Episode IX : The Rise of Skywalker

Veteranfan

Traileri episodi 9 : The Rise Skywalker tuli eetteriin !!!

Yllätys on se että näyttelijöiden nimilistalta löytyy Ian McDiarmid Palpatinen roolista !!!
Trailerin lopun täyttää Palpatinen häijy nauru, jota saadaan odottaa vielä jouluun asti.

10

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omanelämänsäsankari

      vähänkö tuli kylmät väreet ku Luke sano ettei kukaan ole tosissaan poissa ja tulee palpatinen nauru, toivon että Anakin näkyy leffassa (Hayden Christensen) ja obiwan ja muut haamut🤔 olisi mielenkiintoista nähdä palpatinen ja Anakin ajoista ja saada enemmänkin tietoa. toivon myös että Luke nähtäis haamuna

    • Xizor
      • Anonyymi

        Fiktiivisen tarinankerronnan perinne on todella pitkä, ja vuosisatojen saatossa kaikki ideat on kierrätetty jo moneen kertaan.

        Miksi keksimään pyörää uudestaan, jos joku tarjosi juonivinkin ja oivan nimen ilmaiseksi? :D

        Tosin episodi IV olisi voinut olla nimeltään The Rise Of Skywalker, käkätyksestä päätellen IX voisi taas olla The Rise Of Palpatine...


      • Anonyymi

        Ilmitulleiden suht luotettavien paljastusten perusteella Palpatine on paikalla vain hologramminauhoituksina. Kylo Renin opiskelumateriaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmitulleiden suht luotettavien paljastusten perusteella Palpatine on paikalla vain hologramminauhoituksina. Kylo Renin opiskelumateriaalia.

        nope. oon kattonu sen leffan ja tiiän et se ei oo hologrammi. darth sidious taisteli reytä vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nope. oon kattonu sen leffan ja tiiän et se ei oo hologrammi. darth sidious taisteli reytä vastaan

        Valitettavasti.


    • Pakko myöntää, että episodi ysin traileri kyllä sai minut suuresti odottamaan elokuvaa, vaikka kasiin petyinkin. Landoa oli mahtava nähdä taas, Palpatinen naurusta ja Luken juontamisesta puhumattakaan.

      Tästä huolimatta on pakko sanoa, että en ihmettelisi, että Palpatine päätettiin tuoda takaisin elokuvaan, jotta faneja, jotka pettyivät Last Jediin tai muuten uusiin Star Warseihin, saataisiin takaisin. Palpatine kuitenkin on hyvin suosittu hahmo, ja aika moni, minä mukaanlukien, pitää Ian Mcdiarmidia yhtenä Star Wars-elokuvien parhaista näyttelijöistä. Tästä epäilystä huolimatta en voi olla olematta täpinöissäni tulevasta Star Wars-elokuvasta, ja odotan innolla sitä, millaisen roolin Palpatine saa. Kenties hän palaa kloonina kuten EU:n Dark Empire-trilogiassa, tai Force ghostina, tai holokronina. Joulukuuhun asti pitää odottaa, että näemme, miten Skywalker-saaga päättyy...

      • Anonyymi

        Allekirjoitan tämän kommentin täydellisesti


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Odotan innolla! The Last Jedi oli visuaalisia efektejä lukuunottamatta täydellinen pettymys, toivottavasti Abrams nyt saa korjattua edes joitakin asioita. Palpatinen ja Luken esiintymisiä odotan eniten, toivon myös että muita vanhoja hahmoja (esim Anakinin, Obi-Wanin tai Yodan force ghostit) nähtäisiin. Joulukuussa se selviää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe