Sari Essayah on selkeä ja terävä-älyinen päinvastoin kuin mumiseva Halla-aho

bxcvbxcv

Essayah on myös sellainen jolla on yhteistyökykyä ja kannattaa myös toisten puolueiden näkemyksiä jos sille on perusteet. Kyllä Essayah on Pohjois-Savossa ja Pohjois-Karjalassa varmempi valinta kuin joku Hakkaraisen tapainen paikallinen junttipopulisti.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T..Mirka

Vihaan uskovaisia.

• Luuletvaan

Miksi? Jokaikinen uskoo johonkin. Sinäkin.

• nbmvbnmv

Halla-aho on Gates Of Vienna-uskovainen. Sitäpaitsi hän on natohihhuli ja Venäjän demonisoija.

• Essayah ja Halla-aho on aika lailla samankaltaisia persoonia. Rauhallisia ja älykkäitä. Essayah on kuitenkin enemmän sellainen "kaikkien ystävä", kun taas Halla-aho on määrätietoisempi ja tavoitteellisempi. Heidän kaltaisiaan olisi mukava nähdä eduskunnassa sipilöitten, orpojen yms. korruptoituneiden ja paatuneiden rötöstelijöiden sijaan. KeKomaanit yms, sekä aattenväriset matala-asteisen politiikan ryömijät voisi unohtaa politiikan alan, jossa eivät saa mitään järkevää aikaiseksi ja hakeutua rehellisiin leipätöihin.

• wertyum

Toivottavasti jos pahin tapahtuu, niin Essayah ei tue Rinnettä ja ymmärtäisi uskovaisena tuleeko paha oikealta vai vasemmalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8129
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6218
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4711
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3225
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2769
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2705
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2651
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2492
    Aihe