Tiedustelu

Martti huuhaa Innasella on kovin kaunis ja henkistytttetty kappale nimeltään Kumiteräsaappaat. Olen varmalta taholta (taivaasta, nuotistonhoitaja-kerubilta) kuullut, että se otettaisiin jt laulukirjaan. Siihen on lisätty vanhimpien yhteisesti lausuma henkistyttetty alkuresitatiivi: " jeesus tulee ihan kohta, mutta sitä ennen kerkiää vielä tulla Kumiteräsaappaat". Onko henkistyttettyä sävelteosta kovasti saleilla jo opiskeltu?

5

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paipapum

      HuuHaa teki aika hyviä tanssikappaleita , joista haluun sanoa näin lavatanssin ystävänä ; Tähänkin avaukseen on osunut Innasen Tanssikappaleen " ; Hiljaista on ," .. sanoituksen Karwainen käsi ; "
      " ; ..Hiljaista on , hiljaista on..
      , mitään ei nyt kuulu , , -aivan hiljaista on ; - Mitään ei nyt kuule korvat karvaiset " ...
      Ei edes Elsa , kohtalon Lapsi , Eikä Mummon Vaari , joka hukkui Myrskyyönä Mummon Kiljusammioon , Eivät kuule ,

      • Paipapum

        "..hukkui kiljusammioon ... " No onneksi se edes Onnen Lehmä jossain ammui ,..."


    • TäsmällistäTietoo

      Vielä löytymättömien lähteiden vahvistama "totuus" on, jotta Borneolaisen passipoliisin parempi huuhaalaulu olisi tulossa ohjelmistoon. Sitä lienee kajautettaneen Jehovan kunniaksi kärryvartiossa ja ihmisten kiinnostus lisääntyy huimasti.

      • Paipapum

        On muistettava näitä muitakin ansioituneita laulujen sanoittajia , - kuten nämä Raittisen veljekset sanoitusmuunnos iskelmästä " ..Kuinka paljon rakkautta ; " .. Kuinka suuret Willahousut mulle tuotkaan , - kahta suuremmat voin sulle rakentaa .. " -
        ja Iikiihana " Biisami puussa ,.." .." Mä ammuin sen alas ja olen niin Onnellinen , .."--
        Se on suorastaan itkettävän kaunis sanoitus , siellä tanssilavalla yleisö lyöttääntyy lattialle Ulvomaan porukassa , " ; Kun on niin kaunista ," - ja saa Itkupotkuraivareita ,


      • Anonyymi
        Paipapum kirjoitti:

        On muistettava näitä muitakin ansioituneita laulujen sanoittajia , - kuten nämä Raittisen veljekset sanoitusmuunnos iskelmästä " ..Kuinka paljon rakkautta ; " .. Kuinka suuret Willahousut mulle tuotkaan , - kahta suuremmat voin sulle rakentaa .. " -
        ja Iikiihana " Biisami puussa ,.." .." Mä ammuin sen alas ja olen niin Onnellinen , .."--
        Se on suorastaan itkettävän kaunis sanoitus , siellä tanssilavalla yleisö lyöttääntyy lattialle Ulvomaan porukassa , " ; Kun on niin kaunista ," - ja saa Itkupotkuraivareita ,

        Jaa viielä , Innasen maalaamat taulut; isäntä seismassa polvia myöten Lapin suossa revontulten alla Nikita -kavahattu päässään , se kuvaa jhotenkin niin suomalaisten sisintä , ja tätäkin keskustelua ,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe