Kyllä oli mielenkiintoinen 10.4 vaalitentti. Kepun Anneli Saaarikko ja kokoomuksen Petteri Orpo olivat erilaisilla kannoilla. Taitaa olla vaalitemppu kun SDB ja Perussuomalaiset menee ohi. Silmänkääntötemppu . Tämä tulee pakostakin mieleen kun noita kuunteli.
Jospa äänestäjät ei sittenkään muuta kantaansa ettei taas ala sama sotkurumpa mikä vallitsi viime haalituskaudella.
Ei tämä maa nouse syytämällä rahaa toissijaisiin hankkeisiin.
Sairaan/ terveydenhoidon yksityistämistä ei tarvita. Kehitetään julkisia palveluita.
Tunnin junarataa nykyisellä suunnitelmalla ei kannata rakentaa. Hirveän kalliiksi tulisi.
Verotulot Suomeen ei ulkomaille.
Kokoomus/ keskusta?
0
183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm35615- 38608
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446
