Lin uho ja uhkailu toimii

eisosialistinen

Meidän porukat pelästy Lin pelottelua sosialitienemmistöstä ja -hallituksesta. Porukat ei halua sosialismia eikä haluu äänestää kapitalisteja. Siks ne ei mee äänestämään..

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhmeNälvijä

      Tuon kimittäjän sama levy alkaa ärsyttämään, ei mene enää läpi. Kaikki on yhden puolueen, kokoomuksen syytä.

    • Vanhemmuusvelvoittaa

      Ainut asia, jonka Li saa sanottua selvästi on, että rajat on pidettävä auki kaikille. Rajavartiolaitos kannattaisi varmaan lopettaa tarpeettomana. Se olisi niin inhimillistä varsinkin afrikkalaisia kohtaan. Li voisi hankkia omia lapsia, niin alkaisi Suomen tulevaisuus kiinnostamaan äidinvaiston takia.

    • nurinoikein

      Naikkonen yrittää tehostaa inttämistään vatkaamalla käsiään ja heiluu edestakaisin, rauhaton räävä!

    • Rasittava

      Mikä ihme nyökkä se on, pää ja kädet?

      • sairaus

        Nuo liikkeet saattaa johtua sairaudesta (Touretten oireyhtymä). Potilaista suurin osa, noin 75 prosenttia, on miespuolisia.
        Monella oireet lievittyvät aikuisiässä, mutta yleensä osa oireista jatkuu läpi elämän. On yleistä, että Tourettesta tulee iän mukana myös ADHD eli tarkkaavaisuus- ja ylivilkkaushäiriö.
        TS-potilaista 5–10 prosentilla oireet ovat erittäin vaikeahoitoisia ja lääkehoito on välttämätön aikuisiässäkin useita vuosia. Geenien periytyvyys on noin 50 %.
        Oireyhtymää ei voida toistaiseksi parantaa, vaikka oireita voidaankin lievittää ja oppia hallitsemaan esimerkiksi lääkkeiden avulla. Tourette-potilaat kykenevät usein pidättelemään oireitaan jonkin aikaa, mutta se saattaa olla todella uuvuttavaa ja siitä saattaa seurata huonoa oloa


    • Lkkjj

      Ja näyttää aneemiselta ja jotenkin kuluneelta sekä ulkoiselta että sisäiseltä olemukseltaan. Huhtasaari on kuin päinvastainen kuva lillistä...uhkea terve ja tasapainoinen.

    • wertfda

      Keskusta?KD? Lin porukoiden oksettavuus ja katalat juonet saavat minut tekemään vaalityötä oikeistolle. Mitä enemmän minuun käydään käsiksi tai haukutaan tai yritetään manipuloida, sitä enemmän perästä kuuluu. Kosto elää.

    • pikkiriikkinenvalhe

      Vasemmistoliitto on ikuinen pienpuolue. Jos menee hallitukseen, sieltä ei kannata hypätä pois ennen vaaleja.

      • Minä petaan vassareille hallituspaikkaa.

        Li voisi joskus tehdä muutakin kuin huutaa kuola suupielestä value .


    • koko_musta

      Minä ihannoin täysin kokoomuksen ja keskustan voittojen maksimointilinjaa esim vanhustenhoidossa jossa hoidokit saavat kärsiä nälkää ja janoa maaten paskavaipoissaan, voitot ensin veroparatiiseihin, vaipat ja ruoka viimeksi jos rahaa jää.
      Vasemmistoliitto oli aivan väärässä vuonna 2013 kun oli ainoa hallituspuolue, joka äänesti myyntipäätöstä vastaan."Sähkönjakelu on käytännössä luonnollinen monopoli. Caruna nosti tavallisten kuluttajien sähkölaskua huomattavasti joka on ihan puhdasta luonnollista voittojen maksimointia. Samaan aikaan paljastui, että yhtiö kierrätti omat voittonsa veroparatiisiin ja maksoi Suomeen vain olemattoman määrän yhteisöveroa. Esimerkiksi vuonna 2014 yhtiön liikevoitto oli yli 50 miljoonaa euroa, josta se maksoi yhteisöveroa 1,6 prosenttia", Andersson sanoo ja on täysin väärässä. Yyhteisöveronkin pitäisi olla 0,0 % jotta jäisi jotain rahaa veroparatiiseihin.
      Suomessa on käynnissä yhteiskunnan laillinen ryöstö ( TS 30.1.2019 T Kurttila):päättäjämme ovat viime vuosikymmeninä mahdollistaneet liiketaouden oppien mukaisen markkinaehtoisuuden lähes kaikkeen yhteiskunnan toimintaan joka on täysin oikeata ihmiskeskeistä ja eettisesti korkeatasoista ihmisarvoa ylläpitävää politiikkaa.
      Tätä me Suomessa tietysti haluemme,voittojen totaalista maksimointia heikompiosaisten kustannuksella kaikilla yhteiskunnan aloilla . Heikot sortukoon elon tiellä! Voitot ovat pääasia, eivät ihmiset!

    • Hjkjjbbb

      Persujen hermostunut lobbari se täällä yksinään koettaa saada jotain aikaan. Voi raukkaa.

    • 00000110001

      Persujen pahaa oloa on aina kiva lukea. Li on poikkeuksellisen lahjakas poliitikko.

    • Jjjjjjjjlc

      Miten perussuomalaisista saadaan pettyneitä kun kannatus vaan kohenee. Komuilla se ottaa päähän kun lilli ei osaa muuta kuin räpyttää ja päälle puhua. Katkerat komut, ottakaa Halla ahosta mallia, joka on sivistynyt ja ei puhu päälle vaan laukoo totuuksia totuuksien perään. Lii on loppuunpalaneen ja kärsineen näköinen,,,,lieköhän alkoholi ongelmia. Toista se on Huhtasaaren olemus.

    • epätodellisia

      Vasut ja vihreet tappelee samojen viherhörhöt äänistä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5460
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      163
      4231
    3. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4013
    4. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3840
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3171
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      22
      2650
    7. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2490
    8. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      34
      2486
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2316
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2227
    Aihe