Martti huuhaa Innasella on kovin kaunis ja henkistytttetty kappale nimeltään Kumiteräsaappaat. Olen varmalta taholta (taivaasta, nuotistonhoitaja-kerubilta) kuullut, että se otettaisiin jt laulukirjaan. Siihen on lisätty vanhimpien yhteisesti lausuma henkistyttetty alkuresitatiivi: " jeesus tulee ihan kohta, mutta sitä ennen kerkiää vielä tulla Kumiteräsaappaat". Onko henkistyttettyä sävelteosta kovasti saleilla jo opiskeltu?
Tiedustelu
5
55
Vastaukset
- Paipapum
HuuHaa teki aika hyviä tanssikappaleita , joista haluun sanoa näin lavatanssin ystävänä ; Tähänkin avaukseen on osunut Innasen Tanssikappaleen " ; Hiljaista on ," .. sanoituksen Karwainen käsi ; "
" ; ..Hiljaista on , hiljaista on..
, mitään ei nyt kuulu , , -aivan hiljaista on ; - Mitään ei nyt kuule korvat karvaiset " ...
Ei edes Elsa , kohtalon Lapsi , Eikä Mummon Vaari , joka hukkui Myrskyyönä Mummon Kiljusammioon , Eivät kuule ,- Paipapum
"..hukkui kiljusammioon ... " No onneksi se edes Onnen Lehmä jossain ammui ,..."
- TäsmällistäTietoo
Vielä löytymättömien lähteiden vahvistama "totuus" on, jotta Borneolaisen passipoliisin parempi huuhaalaulu olisi tulossa ohjelmistoon. Sitä lienee kajautettaneen Jehovan kunniaksi kärryvartiossa ja ihmisten kiinnostus lisääntyy huimasti.
- Paipapum
On muistettava näitä muitakin ansioituneita laulujen sanoittajia , - kuten nämä Raittisen veljekset sanoitusmuunnos iskelmästä " ..Kuinka paljon rakkautta ; " .. Kuinka suuret Willahousut mulle tuotkaan , - kahta suuremmat voin sulle rakentaa .. " -
ja Iikiihana " Biisami puussa ,.." .." Mä ammuin sen alas ja olen niin Onnellinen , .."--
Se on suorastaan itkettävän kaunis sanoitus , siellä tanssilavalla yleisö lyöttääntyy lattialle Ulvomaan porukassa , " ; Kun on niin kaunista ," - ja saa Itkupotkuraivareita , - Anonyymi
Paipapum kirjoitti:
On muistettava näitä muitakin ansioituneita laulujen sanoittajia , - kuten nämä Raittisen veljekset sanoitusmuunnos iskelmästä " ..Kuinka paljon rakkautta ; " .. Kuinka suuret Willahousut mulle tuotkaan , - kahta suuremmat voin sulle rakentaa .. " -
ja Iikiihana " Biisami puussa ,.." .." Mä ammuin sen alas ja olen niin Onnellinen , .."--
Se on suorastaan itkettävän kaunis sanoitus , siellä tanssilavalla yleisö lyöttääntyy lattialle Ulvomaan porukassa , " ; Kun on niin kaunista ," - ja saa Itkupotkuraivareita ,Jaa viielä , Innasen maalaamat taulut; isäntä seismassa polvia myöten Lapin suossa revontulten alla Nikita -kavahattu päässään , se kuvaa jhotenkin niin suomalaisten sisintä , ja tätäkin keskustelua ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372