Tässä näkyy taas YLEn poliittinen puoluellisuus!
Ei näytä rehellistä dokumenttia, missä muun muassa entiset muslimit kritisoi islamin uskoa. Se oli YLEläisille liian paksua!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dad2d74e-b64c-4fa9-8811-aa69e5821582
YLE on puolueellinen ja epätasa-arvoinen yhtiö. Kansalaisaloite YLE-veron lopettamisesta:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1818
YLE ei näytä muslimikriittistä dokumenttia
16
<50
Vastaukset
- Lisäys.vielä
22 670 ääntä jo! Puolueellinen YLE vaiennettava!
Miksi maksaa pakollisia veroja medialle mikä vääristelee ja hiljentää totuuden? - oikeus_voitti_taas
YLE:ä voi osaltaan kiittää PS:n noususta. Vuosikausien mollaaminen ja vähättely osui kansan oikeustajuun.
Asetelmat 3 vs 1 perussuomalainen oli härskia peliä.- 3vs1
Ruben Stiller, Leif Salmén, Saska Saarikoski ja Jussi Halla-aho.
3vs1 kirjoitti:
Ruben Stiller, Leif Salmén, Saska Saarikoski ja Jussi Halla-aho.
Onko niin että yksi perussuomalainen vastaa kolmea anti-perussuomalaista?
- etnäin
Jos toimittajat ovat kikattavia pikkupoikia, kuten MTV:llä on syytäkin meditoida
- samaa.pskaa
Molemmat Yleisradion kasvatteja.
- korruptiota
Kuuluuko demokratiaan, että yhdelle firmalle maksetaan yli 550 miljoonaa
euroa vuodessa veronmaksajien rahoja?- pakkosyöttöä
Aivan, kirkostakin voi erota, miksei ylestä?
Ei. Se kuuluu hyväveliverkosto-ideologiaan. Siellä varmaan ajellaan meidän rahoilla citymaastureilla ja istutaan saunailloissa meidän laskuun.
- ettämitä
Demokratiaako on se, me emme sovi samaan hallitukseen perussuomalaisten kanssa.
Näin ovat päättäneet nykyiset hallituspuolueet. - Cr4
Joka piilottaa kaikkea, mikä nyt vaaaaan sattuu vähänkin olemaan haitallista muslimeille!
Vaikka somalit itse tässä kertoo mitä pahaa heille on islamin nimissä opetettu ja miksi he erosivat uskonnosta!
Viherpuna YLE ei tämmöistä "vihapuhetta" eli totuutta edes somalin suusta kestä.
- clean_them
Elukoista on totuus kerrottava
- DogEatDog
Miksi ei kelpaa Ylelle jos ex-muslimit itse kertoo mitä pahaa heille on moskeijoissa opetettu? Tämä oli liian rasistista, toteaa Ylen päättäjät.
Totuutta ei saa päästää kansalaisille, jotta "ihana" vihervasenkupla ei vain saisi enää naarmuja! - verorahoilla
Yle pimittää kauheudet
- Näinhän.se
Eihän totuutta saa tuoda kansan silmille. Muslimi vastaisuus saattaisi vaan ennestään nousta jos länsimaiden vastaisuusopetukset moskeijoissa tulisi esiin.
- kuin_juna
Yle pelkäsi, että PS nousee suurimmaksi, jos näyttää totuuden. Noh, heistä tuli suurin ilman tuotakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423