jotka ajavat vierasvaltojen etuja, eivätkä välitä Suomestamme vähääkään.

      Viki Klimenko on itse venäläinen. Oman maansa hylännyt. Tuollaista hysteeristä miestä, joka näkee näkyjä, meidänkö pitäisi kuunnella?

      Minä luotan enemmän Putiniin ja Lavroviin kuin mokomaan akkamaiseen kitisijään.
      *

      • >Alkaisi sota, joka tulisi heille äärettömän kalliiksi.

        Eikä taloudellista pohjaa ole. Vähänkin pitempi sota suistaisi Venäjän suunnattomaan köyhyyteen. Siksi se toteuttaa vain halpoja ja rajoitettuja operaatioita, joissa ei ole suuremman sodan vaaraa.


    • rahankeräystäkirjoilla

      Taas näiden väärien profeettojen mainostamista. Kun Pyhä Henki on poistunut, riivaajahenget ottavat luopiosta vallan ja hän alkaa levittää vääriä profetioita. Uuden hallitsijan tavoitteena on tehdä mahdollisimman paljon tuhoa aitojen kristittyjen keskuudessa ja tietenkin kerätä rahaa pimeyden työhön.

    • Rauhan tervehdys.

      Samaisena päivänä 7.4. uutisoi IS: "Tuliko Krimin kaappaus yllätyksenä? – Näin IS kirjoitti Venäjän aikeista jo 2009". "Se on poikkeuksellinen laki, jos ajatellaan maailman lainsäädäntöä. Se herättää kaikissa naapureissa huolta, ja itse asiassa koko maailman kannattaa olla varuillaan, jos tällainen lainsäädäntö alkaa yleistyä, Juntunen totesi syyskuussa 2009 IS:lle."
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006062400.html

      Kun sattumalta olin päivän aikana puhunut uskovaisen miehen kanssa Venäjän miehitykseen liittyvistä profetioista ja tuo mies oli itsekin nähnyt unen siitä, niin hämmästyin kuullessani Patmos Radiossa hengellisten johtajien vähättelyn liittyen tähän. Ukrainalaisilla veljillä varmasti olisi tällaiseen sokeuteen sanansa sanottavana.

      "Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy. Katso, sen kansan sielu on kopea eikä ole suora; mutta vanhurskas on elävä uskostansa." - Habakuk 2:3-4

      Niinpä koin, että tuo on oikaistava ja soitin lähetykseen, joka on kuultavissa loppupuolella n. 1t45min kohdalla. Luin Jeremian kirjan 9. luvun profetian ja kysyin, että eikö tämä kuvaa tilaamme ja mitä tuolloin tapahtui Israelille? Sehän miehitettiin ja Jumala on sana tänäkin päivänä. Ikävä kyllä, minulta leikattiin ääni pois, niin että en voinut esittää jatkokysymystä enkä edes antaa lopputervehdystä.
      https://www.patmosplus.fi/ohjelmat/taivaan_ja_maan_valilta

      "Ja katso, oli toinen peto, joka oli karhun näköinen. Se nostettiin toiselle kyljellensä, ja sillä oli suussa kolme kylkiluuta, hammasten välissä; ja sille sanottiin näin: 'Nouse ja syö paljon lihaa'." - Daniel 7:5

      Tässä puheessani käsittelen Venäjän vallan alle joutumista ja sen seurauksia:
      https://www.youtube.com/watch?v=26DjCi1GzB8

      Siunauksin, MM.

      • Että aikuiset ihmiset kuvittelevat unien ennustavan jotain...
        Ei voi kuin sääliä. 🙁


      • Kunnioitusta

        Krimiä ei kaapattu. Tuo on illuusio, valhe, jota Länsi-mieliset levittävät.

        Krim liitettiin takaisin Venäjään sen oman kansanäänestyksen kautta.

        Itä-Ukrainan ortodoksisella venäläisväestöllä on ollut hirvittävät oltavat, Kiovan hallituksen vainot ovat olleet kauheat. Olen kuullut julmia asioita sieltä.

        Venäjästä voi Lännessä valehdella mielinmäärin. Mediat sensuroivat totuutta.

        Onneksi itse Venäjä ja presidentti Putin jaksavat olla kärsivällisiä. He tietävät, että heillä on rauhantahtoisia ystäviä myös Lännessä ja jotka kunnioitamme ja rakastamme heitä. 🙂

        Slava Rossii! Kunnia Venäjälle!


      • ettäsilleesti
        Kunnioitusta kirjoitti:

        Krimiä ei kaapattu. Tuo on illuusio, valhe, jota Länsi-mieliset levittävät.

        Krim liitettiin takaisin Venäjään sen oman kansanäänestyksen kautta.

        Itä-Ukrainan ortodoksisella venäläisväestöllä on ollut hirvittävät oltavat, Kiovan hallituksen vainot ovat olleet kauheat. Olen kuullut julmia asioita sieltä.

        Venäjästä voi Lännessä valehdella mielinmäärin. Mediat sensuroivat totuutta.

        Onneksi itse Venäjä ja presidentti Putin jaksavat olla kärsivällisiä. He tietävät, että heillä on rauhantahtoisia ystäviä myös Lännessä ja jotka kunnioitamme ja rakastamme heitä. 🙂

        Slava Rossii! Kunnia Venäjälle!

        Venäjä miehitti ensin Krimin ja vasta sen jälkeen järjestettiin uuden hallinnon toimesta kansanäänestys. Valtioiden rajat määritellään niiden itsenäistyessä, eikä niitä voi muuttaa miehityksillä tai edes kansanäänestyksillä. Ainoastaan sopimuksilla. Krimin valtaus on tietenkin laiton.

        Itä-Ukrainassa ja Krimillä on aina ollut venäläisiä ja venäläismielisiä, jotka eivät hyväksyneet Ukrainan itsenäistymistä. He ovat kaivaneet maata Ukrainan itsenäisyyden alta koko ajan. Venäjä on haikaillut Krimiä koko ajan, vaikka sillä oli siellä laivastotukikohta, jonka vuokrasopimuskin oli juuri uusittu.

        Tilanteen laukaisi Ukrainan korruptoituneen venäläismielisen presidentin vallasta syökseminen ja typerä päätös venäjän kielen aseman heikentämisestä. Samoin ukrainalaisten löysät puheet Nato- ja EU-jäsenyydestä, joita ei ole koskaan edes ollut vireillä.

        Georgian sodan ja Krimin valtauksen taustalla on pitkä historia, josta ei voi vetää mitään yhtäläisyyksiä Suomen tilanteeseen. Suomi lasketaan EU-maana ja Naton rauhankumppanina länteen kuuluvaksi. Olemme Venäjälle harmiton ja vakaa naapuri. Ainakin niin kauan kun emme liity Natoon. Eikä siitäkään rauhan aikaan muita seurauksia olisi kuin alkunatinaa ja Venäjä vahvistaisi puolustustaan rajalla.

        Venäjä ei ole enää suuri ja mahtava Neuvostoliitto.


    • ProFide

      Ryssään ei kannata luottaa,mutta ei kannata härnätäkään. Turha sen suhteen on mitään näkyjä selvitellä.
      Nämä Patmos, TV7 ja vastaavat ovat oikeita valehtelun pesäpaikkoja ja häpeäksi koko ihmissuvulle. Ne keräävät rahat pois hyväuskoisilta ihmisiltä ja niin tekee Viki myös.

    • Olin viime vuosikymmenellä häissä, joissa Viki lauloi kirkossa, taisi olla Aitolahden vanha kirkko Tampereella. Erittäin komeasti kyllä veti pieni mies! Vaikka kaikkeni antaisin, tuskin pystyisin parempaan. 🗣👍🏼

      • ettäsilleesti

        Komia ääni Vikillä on, sitä ei voi kieltää. Kannattaisi pysyä musiikin parissa ja antaa niiden jotka Putinin kanssa työkseen keskustelevat hoitaa ne hommat.:)


    • Jopi48

      Jer.23:25 Minä olen kuulut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta.

    • Kauanuskossa

      Kun Jeremia profetoi Juudalle, ei häntä kukaan uskonut. Tilanteet voivat äkkiä muuttua. Ei noilla kirjoilla kukaan rikastu. Ei sitä olisi sen vuoksi kannattanut julkaista.

      • ettäsilleesti

        Eivät tilanteet niin äkkiä muutu. Matkalla pisteestä A pisteeseen B jää aina askelmerkkejä, jotka selvästi näkyvissä.


      • vedettömätpilvet

        Elämäsi taitaa olla profetioiden perässä juoksemista.


    • Kauanuskossa

      Titanikin ei uskottu oppoavan, mutta sehän upposi jo ensimmäisellä matkalla! Ei olla sinisilmäisiä!

      • ProFide

        Mihin raamatun jakeeseen perustuu se pankkitilin numero, joka pyörii TV7:n ruudussa? Kenelle raha menee? Selittäkää!


      • mihinsijoitan

        Ohjelmien tekeminen maksaa. Vesi (evankeliumi) on ilmaista mutta pumppaaminen maksaa. Tilinumerot ja viitenumerot ovat siinä mielessä hyvä asia että voi tukea juuri evankelioivia ohjelmia. Raha on Jumalan lahja ja parhaiten sitä voi hyödyntää antamalle se evankeliumin työhön kuin ostaa kalliita vaatteita ja ulkomaamatkoihin. Heikki Talo voitti tekemällään lottorivillä 7 miljoonaa. Antoi kaiken Jumalan valtakunnan työhön.


    • Kirjakääröt

      Luuk.14:33 Biblia. Niin siis jokainen teistä, joka ei luovu kaikesta mitä hänellä on, ei se taida olla minun opetuslapseni.

      • Joonkumma

        Kirjakääröt, voisitko sellittää miksi sinä alati kirjoitat Moosesta vastaan?


    • Sanasoppaa

      Mark.12:17 Jeesus sanoi heille: Antakaa keisarille, mikä keisarin on, ja Jumalalle, mikä Jumalan on. Ja he ihmettelivät suuresti. Niin minäkin ihmettelen, kun Jumalalla on monta tilinumeroa!

    • Anonyymi

      Jumalia on useita. 2Moos.15:11 Herra, kuka on sinun vertaisesi jumalien joukossa! Kuka on sinun vertaisesi, sinä pyhyydessä jalo; sinä ylistettävissä teoissa peljättävä, sinä ihmeitten tekijä! Ps.82:1 Aasafin virsi. Jumala seisoo jumalien kokouksessa, hän on tuomari jumalien keskellä:

      • Anonyymi

        sitä Venäjän hyökkäystä on profetoitu hellareissa jo 1970- luvulta lähtien. . .

        se on hellareille joku pakkomielle !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä Venäjän hyökkäystä on profetoitu hellareissa jo 1970- luvulta lähtien. . .

        se on hellareille joku pakkomielle !

        Klimenkon olis parempi vaa pysyä "lestissään" (musiikissa. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä Venäjän hyökkäystä on profetoitu hellareissa jo 1970- luvulta lähtien. . .

        se on hellareille joku pakkomielle !

        pakkomielle, niin on !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe