Toivottavasti Tshekki järjestää kotijoukkueelle ikävän iltapuhteen. Loistavat kisat toistaiseksi pelannut Tshekki voi järjestää kisojen toistaiseksi suurimman pommin. Kotijoukkue Suomi on kärsinyt loukkaantumisista. Maalivahti Rädyn vammaa vähätellään, mutta mikäli siellä nivunen on sökönä niin eihän torjuminen täyspainoista ole. Lisäksi useammalla kenttäpelaajalla on vammoja.
Järkipelaaja unohtaa tollaiset naurettavat alikertoimet jota Suomi saa. Tshekki on laittanut Suomen erittäin tiukoille viimeksi helmikuisessa Eurohockey tourin finaalissa, jonka Suomi vei vain 2-0. Sitä ennen viime elokuisessa kohtaamisessa Tshekki oli jälleen lähellä häviten vain 3-2.
Mielestäni järkipeluri laittaa tähän Tshekin 2,5 maalin tasoituksella, sillä suuremmalla kuin yhden kahden maalin erolla Suomi ei tätä peliä tule voittamaan. Kanadaa vastaan Suomen peli oli täysin ponnetonta ja USA-pelissä Suomi roikkui mukana vain kaksi erää. Sveitsi ja Venäjä-pelit olivat ns. helppoja pelejä, mutta Tshekki on noussut tasoltaan hyvin hyvin lähelle Suomea.
Tshekin suoraa voittoakin tähän voisi kokeilla, mutta tasoituskohteena Tshekki on suorastaan herkullinen. Tshekin henkistä kanttia ei ihan pienellä paineella murreta, sillä joukkue on voittanut kuusi ottelua putkeen. Suomi ei pelaa mitään sensaatiomaisen hyvää turnausta kun taas Tshekki pelaa.
Tshekki kiinni Suomen heikkouksiin!
tukiopettaja2
2
62
Vastaukset
- tiedättekyllä
Aika tasaista on ollut. Reilun puolen tunnin jälkeen 2-1 suomimimmeille. Eiköhän Tsekki tee vielä ainakin yhden, joten 2.5 sille on luultavasti hyvä ja osuva haku. Toivottavasti osuu et sillei hei!
- Reiska45
Osui vaadittavalla marginaalilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569