Sannikka & Ukkola

Jim-Beam

Kyllä sai Halla-aho mahtavaa suitsutusta illan Sannikka & Ukkola ohjelman vierailta. Kienos Jussi!

12

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopashuvittaa

      Kun itse Sarasvuo toteaa H.ahon olevan omalla tasollaan älyllä sivaltamisessa, ovat kriitikot hiljaa.

    • KannatanPerusässiä

      Arvostan Halla-ahoa, en Sarasvuota. Jotenkin leuhka tyyppi tuo Jari. Ja kun toimittajana haastatteli pääministeri Esko Ahoa, sinutteli. * koska pääministeri on myös instituutio, toivon ettette sinuttele".

      • Arvostava

        Minä arvostan Sarasvuota, mutta en Halla-ahoa. Häh-hähä-hää! En ole koskaan arvostanut myöskään pikkukunnan elinkeinoasiamies Ahoa, Jonka Väyrynen raivasi valtaan. Ja vielä vähemmän arvostan Väyrystä.


    • Saaraasvuot

      Kyllähän minäkin Halla-ahoa äänestäisin, mutta kun ei olla samassa vaalipiirissä, joten en voi, valitettavasti. Johtopäätös on, etten vaivaudu uurnalle, teen Sarasvuot.
      Kumma ettei Sannikka kiukutellut enempää, kun hänhän inhoaa Jussia.

    • Maahanmuutto

      Vaalit ovellla

      • orjatyövoimaarikkaille

    • Halla-aho on kuin Risto Ryti, Antti Rinne löytää matchin historiasta hän on kuin Otto- Ville Kuusinen.
      Sipilä ei vaikuta Mannerheimiltä,. Kukas olisi Petteri Orpo?

      • 2015mamu

        Olisko joku imaami


      • tosiaankin

        Katsoin aamulla 7 televisiosta virolaisen ohjelman, Toivonkylä. Loistava ohjelma, jossa syrjäytyneet, huumeriippuvaiset ym. sen tapaiset saavat tulla Toivonkylään, jos haluavat tulla vastuullisiksi omasta elämästään.
        Tämä sopisi erittäin hyvin myös Suomen oloihin. Sitä voisi soveltaa myös pakolaisiin, jotka ohjattaisiin näihin Toivonkyliin tekemään työtä vastikeeksi ruokaansa ja majoitustaan vastaan. Tämä olisi sitä hyvää sopeuttamista ja antaisi käsityksen siitä, ettei sitä rahaa tule itsestään, esim. seinästä, missään yhteyskunnassa. Suomessa puuttuu suurelta osin päättäjiltä rohkeutta tehdä jotain sellaista, mikä laittaisi ihmisen ajattelemaan myös omaa vastuutaan elämästään.
        Halla-aho on älykäs ja rohkea siinä suhteessa, mutta on aivan toinen asia voidaanko tässä yltiösosiaaliturvavaltiossa tehdä mitään sen kaltaista työtä, mitä tuo Viron esimerkki antoi.


      • Sanoppa
        tosiaankin kirjoitti:

        Katsoin aamulla 7 televisiosta virolaisen ohjelman, Toivonkylä. Loistava ohjelma, jossa syrjäytyneet, huumeriippuvaiset ym. sen tapaiset saavat tulla Toivonkylään, jos haluavat tulla vastuullisiksi omasta elämästään.
        Tämä sopisi erittäin hyvin myös Suomen oloihin. Sitä voisi soveltaa myös pakolaisiin, jotka ohjattaisiin näihin Toivonkyliin tekemään työtä vastikeeksi ruokaansa ja majoitustaan vastaan. Tämä olisi sitä hyvää sopeuttamista ja antaisi käsityksen siitä, ettei sitä rahaa tule itsestään, esim. seinästä, missään yhteyskunnassa. Suomessa puuttuu suurelta osin päättäjiltä rohkeutta tehdä jotain sellaista, mikä laittaisi ihmisen ajattelemaan myös omaa vastuutaan elämästään.
        Halla-aho on älykäs ja rohkea siinä suhteessa, mutta on aivan toinen asia voidaanko tässä yltiösosiaaliturvavaltiossa tehdä mitään sen kaltaista työtä, mitä tuo Viron esimerkki antoi.

        Miten saat islam porukkaa sopeitumaan suomeen.
        Eikö oulu ja turku ole näyttöjä?


    • hghghghgghhg

      Hyvä hyvä.

    • Halla-aho tyrmäsi pääministeri Juha Sipilän. Halla-aho on tuleva Presidentti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe