Episode IX : The Rise of Skywalker

Veteranfan

Traileri episodi 9 : The Rise Skywalker tuli eetteriin !!!

Yllätys on se että näyttelijöiden nimilistalta löytyy Ian McDiarmid Palpatinen roolista !!!
Trailerin lopun täyttää Palpatinen häijy nauru, jota saadaan odottaa vielä jouluun asti.

10

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omanelämänsäsankari

vähänkö tuli kylmät väreet ku Luke sano ettei kukaan ole tosissaan poissa ja tulee palpatinen nauru, toivon että Anakin näkyy leffassa (Hayden Christensen) ja obiwan ja muut haamut🤔 olisi mielenkiintoista nähdä palpatinen ja Anakin ajoista ja saada enemmänkin tietoa. toivon myös että Luke nähtäis haamuna

• Xizor
      • Anonyymi

Fiktiivisen tarinankerronnan perinne on todella pitkä, ja vuosisatojen saatossa kaikki ideat on kierrätetty jo moneen kertaan.

Miksi keksimään pyörää uudestaan, jos joku tarjosi juonivinkin ja oivan nimen ilmaiseksi? :D

Tosin episodi IV olisi voinut olla nimeltään The Rise Of Skywalker, käkätyksestä päätellen IX voisi taas olla The Rise Of Palpatine...

• Anonyymi

Ilmitulleiden suht luotettavien paljastusten perusteella Palpatine on paikalla vain hologramminauhoituksina. Kylo Renin opiskelumateriaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmitulleiden suht luotettavien paljastusten perusteella Palpatine on paikalla vain hologramminauhoituksina. Kylo Renin opiskelumateriaalia.

nope. oon kattonu sen leffan ja tiiän et se ei oo hologrammi. darth sidious taisteli reytä vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nope. oon kattonu sen leffan ja tiiän et se ei oo hologrammi. darth sidious taisteli reytä vastaan

Valitettavasti.

• Pakko myöntää, että episodi ysin traileri kyllä sai minut suuresti odottamaan elokuvaa, vaikka kasiin petyinkin. Landoa oli mahtava nähdä taas, Palpatinen naurusta ja Luken juontamisesta puhumattakaan.

Tästä huolimatta on pakko sanoa, että en ihmettelisi, että Palpatine päätettiin tuoda takaisin elokuvaan, jotta faneja, jotka pettyivät Last Jediin tai muuten uusiin Star Warseihin, saataisiin takaisin. Palpatine kuitenkin on hyvin suosittu hahmo, ja aika moni, minä mukaanlukien, pitää Ian Mcdiarmidia yhtenä Star Wars-elokuvien parhaista näyttelijöistä. Tästä epäilystä huolimatta en voi olla olematta täpinöissäni tulevasta Star Wars-elokuvasta, ja odotan innolla sitä, millaisen roolin Palpatine saa. Kenties hän palaa kloonina kuten EU:n Dark Empire-trilogiassa, tai Force ghostina, tai holokronina. Joulukuuhun asti pitää odottaa, että näemme, miten Skywalker-saaga päättyy...

• Anonyymi

Allekirjoitan tämän kommentin täydellisesti

• Anonyymi
    • Anonyymi

Odotan innolla! The Last Jedi oli visuaalisia efektejä lukuunottamatta täydellinen pettymys, toivottavasti Abrams nyt saa korjattua edes joitakin asioita. Palpatinen ja Luken esiintymisiä odotan eniten, toivon myös että muita vanhoja hahmoja (esim Anakinin, Obi-Wanin tai Yodan force ghostit) nähtäisiin. Joulukuussa se selviää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1439
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1225
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1204
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      999
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      926
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      798
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      78
      783
    Aihe