Tänään voi laiskotella

🤒 👓 👜 ihan rauhassa kun flunssa vaivaa. Aamulla oli niin kiire niistellä ja aivastella, etten meinannut päästä sängystä ylös. Tonnikala mexicana ja pasta pelastivat liialta ruoanlaitolta. Tälläisinä päivänä eniten kaipaa äntä, joka kysyisi huolestuneena vointia ja laittaisi kuumaa mustaherukkamehua. Sekä etsisi sopivia romanttisia leffoja katseltavaksi.

Nuhakohtaus you got mail leffasta:
https://youtu.be/pmNmFpJM3qQ

17

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurettavaHerranen

      Minä kun olin kipeänä niin oli onneksi juuri uusi avaruusohjain ja pelejä, niin sellaisia sitten parannellessa ja elokuvajuttuja.

    • samperisoikoon

      Hitto, kun tää liikkuminen sattuu. Mutta yritetään.

      • santerisoittaakohta

        "Santeri Soittakoon ja Paholainen Vieköön" .


      • Mulla sama välillä. Kun aikansa liikkuu niin turtuu eikä satu. Toinen konsti on vetää pari panadolia huiviin ennen liikkeelle lähtöä. Sitä nuo statiinit teettää.


    • knowhow

      Tässä tuskin viitataan Hyacinth:in sisareen Daisyyn ja Onslowiin :) he eivät varmasti tule paleltumistasi parantamaan, viittaus voisi sopia eräänlaiseen toiseeen ”Daisy”:n :D jota ei taida monestakaan kukkakaupasta saada...

      • knownot

        Ketä nämä nykyiset tyttökaverisi ovat, en tunne heitä?

        Yhden idean voisin heittää peleistäkin: katso vaikka juutuupista jotain peliäkin kuin elokuvaa esim: Leisure Suit Larry 6 playthru, kun on kipeänä.


      • PaavilaisenPiruMerta
        knownot kirjoitti:

        Ketä nämä nykyiset tyttökaverisi ovat, en tunne heitä?

        Yhden idean voisin heittää peleistäkin: katso vaikka juutuupista jotain peliäkin kuin elokuvaa esim: Leisure Suit Larry 6 playthru, kun on kipeänä.

        Paista sää shika-Anias ja For Mulaas jossaki muualla ku toisten grilleissä. ;)


        Mites lounas.ajatuksesta yht'äkkiä noin Aktiivinen tuliki?
        - Ai niin. Toisten papruilla ja postilaatikoilla. ;)


      • pelejäkuinelokuvia

        Tuollaiset jutut joita voi katsoa kuin elokuvia, seikkailupelejen kokonaan läpipelaamisjuttuja, hauskoja vaikka olisi itse pelannutkin kokonaan pelin sitten läpi ennenkin.


      • knownot kirjoitti:

        Ketä nämä nykyiset tyttökaverisi ovat, en tunne heitä?

        Yhden idean voisin heittää peleistäkin: katso vaikka juutuupista jotain peliäkin kuin elokuvaa esim: Leisure Suit Larry 6 playthru, kun on kipeänä.

        knowhow taitaa tarkoittaa Iines Ankkaa, jonka nimi hienommilla kielillä on Daisy Duck! Nyt ei jaksa katsella kuin yksinkertaisia ohjelmia. Ruudusta Napakymppiä ja äsken loppui telkusta Onnenpyörä.


      • PaavilaisenPiruMerta kirjoitti:

        Paista sää shika-Anias ja For Mulaas jossaki muualla ku toisten grilleissä. ;)


        Mites lounas.ajatuksesta yht'äkkiä noin Aktiivinen tuliki?
        - Ai niin. Toisten papruilla ja postilaatikoilla. ;)

        Ei noi kommentit ole minun kirjoittamiani.


      • PaavilaisenPiruMerta
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ei noi kommentit ole minun kirjoittamiani.

        No ei tietenkään ole. Niinhän siin lukeekin. Vai etkö sä vielkään ymmärrä lukemaaskaan?
        - Et näköjään. ;)


    • AhtiSuoAnneJaan

      Mikäs sulla siel ollessa, ku kyyläilet vaan toisten tablettien Galleriasta ne räkäset ohjelma.
      Tänää näköjään tiedossa Mikkelin PankkiFantti -draamaa.
      Tuhkaluukut auki ja hanaa! Perämutkasta löytyy kylä ne muutkin teko.ses. ;)

      • Juoruohjelmista katsoin Megan Marklen rahanahneet sukulaiset!


    • Puiston penkillä istuskelin välillä, mutta sen pitäisi olla ylempänä että näkisi pyöräilijöitä.

      • TorPedosKyläLuutineen

        Eikä Teuvokaan poimi enää kyytiin. Ja sekään ei ole enää mikään ihme. ;)


    • Hallooooohei

      Olet potenut flunssaa yli kaksi kuukautta sillä muistan sinun kirjoitelleen siitä samaan aikaan kun minä olin influenssassa. Kannattaisko mennä jo lääkäriin?


      ei oo normaalia olla kaksi kuukautta koko ajan flunssainen.


      Mulle jäi keuhkoihin jokin jälkitauti influenssasta jonka sairastin joskus helmikuulla. Yskä on jäänyt päälle ja minulla on astma joten kuulun riskiryhmään muutenkin influenssassa ja olisin ollu niitä joita rokotetaan ilmaiseksi influenssaa vastaan.. en rokotuttanut itseäni ja se riskeeraa minut näille keuhkojen alueen jälkitaudeille,


      itse olen tässä arponut että josko menisi yskä itsestään pois vai pitääkö sitä mennä lääkäriin.. vaiko joo vaiko ei vaiko ehkä tai odottelisko vielä

      • Täällä ihmisvilinässä taudit leviävät helposti. En kuitenkaan ole kahta kuukautta flunssaa sairastellut vaan välillä olen ollut terveempi. Nyt olis noroakin tarjolla, joten täytyy muistaa pestä käsiä hyvin. Se ei ole kiva tauti!

        Muille aina sanon, että kannataa käydä lääkärissä niin ei tarvitse itse ihmetellä tautejansa. Jos ei ole antibiooteilla hoidettava niin määrää ainakin hyvää yskänlääkettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3249
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    6. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      51
      1070
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      974
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe