Ei ainakaan minun ääntäni saa eilisen melusaasteen ja ympäristösaasteen tuottajana.
Jotain vastuullisuutta odottaisi kansanedustajantehtävään pyrkivältä.
Risto Lahti ja traktoriralli keskustassa
14
86
Vastaukset
- Eijatkoon
Keskustassa asuvana allekirjoitan tuon, ei paljon järki päätä pakota.
- kepupettääaina
Onhan se melko kepulaista että saastutetaan ilmaa ajelemalla tuotantovälineillä ruuhka-aikaan ihmisten harmina ja että ehdokas tarjoaa ranskalaisia perunoita grillillä näille saastuttajille. Olis ny edes kotimaista ruokaa kun siitä puhuu, mutta että sekin roskaruokaa tarjoilee.
- kepupettääaina
Toivottavasti nämä saastuttajat ulkoistetaan kiinaan. Säästyneillä maataloustuilla saaadaan ostaa paljon kaalikääryleitä. Pian ei ole enää Ilmajoellakaan ruuhkia kun saadaan maakunta tyhjäksi.
- Mäenpoika
Minä äänestän Risto Lahtea. Koulutettu, hieno nuorimies. Tälläisiä tarvitaan päättäjiksi eikä mitään vänkyrä persuja.
- Nomitäpä
Tekopyhää lässytystä kommentoijilta - ruuhka-aika ei ole Ilmajoen Kauppatiellä tai keskustassa pe-iltanakaan klo 20 eikä koskaan muulloinaan .Hyvä, että sai nuoriso jotain tekemistä ja kylällä jotain tapahtuu ja grillille tuli väkeä.... Ranskanperunat ei muuten tuu Ranskasta, niitä kai tehdään Suomessa ihan grillien makkaraperunoita varten.
- Toosatv
Juu samaa mieltä. Ei todellakaan Ilmajoen käpykyläs oo koskaan mitää ruuhkia. Asiasta toiseen.. Ilmajokistenki kannattais joskus käydä vähä muualla tuulettumas niin olis muutaki puhuttavaa ku samat juorut jotka kiertää kyläästen kesken.
- Traktoriflirttiä
Ei perkele, sekö siellä veti jonoa perässään? Tuolla tyylillä ei kyllä paljon ääniä kerätä, mutta Keskusta on kuin luotu asioiden tyrimiseen, surullisenkuuluisan Sipilän johdolla.
- Kysynvaan
Onko Risto Lahti vihreä vai kepu?
- Kysynvaan
Onko Risto Lahti vihreä vai kepu?
- hötöntöttö
Oliko se tämän hepun vaaliauto, jonka kyljessä näin Kurikassa tänään lauseen "SUOMI TAKAISIN koulutuksen kärkeen tjsp...PERSUilta lainattu tuo alku, nokkelaa kepulistikko-taktiikkaa..............
- 100kuntaaRiittää
Älytön haiseva lietebaskaralli alkaa taas kirkonkylän keskustassa.
Vaalien jälkeen alkaa porkkanakuntaliitokset taas Suomessa.
100 kuntaa hoitavat itse omat terveyspalvelunsa.
50.000 ihmistä,tulee minimikuntakooksi.
- Maanjussi
Riston opiskelu on vastapuolitiessä.mm kandi.Moni samanikäinen on ollut maisteri jo kolme-neljävuotta.Jos hoitaa laiskasti omat asiansa niin ei voi orottaa kovin innokasta otetta yhteiskunnankaa asioihin.
- Pienyrittäjät
Ristohan ei osallistu edes kokouksiin, kova hinku on joka paikkaan, sitten ei osallistuta kun pitäisi vastuu kantaa.
Helsinkiläisenä ei jaksa maakunnan asioita hoitaa. KONNANMONTUNKIN PILASI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2525162- 1252303
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2362008Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641834- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 621349
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181