Ahvion ja Puolimatkan keskustelu seksuaalipolitiikasta

Suomi.vuonna.2019

https://youtu.be/GtjUSxfnsdU
Konservatiiviset uutiset - arvokeskustelu

Oikea Toimitus
Julkaistu 11.4.2019
Juha Ahvio ja Tapio Puolimatka, Suomen kaksi kärkiasiantuntijaa ja tohtoria keskustelevat arvoista. Tästä aiheesta on vaikeaa Suomesta löytää enää tämän parempaa asiantuntemusta ja osaamista. Erittäin tärkeä keskustelu juuri nyt vaalien alla.
Keskustelua juontaa Rami Ojares.

11

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi hyvänen aika, millaista sontaa!!!
      Miten ihmeessä Puolimatkan tapainen sekopää voi toimia yliopistossa opettajana?

• Tunnen Puolimatkaa ja tiedän varmaksi hänet viisaaksi mieheksi. Onhan hänellä ainakin kaksi tohtorin arvoakin. Montako tohtorin arvoa sinulla Keskiraskas on?

Puolimatka tietää ja ymmärtää paljon sellaisiakin asioita, joista ei yleisesti tiedetä.

• V.Lintu kirjoitti:

Tunnen Puolimatkaa ja tiedän varmaksi hänet viisaaksi mieheksi. Onhan hänellä ainakin kaksi tohtorin arvoakin. Montako tohtorin arvoa sinulla Keskiraskas on?

Puolimatka tietää ja ymmärtää paljon sellaisiakin asioita, joista ei yleisesti tiedetä.

Ahaa... elikkä koska jollakin on kaksi tohtorin arvoa, pitää sen sanomisia pitää aina järkevinä. Eihän tohtorin mielenterveys voi järkkyä koskaan ja kyllähän tohtori puhuu aina totta!

Voi teitä auktoriteetteihin luottavia hölmöläisiä. 😀

• Jostain olen lukenut, että kyseinen kaksikko, Juha Ahvio ja Tapio Puolimatka harrastavat keskenään tietokilpailua.

Siinä kilpailussa vuorotellen toinen heistä menee sängyn alle piiloon ja se joka ei ole piilossa, yrittää arvata, kumpi heistä on sängyn alla piilossa.

Todennäköisesti ihan tosi asia, kun tietää heidän olevan kyseessä.
      Maailmalla valitaan useinkin tyhmyyden huippuja ja tuo parivaljakko voisi pärjätä siinä kilpailussa hyvin ihan omana itsenään ilman kilpailematta.

• Sahamies

Olipa pekulla ja keskiraskaalla "loistavat" perustelut näkemyksilleen.

• Jobinpostia

1Kor.1:20 Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi. Job.12:17

• apostasia

Rakastan Juhaa ja Tapioa. Kuinka ihania onkaan pusi pusi :) wautsiwau! aaah :)

• Anonyymi

On vahva asiantuntijan todistus.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8139
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6228
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4721
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2705
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2661
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2522
    Aihe