Eilisessä vaalikeskustelussa Sampo Terho esitti loistavan kannanoton, että valtio on ihmistä varten, eikä ihminen valtiota varten.
Tämän syvällisen oivalluksen jälkeen aloin miettiä muita vastaavanlaisia seikkoja. Tässä muutama perjantai-illan ratoksi.
Onko ihminen taivasta varten vai taivas ihmistä varten?
Onko ihminen toista varten vai toinen ihmistä varten?
Onko ihmisellä aate vai aatteella ihminen?
Ketä tai mitä varten?
12
52
Vastaukset
Onko ihminen taivasta varten vai taivas ihmistä varten?
• taivas olisi ja on ollutkin ilman ihmistäkin
Onko ihminen toista varten vai toinen ihmistä varten?
• sekä että, ei olisi kauaa vain yhtä ihmistä
Onko ihmisellä aate vai aatteella ihminen?
• aate pitäisi olla ihmisellä mutta valitettavasti jotkut aatteet ahmivat ihmisiä"Onko ihminen taivasta varten vai taivas ihmistä varten?
• taivas olisi ja on ollutkin ilman ihmistäkin"
Onko ihminen kuitenkin taivasta varten?
"Onko ihminen toista varten vai toinen ihmistä varten?
• sekä että, ei olisi kauaa vain yhtä ihmistä"
Jotkut kuitenkin ajattelevat, että toiset ihmiset ovat heitä varten.
"Onko ihmisellä aate vai aatteella ihminen?
• aate pitäisi olla ihmisellä mutta valitettavasti jotkut aatteet ahmivat ihmisiä"
Kautta historian aatteet ovat kahmineet itselleen miljoonia ihmisiä. Kuitenkin näistä kahdesta vain ihminen pystyy ajattelemaan.inti kirjoitti:
"Onko ihminen taivasta varten vai taivas ihmistä varten?
• taivas olisi ja on ollutkin ilman ihmistäkin"
Onko ihminen kuitenkin taivasta varten?
"Onko ihminen toista varten vai toinen ihmistä varten?
• sekä että, ei olisi kauaa vain yhtä ihmistä"
Jotkut kuitenkin ajattelevat, että toiset ihmiset ovat heitä varten.
"Onko ihmisellä aate vai aatteella ihminen?
• aate pitäisi olla ihmisellä mutta valitettavasti jotkut aatteet ahmivat ihmisiä"
Kautta historian aatteet ovat kahmineet itselleen miljoonia ihmisiä. Kuitenkin näistä kahdesta vain ihminen pystyy ajattelemaan.”Onko ihminen kuitenkin taivasta varten?”
•Ei ole, taivas ei millään tavalla tarvitse ihmistä, ihminen luotiin maan päälle.
”Jotkut kuitenkin ajattelevat, että toiset ihmiset ovat heitä varten.”
• Niin ajattelevat.
”Kautta historian aatteet ovat kahmineet itselleen miljoonia ihmisiä. Kuitenkin näistä kahdesta vain ihminen pystyy ajattelemaan.”
• Aivanusko.vainen kirjoitti:
”Onko ihminen kuitenkin taivasta varten?”
•Ei ole, taivas ei millään tavalla tarvitse ihmistä, ihminen luotiin maan päälle.
”Jotkut kuitenkin ajattelevat, että toiset ihmiset ovat heitä varten.”
• Niin ajattelevat.
”Kautta historian aatteet ovat kahmineet itselleen miljoonia ihmisiä. Kuitenkin näistä kahdesta vain ihminen pystyy ajattelemaan.”
• AivanOnko sitten taivas ihmistä varten siinä mielessä, että ihminen tarvitsee taivasta?
inti kirjoitti:
Onko sitten taivas ihmistä varten siinä mielessä, että ihminen tarvitsee taivasta?
🤔 mihin ihminen taivasta tarvitsee ❓
usko.vainen kirjoitti:
🤔 mihin ihminen taivasta tarvitsee ❓
Eikö se mene siten, että pää taivaassa ja jalat maassa?
- ValtioMaksakootKAIKEN
Totta!
Siksipä kaikki verot tulisi siirtää valtion maksettaviksi! - rahasampo
Perussuomalaiset eivät ole valehtelijoita varten, siksi sampo lähti.
Muistaakseni Sampo esitti myös, että perhe on valtion yläpuolella, eikä valtio perheen yläpuolella.
- kummatapaus
Ihmiset on valtio, valtio on ihmiset, ihmiset toisiaan varten, hallintomuodot ja -tavat, käsittet, termit, lait yms. ihmisiä palvelevia. Ihmiset on kaiken yläpuolella. Mutta EU on suuri alistaja, poliittinen "saatana", joka on rakentanut itselleen valtakunnan, valtaistuimen ja tähtikruunun.
Erikoista, että näin hieno kannanotto ei auttanut Sampoa pääsemään eduskuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
