Episode IX : The Rise of Skywalker

Veteranfan

Traileri episodi 9 : The Rise Skywalker tuli eetteriin !!!

Yllätys on se että näyttelijöiden nimilistalta löytyy Ian McDiarmid Palpatinen roolista !!!
Trailerin lopun täyttää Palpatinen häijy nauru, jota saadaan odottaa vielä jouluun asti.

10

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omanelämänsäsankari

vähänkö tuli kylmät väreet ku Luke sano ettei kukaan ole tosissaan poissa ja tulee palpatinen nauru, toivon että Anakin näkyy leffassa (Hayden Christensen) ja obiwan ja muut haamut🤔 olisi mielenkiintoista nähdä palpatinen ja Anakin ajoista ja saada enemmänkin tietoa. toivon myös että Luke nähtäis haamuna

• Xizor
      • Anonyymi

Fiktiivisen tarinankerronnan perinne on todella pitkä, ja vuosisatojen saatossa kaikki ideat on kierrätetty jo moneen kertaan.

Miksi keksimään pyörää uudestaan, jos joku tarjosi juonivinkin ja oivan nimen ilmaiseksi? :D

Tosin episodi IV olisi voinut olla nimeltään The Rise Of Skywalker, käkätyksestä päätellen IX voisi taas olla The Rise Of Palpatine...

• Anonyymi

Ilmitulleiden suht luotettavien paljastusten perusteella Palpatine on paikalla vain hologramminauhoituksina. Kylo Renin opiskelumateriaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmitulleiden suht luotettavien paljastusten perusteella Palpatine on paikalla vain hologramminauhoituksina. Kylo Renin opiskelumateriaalia.

nope. oon kattonu sen leffan ja tiiän et se ei oo hologrammi. darth sidious taisteli reytä vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nope. oon kattonu sen leffan ja tiiän et se ei oo hologrammi. darth sidious taisteli reytä vastaan

Valitettavasti.

• Pakko myöntää, että episodi ysin traileri kyllä sai minut suuresti odottamaan elokuvaa, vaikka kasiin petyinkin. Landoa oli mahtava nähdä taas, Palpatinen naurusta ja Luken juontamisesta puhumattakaan.

Tästä huolimatta on pakko sanoa, että en ihmettelisi, että Palpatine päätettiin tuoda takaisin elokuvaan, jotta faneja, jotka pettyivät Last Jediin tai muuten uusiin Star Warseihin, saataisiin takaisin. Palpatine kuitenkin on hyvin suosittu hahmo, ja aika moni, minä mukaanlukien, pitää Ian Mcdiarmidia yhtenä Star Wars-elokuvien parhaista näyttelijöistä. Tästä epäilystä huolimatta en voi olla olematta täpinöissäni tulevasta Star Wars-elokuvasta, ja odotan innolla sitä, millaisen roolin Palpatine saa. Kenties hän palaa kloonina kuten EU:n Dark Empire-trilogiassa, tai Force ghostina, tai holokronina. Joulukuuhun asti pitää odottaa, että näemme, miten Skywalker-saaga päättyy...

• Anonyymi

Allekirjoitan tämän kommentin täydellisesti

• Anonyymi
    • Anonyymi

Odotan innolla! The Last Jedi oli visuaalisia efektejä lukuunottamatta täydellinen pettymys, toivottavasti Abrams nyt saa korjattua edes joitakin asioita. Palpatinen ja Luken esiintymisiä odotan eniten, toivon myös että muita vanhoja hahmoja (esim Anakinin, Obi-Wanin tai Yodan force ghostit) nähtäisiin. Joulukuussa se selviää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe