YLE ei näytä muslimikriittistä dokumenttia

Yle.puolueetonko

16

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäys.vielä

22 670 ääntä jo! Puolueellinen YLE vaiennettava!

Miksi maksaa pakollisia veroja medialle mikä vääristelee ja hiljentää totuuden?

• oikeus_voitti_taas

YLE:ä voi osaltaan kiittää PS:n noususta. Vuosikausien mollaaminen ja vähättely osui kansan oikeustajuun.

Asetelmat 3 vs 1 perussuomalainen oli härskia peliä.

• 3vs1

Ruben Stiller, Leif Salmén, Saska Saarikoski ja Jussi Halla-aho.

• 3vs1 kirjoitti:

Ruben Stiller, Leif Salmén, Saska Saarikoski ja Jussi Halla-aho.

Onko niin että yksi perussuomalainen vastaa kolmea anti-perussuomalaista?

• etnäin

Jos toimittajat ovat kikattavia pikkupoikia, kuten MTV:llä on syytäkin meditoida

• samaa.pskaa

Molemmat Yleisradion kasvatteja.

• korruptiota

Kuuluuko demokratiaan, että yhdelle firmalle maksetaan yli 550 miljoonaa
      euroa vuodessa veronmaksajien rahoja?

• pakkosyöttöä

Aivan, kirkostakin voi erota, miksei ylestä?

• Ei. Se kuuluu hyväveliverkosto-ideologiaan. Siellä varmaan ajellaan meidän rahoilla citymaastureilla ja istutaan saunailloissa meidän laskuun.

• ettämitä

Demokratiaako on se, me emme sovi samaan hallitukseen perussuomalaisten kanssa.
        Näin ovat päättäneet nykyiset hallituspuolueet.

• Cr4

Joka piilottaa kaikkea, mikä nyt vaaaaan sattuu vähänkin olemaan haitallista muslimeille!

Vaikka somalit itse tässä kertoo mitä pahaa heille on islamin nimissä opetettu ja miksi he erosivat uskonnosta!

Viherpuna YLE ei tämmöistä "vihapuhetta" eli totuutta edes somalin suusta kestä.

• clean_them

Elukoista on totuus kerrottava

• DogEatDog

Miksi ei kelpaa Ylelle jos ex-muslimit itse kertoo mitä pahaa heille on moskeijoissa opetettu? Tämä oli liian rasistista, toteaa Ylen päättäjät.

Totuutta ei saa päästää kansalaisille, jotta "ihana" vihervasenkupla ei vain saisi enää naarmuja!

• verorahoilla

Yle pimittää kauheudet

• Näinhän.se

Eihän totuutta saa tuoda kansan silmille. Muslimi vastaisuus saattaisi vaan ennestään nousta jos länsimaiden vastaisuusopetukset moskeijoissa tulisi esiin.

• kuin_juna

Yle pelkäsi, että PS nousee suurimmaksi, jos näyttää totuuden. Noh, heistä tuli suurin ilman tuotakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe