Ihan hyvä kirkko

Täällä väitetään että olisin luopunut ja lakannut uskomasta. Päinvastoin, Jeesus elää ja on ihan oikeassa, seuratkaa vaan häntä. Tämä on hänen kirkkonsa maan päällä.

Saarnataan, opetetaan, opiskellaan evankeliumia ja eletään sen mukaan.

Rakennetaan Jumalan Valtakuntaa Jeesuksen tulemista varten.

Kootaan Israelia, kadonneita heimoja ja juutalaisia Siionin, kirkon vaarnoihin ja Israeliin.

Kastetaan eläviä, ja kuolleita temppelissä ja tehdään kaikkia tärkeitä toimituksia Jumalan pappeuden valtuudella.

Tehdään monta muutakin tärkeää yhteiskunnallista työtä.

Ollaan Nooan arkkina jäsenille Ilmestyskirjan ilmoittamissa tulevissa ja menossa olevissa kauhuissa, kun ihmiskunta ei tee parannusta jumalattomuuksistaan.

Ihan hyvä kirkko. Jeesuksen oma kirkko.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain oletin, koska pidän sinua jossain määrin ajattelevana ihmisenä. Lopultahan on pakko tulla sellainen johtopäätös, että Smithin jutut olivat kusetusta. Nähtävästi tarvitset enemmän aikaa lkuin oletin.

      • Smithin jutut ovat juuri ne kuin yllä sanoin. Ihan oikeat asiat. Juuri ne mitä pitää tehdä Jeesuksen ilmestymistä ja tuhatvuotista valtakuntaa varten.

        Mukaan vaan! Käänny sinä mieluummin takaisin. Heitä pois nuo ihmisjärjen ajatukset, tee parannus, kun tunnetkin asiat niin hyvin! Rukoile ja kysy Jumalalta, miten sinun pitäisi ajatella.


      • Olli.S kirjoitti:

        Smithin jutut ovat juuri ne kuin yllä sanoin. Ihan oikeat asiat. Juuri ne mitä pitää tehdä Jeesuksen ilmestymistä ja tuhatvuotista valtakuntaa varten.

        Mukaan vaan! Käänny sinä mieluummin takaisin. Heitä pois nuo ihmisjärjen ajatukset, tee parannus, kun tunnetkin asiat niin hyvin! Rukoile ja kysy Jumalalta, miten sinun pitäisi ajatella.

        Kyllä minä luotan enemmän ihmisjärkeen kuin Smithin alapään halujen tuotoksiin. Jumala antaa rukouksissa vastauksen kuin ihmisjärkikin, että Smithin oppi on vaarallista ja vie ihmiseltä sydämen.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Kyllä minä luotan enemmän ihmisjärkeen kuin Smithin alapään halujen tuotoksiin. Jumala antaa rukouksissa vastauksen kuin ihmisjärkikin, että Smithin oppi on vaarallista ja vie ihmiseltä sydämen.

        Jeesuksen oppihan meidän oppimme on, ei enempää ei vähempää. Emme me ketään profeettaamme palvo vaan Jeesusta. Jos meillä sattuisi olemaan jossain kohtaa väärä käsitys hänestä niin emme varmasti ole ainoita. Sitä paitsi kukaan ei voi Jumaluutta täysin ymmärtää.

        Pilkkaa mitä pilkkaat. Kovin rumaa tuo on ja matalatasoista alatyylin herjaa.


      • Olli.S kirjoitti:

        Jeesuksen oppihan meidän oppimme on, ei enempää ei vähempää. Emme me ketään profeettaamme palvo vaan Jeesusta. Jos meillä sattuisi olemaan jossain kohtaa väärä käsitys hänestä niin emme varmasti ole ainoita. Sitä paitsi kukaan ei voi Jumaluutta täysin ymmärtää.

        Pilkkaa mitä pilkkaat. Kovin rumaa tuo on ja matalatasoista alatyylin herjaa.

        Teidän oppinne on kaukana Jeesuksen opeista. Kyllä te palvotte "profeettojanne" ja tottelette heidän opetuksiaan. Se että väitätte esim. pikkutyttöjen moninaintikäskyn tulleen Jeesukselta on vain härskiä vedätystä!

        > Jos meillä sattuisi olemaan jossain kohtaa väärä käsitys hänestä niin emme varmasti ole ainoita

        Se on totta. Muut eivät väitä moninaintikäskyä kauniiksi ja pyhäksi periaatteeksi, mutta voivat sekoilla muissa asioissa, esim. tuomitsemalla homot.

        Smithin ja kumppaneiden toiminta oli todellakin rumaa ja matalatasoista. Ei yltänyt yläpään tasolle asti.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Teidän oppinne on kaukana Jeesuksen opeista. Kyllä te palvotte "profeettojanne" ja tottelette heidän opetuksiaan. Se että väitätte esim. pikkutyttöjen moninaintikäskyn tulleen Jeesukselta on vain härskiä vedätystä!

        > Jos meillä sattuisi olemaan jossain kohtaa väärä käsitys hänestä niin emme varmasti ole ainoita

        Se on totta. Muut eivät väitä moninaintikäskyä kauniiksi ja pyhäksi periaatteeksi, mutta voivat sekoilla muissa asioissa, esim. tuomitsemalla homot.

        Smithin ja kumppaneiden toiminta oli todellakin rumaa ja matalatasoista. Ei yltänyt yläpään tasolle asti.

        Ei meillä ole pikkutyttöjen moninaintioppia. Sinulla on väärä käsitys. Tutki asia vielä kerran uudestaan. Huonosti opiskeltu. Koulun penkille vaan yleissivistymään tuollainen katupoika.


      • Olli.S kirjoitti:

        Ei meillä ole pikkutyttöjen moninaintioppia. Sinulla on väärä käsitys. Tutki asia vielä kerran uudestaan. Huonosti opiskeltu. Koulun penkille vaan yleissivistymään tuollainen katupoika.

        Miten tietosi voivat olla noin vajavaiset? Oletko kuunnelut vain propagandaa? Smith nimenomaan sanoi saaneensa moninaintikäskyn itseltään Jumalalta. Ja kun hän itse todistetusti (mm. hänen omakätisesti kijoittamansa kirjeet) havitteli nuorempiakin tyttöjä kuin mitä sai (häenellä oli 14-vuotiaasta alkaen), voidaan hyvällä syyllä puhua pikkutyttöjen moninaintiopista. Itse olet kutsunut sitä joskus mininaintiopiksi.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Miten tietosi voivat olla noin vajavaiset? Oletko kuunnelut vain propagandaa? Smith nimenomaan sanoi saaneensa moninaintikäskyn itseltään Jumalalta. Ja kun hän itse todistetusti (mm. hänen omakätisesti kijoittamansa kirjeet) havitteli nuorempiakin tyttöjä kuin mitä sai (häenellä oli 14-vuotiaasta alkaen), voidaan hyvällä syyllä puhua pikkutyttöjen moninaintiopista. Itse olet kutsunut sitä joskus mininaintiopiksi.

        Sinä vääristelet. Et yritäkään kertoa asioita niinkuin ne ovat.


      • Olli.S kirjoitti:

        Sinä vääristelet. Et yritäkään kertoa asioita niinkuin ne ovat.

        Asiat on dokumentoitu, mutta Kimiin uskovalle kelpaavat vain Kimin hallinnon sadut.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Asiat on dokumentoitu, mutta Kimiin uskovalle kelpaavat vain Kimin hallinnon sadut.

        Sinähän sitä Kimiä niin kovasti rakastat. Minä rakastan Jeesusta ja hänen palvelijoitaan, joista nykymaailmassa Joseph Smith on kuuluisin, paras, Jumalan oikeasti valtuuttama, pyhä, ja haukutuin.


      • Olli.S kirjoitti:

        Sinähän sitä Kimiä niin kovasti rakastat. Minä rakastan Jeesusta ja hänen palvelijoitaan, joista nykymaailmassa Joseph Smith on kuuluisin, paras, Jumalan oikeasti valtuuttama, pyhä, ja haukutuin.

        Käytän Kimiä rinnakkaisesimerkkinä Smithin opista. Sinä rakastat Smithiä ja hänen hännystelijöitään, et Jeesusta.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Käytän Kimiä rinnakkaisesimerkkinä Smithin opista. Sinä rakastat Smithiä ja hänen hännystelijöitään, et Jeesusta.

        Kimiä ei voi verrata. Minun mielestäni Joseph Smith on Jumalan profeetta, yksi Jeesuksen apostoleista, tosi kirkon perustaja Jeesuksen johdolla Jeesukselle. Sinä et edes usko Jeesukseen.

        Mitä on Jeesuksen rakastaminen? Sitä että tekee parannuksen ja uskoo Jeesukseen ja menee kasteelle. Ja noudattaa käskyjä eikä hyljeksi Jeesuksen opetusta. Se on sama Raamatussa kuin kirkossamme. Meillä vaan on enemmän tietoa kuin Raamatussa, ja virheettömämmin.

        Sinä et edes usko Jeesukseen ja tulet tänne mestaroimaan että minä en rakasta Jeesusta. Kuitenkin minä olen se meistä kahdesta, joka on saanut syntinsä anteeksi Jeesuksen sivitustyön Jumalallisella voimalla. Armon. Sinä et edes usko, etkä ole tehnyt parannusta siitä. Tee parannus ja usko Jeesukseen!


      • Olli.S kirjoitti:

        Kimiä ei voi verrata. Minun mielestäni Joseph Smith on Jumalan profeetta, yksi Jeesuksen apostoleista, tosi kirkon perustaja Jeesuksen johdolla Jeesukselle. Sinä et edes usko Jeesukseen.

        Mitä on Jeesuksen rakastaminen? Sitä että tekee parannuksen ja uskoo Jeesukseen ja menee kasteelle. Ja noudattaa käskyjä eikä hyljeksi Jeesuksen opetusta. Se on sama Raamatussa kuin kirkossamme. Meillä vaan on enemmän tietoa kuin Raamatussa, ja virheettömämmin.

        Sinä et edes usko Jeesukseen ja tulet tänne mestaroimaan että minä en rakasta Jeesusta. Kuitenkin minä olen se meistä kahdesta, joka on saanut syntinsä anteeksi Jeesuksen sivitustyön Jumalallisella voimalla. Armon. Sinä et edes usko, etkä ole tehnyt parannusta siitä. Tee parannus ja usko Jeesukseen!

        Uskoa Kimiin voi aivan hyvi verrata uskoon Smithiin. Itsekin toisessa ketjussa myönnät, että kyse on vain uskostasi, ei todistettavissa olevista asioista. Jos Smith on "MINUN MIELESTÄNI" (kuten kirjoitat) Jumalan profeetta, so what? Kim o jonkun mielestä maailman valo. So what? Sekaisin ovat kummankin väitteen esittäjät!

        Jeesusken rakastamisen pitäisi johtaa aitoihin rakkaudentekoihin. Niitä eivät ole pikkutyttöjen pakkonainnit ja niiden hyväksyminen. Sellaisiin oppeihin uskovien pitäisi tehdä parannus! Kirkossanne Jeesuksen rakastaminen on siis käännetty aivan päälaelleen.

        Kyllä minä uskon Jeesuksen opetuksiin. Eräs minulle läheinen jo edesmennyt ateistikin sanoi, että Raamatussa ja Jeesuksella on paljon hyviä opetuksia. Se ei poista sitä tosiasiaa, että ennen Jeesus ratsasti aasilla, mutta nykyisn monet aasit yrittävät ratsastaa Jeesuksella. Mormoniopissa ei ole juuri lähimmäisenrakkauden häivääkään.

        Sinulle parannus merkitsee Smithin oppiin haksahtamista. Sellaista "parannusta" en taatusti aio tehdä enkä toivo kenenkään muunkaan tekevän!


    • hopealanka

      Lähes samaa voi sanoa myös puolueista. Puolueet ovat, mitä ovat, mutta lähes minkä tahansa puolueen ohjelma edistää Suomen ja täällä asuvien ihmisten onnea, maailmanrauhaa ja kaikkea muuta hyvää - kunhan sitä toteuttamassa vain olisivat henkisesti kypsät, syvällisesti sivistyneet, älykkäät ja rakastavat ihmiset.

      Kun me ihmiset kuitenkaan emme ole niin hyviä, on tärkeää olla kannattamatta vaihngollisia puolueita tai uskontoja. Vahingollista on esimerkiksi rasismi, naisten alistaminen jalkavaimoiksi ja alaikäisten seksuaalinen hyväksikäyttö. En äänestäisi puoluetta, joka puolustelee tällaista käytöstä.

      • Ei Jeesuksen Kristuksen kirkossa puolustella enää ainakaan vaan yritetään ennakoida ja estää ja otetaan kiinni ja rangaistaan.

        Kirkossa lusteet ja vehnä kasvavat yhdessä tuomiopäivään asti. Ei huijareita aina huomata ja tämä on opillinen juttu ja menee näin. Jos liian innokkaasti rangaistaan tulee erehdyksiä. Kiirekin aina on, lasten takia.


      • Olli.S kirjoitti:

        Ei Jeesuksen Kristuksen kirkossa puolustella enää ainakaan vaan yritetään ennakoida ja estää ja otetaan kiinni ja rangaistaan.

        Kirkossa lusteet ja vehnä kasvavat yhdessä tuomiopäivään asti. Ei huijareita aina huomata ja tämä on opillinen juttu ja menee näin. Jos liian innokkaasti rangaistaan tulee erehdyksiä. Kiirekin aina on, lasten takia.

        Mutta oppihan syntyi lusteista. Moninaintiopin Smith kehitteli ystäviensä avustuksella jäätyään housut kintuissa kiinni ottotyttärensä Fanny Algerin paneskelusta öisessä heinäladossa. Mormonismin alkuaikojen irstailijoita ei rangaistu. Nykyisin laki- ja imagosyistä moninainti on kielletty, mutta se on kuitenkin ikuinen periaate, joka ei ole ympäristön vuoksi tällä hetkellä voimassa.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Mutta oppihan syntyi lusteista. Moninaintiopin Smith kehitteli ystäviensä avustuksella jäätyään housut kintuissa kiinni ottotyttärensä Fanny Algerin paneskelusta öisessä heinäladossa. Mormonismin alkuaikojen irstailijoita ei rangaistu. Nykyisin laki- ja imagosyistä moninainti on kielletty, mutta se on kuitenkin ikuinen periaate, joka ei ole ympäristön vuoksi tällä hetkellä voimassa.

        Jos viitsisit olla pilkkaamatta ja panettelematta. Kerro mieluummin niistä tapahtumista ja mitä apologiamme on vastanut, kun kumminkin tiedät.


      • Olli.S kirjoitti:

        Jos viitsisit olla pilkkaamatta ja panettelematta. Kerro mieluummin niistä tapahtumista ja mitä apologiamme on vastanut, kun kumminkin tiedät.

        Minun tehtäväni ei edelleenkään ole suoltaa Kimin valheita. Minä kerron totuuksia. Jos olet eri mieltä, korjaa ne ihan itse!


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Minun tehtäväni ei edelleenkään ole suoltaa Kimin valheita. Minä kerron totuuksia. Jos olet eri mieltä, korjaa ne ihan itse!

        Sinä olet selvästi ottanut tehtäväksesi suoltaa panetteluja kirkosta totuuksina. Sinä voisit kertoa apologiankin kun kuitenkin tunnet sen. Tulisi keskustelu sille tasolle millä se oikeasti jo on.


      • Olli.S kirjoitti:

        Sinä olet selvästi ottanut tehtäväksesi suoltaa panetteluja kirkosta totuuksina. Sinä voisit kertoa apologiankin kun kuitenkin tunnet sen. Tulisi keskustelu sille tasolle millä se oikeasti jo on.

        SINUN tehtäväsi on puolustella kirkkoasi. Minun tehtäväni ei ole suoltaa kirkkosi propagandaa!

        Otetaanpa esimerkiksi piispa Snown tapaus, jossa piispa kuohitsi omakätisesti nuoren miehen, koska tämä ei suostunut luopumaan tyttöystävästään, jonka Snow halusi seksileluksi omaan haaremiinsa ja ottikin sitten. Naulasipa jopa kivekset koulun seinälle vatoitukSEKSI, että piispaa pitää totella.

        Mormonit syyllistyvät synneistä härskeimpään eli uhrin syyllistämiseen. Vailla minkäänlaisia todisteita mormonit ovat keksineet onton selityksen, että nuorukainen olisi muka ollut seksuaalirikollinen ja kastroitiin sen vuoksi. Pitäisikö minun joka välissä Snow'n tapauksesta mainitessani kertoa myös tuo kirkon härski selittely-yritys? No, sinä varmaan kritiikittä uskotkin siihen! Tuossakin asiassa jokaisen pitäisi itse tutkia, että mikä on totuus. Se on kylä täysin selvitettävissä aikalaislähteistä.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        SINUN tehtäväsi on puolustella kirkkoasi. Minun tehtäväni ei ole suoltaa kirkkosi propagandaa!

        Otetaanpa esimerkiksi piispa Snown tapaus, jossa piispa kuohitsi omakätisesti nuoren miehen, koska tämä ei suostunut luopumaan tyttöystävästään, jonka Snow halusi seksileluksi omaan haaremiinsa ja ottikin sitten. Naulasipa jopa kivekset koulun seinälle vatoitukSEKSI, että piispaa pitää totella.

        Mormonit syyllistyvät synneistä härskeimpään eli uhrin syyllistämiseen. Vailla minkäänlaisia todisteita mormonit ovat keksineet onton selityksen, että nuorukainen olisi muka ollut seksuaalirikollinen ja kastroitiin sen vuoksi. Pitäisikö minun joka välissä Snow'n tapauksesta mainitessani kertoa myös tuo kirkon härski selittely-yritys? No, sinä varmaan kritiikittä uskotkin siihen! Tuossakin asiassa jokaisen pitäisi itse tutkia, että mikä on totuus. Se on kylä täysin selvitettävissä aikalaislähteistä.

        Sinun tehtäväsi on tutustua asiaan ja antaa oikeakirkon tuomio eikä väärä tuomio ja vääristelyjä.


      • Olli.S kirjoitti:

        Sinun tehtäväsi on tutustua asiaan ja antaa oikeakirkon tuomio eikä väärä tuomio ja vääristelyjä.

        Juuri niin olen tehnyt. Niin Snown tapauksessa kui muutoinkin.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Juuri niin olen tehnyt. Niin Snown tapauksessa kui muutoinkin.

        Referoit vaan vastustajien käsityksiä ja jätät vertailun apologiaan tarkoitushakuisesti suorittamatta.


      • Olli.S kirjoitti:

        Referoit vaan vastustajien käsityksiä ja jätät vertailun apologiaan tarkoitushakuisesti suorittamatta.

        Miksi minun pitäisi joka vaiheessa tositaa kirkon valheet esim. piispa Snow'n tapauksessa? Sinä saat suoltaa kirko valheita ihan niin paljon kuin haluat. Minulla ei ole siihen mitään velvollisuutta.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi joka vaiheessa tositaa kirkon valheet esim. piispa Snow'n tapauksessa? Sinä saat suoltaa kirko valheita ihan niin paljon kuin haluat. Minulla ei ole siihen mitään velvollisuutta.

        Sinä suollat valheita totuuksina etkä vastaa apologien puolustukseen. Väitteesi ovat auttamattoman vanhanaikaisia kun et kerro apologien puolustusta vaan ignoroit ja floppaat sen niinkuin sitä ei olisikaan. Sitten sinulle viitsisi jotain vastatakin ja keskustelu olisi sillä tasolla kuin se jo on. Niinkuin samarinin kanssa. Sinä olet vain halpahintainen virheellisen ja kumotun propagandan levittäjä.

        Ja levität sitä totuutena vaikka tiedät puolustelut ja että väitteesi ovat todistamatta, liioiteltuja tai kiistanalaisia.


      • Olli.S kirjoitti:

        Sinä suollat valheita totuuksina etkä vastaa apologien puolustukseen. Väitteesi ovat auttamattoman vanhanaikaisia kun et kerro apologien puolustusta vaan ignoroit ja floppaat sen niinkuin sitä ei olisikaan. Sitten sinulle viitsisi jotain vastatakin ja keskustelu olisi sillä tasolla kuin se jo on. Niinkuin samarinin kanssa. Sinä olet vain halpahintainen virheellisen ja kumotun propagandan levittäjä.

        Ja levität sitä totuutena vaikka tiedät puolustelut ja että väitteesi ovat todistamatta, liioiteltuja tai kiistanalaisia.

        Mainitse YKSIKIN valhe, jota minä suollan!

        Kyllä minä vastaa apologien onnettomiin selityksiin ja puolusteluihin esim. piispa Snow'n tapauksessa, pallopurkkijutuissa ym. hölmöilyissä. En minä niitä floppaa vaikka en joka välissä tuokaan niitä esiin. Kirkkosi puolustaminen ja sen apologian puolustaminen olisi SINUN tehtäväsi, ei minun! Ei Pohjois-Koreaa arvostelevien tarvitse joka välissä suoltaa Kimin propagandaa!

        Kirkkosi on se, joka suoltaa propagandaa, jonka osoitan valheeksi. Minä kerron totuuksia. Et ole osoittanut yhtäkään väitettäni valheeksi. Olet kuin tyhjä tynnyri.


    • KuningasJaakko

      Totuus löytyy Mormonin kirjasta, joka on toinen todistus Taivasten valtakunnasta!

      "Ja he riemuitsivat ja huusivat jälleen yhteen ääneen sanoen: Abrahamin Jumala ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala suojelkoon tätä kansaa vanhurskaudessa, niin kauan kuin se huutaa turvaksi Jumalansa nimeä." 3. Nefi 4:30

    • mormonimamma

      Saapa nähdä, hyväksytäänkö "moninainti" Suomessa virallisesti jo alkavalla hallituskaudella. Onhan kovin epäkulttuurisensitiivistä kieltää se, koska sitä kuitenkin on jo meillä Suomessakin olemassa. Ja vielä enemmän täällä on niitä, jotka uskovat moniavioisuuteen ja kannattavat sitä.

      • Sehän on varmastikin mormonien toive. Jos olisi varmuus, että kyse on todellakin täysin vapaaehtoisesta toiminnasta (kuten näyttää TV-sarjassa Sisarvaimot olevan), eihän siinä olisi isoja ongelmia. Mutta Smithin opin alkuaikoina kyse oli todella härskistä pikkutyttöjen hyväksikäytöstä eikä sellaista ole mitään syytä palauttaa.


      • Kun kristityt ovat tehneet lähetystyötä Afrikassa, toisinaan muslimien käännyttyä kristityiksi on hyväksytty pienemmän pahan periaate eli se, että miehiä ei ole vaadittu eroamaan "ylimääräisistä" vaimoistaan, koska sellainen käytäntö osoittautui monessa tapauksessa huonommaksi vaihtoehdoksi.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Sehän on varmastikin mormonien toive. Jos olisi varmuus, että kyse on todellakin täysin vapaaehtoisesta toiminnasta (kuten näyttää TV-sarjassa Sisarvaimot olevan), eihän siinä olisi isoja ongelmia. Mutta Smithin opin alkuaikoina kyse oli todella härskistä pikkutyttöjen hyväksikäytöstä eikä sellaista ole mitään syytä palauttaa.

        Evankeliumi tässä on palautettu. Annat vääriä todistuksia joka asiasta.


      • Olli.S kirjoitti:

        Evankeliumi tässä on palautettu. Annat vääriä todistuksia joka asiasta.

        Ei evankeliumiin ole koskaan kuulunut pikkutyttöjen pakkomoninaintia. Olet täysin ulalla, jos sellaista kuittelet. Moninaintioppi on Smitin kaveriensa avustuksella kehittelemä valheoppi sen jälkeen kun hän jäi housut kintuissa kiinni ottotyttärensä paneselusta heinäladossa.


      • Höpölöpsis kirjoitti:

        Ei evankeliumiin ole koskaan kuulunut pikkutyttöjen pakkomoninaintia. Olet täysin ulalla, jos sellaista kuittelet. Moninaintioppi on Smitin kaveriensa avustuksella kehittelemä valheoppi sen jälkeen kun hän jäi housut kintuissa kiinni ottotyttärensä paneselusta heinäladossa.

        Ei kuulu nytkään.


      • Höpölöpsis
        Olli.S kirjoitti:

        Ei kuulu nytkään.

        Tällä hetkellä käytäntö ei ole voimassa, mutta kyseessä on kikkosi mukaan IKUINEN PERIAATE.


      • Olli.S kirjoitti:

        Ei kuulu nytkään.

        > Ei kuulu nytkään.

        Niin, evankeliumiin ei kuulu nytkään, mutta Smithin oppiin kuuluu. Sitähän juuri yritin sinulle opettaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1676
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1176
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      977
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      854
    Aihe