Tulitteko eläkeläiset lukeneeksi perjantain Iisalmen sanomista kirjoituksen elä 1keläisten verotuksesta? Oli hyvin valaiseva. Eläkeläinen maksaa 10 prosenttia enemmän veroja kuin palkansaaja. Suosittelen näin ennen äänestystä kyseiseen kirjoitukseen perehtymistä. Leikattu indeksi oli aikanaan demareiden (Lipposen) keksintö, joka piti olla väliaikainen, väliaikaisuus on nyt kestänyt 24 vuotta ja eläkerahastossa on 190 miljardia euroa !
Eläkeläisen verotus 10 prosenttia korkeampi
verokuritettu
3
80
Vastaukset
- Elontiellä
Heikki Elonheimo oli vuosikymmeniä sitten Iisalmen elinkeinoasiamiehenä. Virkasuhteessa loppumetreillä hän kirjoitti kaupungille laskun ylitöistä. En muista, veikö hän asian oikeuteen. Ei hän kuitenkaan lisää rahaa saanut.
Lieneekö Heikki nyt asettunut vauhdittamaan persukampanjaa. Kirjoitus oli niin persuhajuinen että. Mutta älä usko kaikkea, mitä lehdessä lukee.- Kodikkaantuntuista
Suomen kansaa kutsutaan ulkomaillakin perussuomalaisiksi.
- vero0
Ei ainakaan kansaneläkkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739