Martti huuhaa Innasella on kovin kaunis ja henkistytttetty kappale nimeltään Kumiteräsaappaat. Olen varmalta taholta (taivaasta, nuotistonhoitaja-kerubilta) kuullut, että se otettaisiin jt laulukirjaan. Siihen on lisätty vanhimpien yhteisesti lausuma henkistyttetty alkuresitatiivi: " jeesus tulee ihan kohta, mutta sitä ennen kerkiää vielä tulla Kumiteräsaappaat". Onko henkistyttettyä sävelteosta kovasti saleilla jo opiskeltu?
Tiedustelu
5
68
Vastaukset
- Paipapum
HuuHaa teki aika hyviä tanssikappaleita , joista haluun sanoa näin lavatanssin ystävänä ; Tähänkin avaukseen on osunut Innasen Tanssikappaleen " ; Hiljaista on ," .. sanoituksen Karwainen käsi ; "
" ; ..Hiljaista on , hiljaista on..
, mitään ei nyt kuulu , , -aivan hiljaista on ; - Mitään ei nyt kuule korvat karvaiset " ...
Ei edes Elsa , kohtalon Lapsi , Eikä Mummon Vaari , joka hukkui Myrskyyönä Mummon Kiljusammioon , Eivät kuule ,- Paipapum
"..hukkui kiljusammioon ... " No onneksi se edes Onnen Lehmä jossain ammui ,..."
- TäsmällistäTietoo
Vielä löytymättömien lähteiden vahvistama "totuus" on, jotta Borneolaisen passipoliisin parempi huuhaalaulu olisi tulossa ohjelmistoon. Sitä lienee kajautettaneen Jehovan kunniaksi kärryvartiossa ja ihmisten kiinnostus lisääntyy huimasti.
- Paipapum
On muistettava näitä muitakin ansioituneita laulujen sanoittajia , - kuten nämä Raittisen veljekset sanoitusmuunnos iskelmästä " ..Kuinka paljon rakkautta ; " .. Kuinka suuret Willahousut mulle tuotkaan , - kahta suuremmat voin sulle rakentaa .. " -
ja Iikiihana " Biisami puussa ,.." .." Mä ammuin sen alas ja olen niin Onnellinen , .."--
Se on suorastaan itkettävän kaunis sanoitus , siellä tanssilavalla yleisö lyöttääntyy lattialle Ulvomaan porukassa , " ; Kun on niin kaunista ," - ja saa Itkupotkuraivareita , - Anonyymi
Paipapum kirjoitti:
On muistettava näitä muitakin ansioituneita laulujen sanoittajia , - kuten nämä Raittisen veljekset sanoitusmuunnos iskelmästä " ..Kuinka paljon rakkautta ; " .. Kuinka suuret Willahousut mulle tuotkaan , - kahta suuremmat voin sulle rakentaa .. " -
ja Iikiihana " Biisami puussa ,.." .." Mä ammuin sen alas ja olen niin Onnellinen , .."--
Se on suorastaan itkettävän kaunis sanoitus , siellä tanssilavalla yleisö lyöttääntyy lattialle Ulvomaan porukassa , " ; Kun on niin kaunista ," - ja saa Itkupotkuraivareita ,Jaa viielä , Innasen maalaamat taulut; isäntä seismassa polvia myöten Lapin suossa revontulten alla Nikita -kavahattu päässään , se kuvaa jhotenkin niin suomalaisten sisintä , ja tätäkin keskustelua ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603
