🙂 👓 👜 ja päivä on pilvinen sekä ilmanlaatu huono. Pääsiäispupuja ja trulleja liikkuu namikoriensa kanssa tarjoamassa koristeltuja oksiansa namipalkan toiveessa. Virpomisloruna yleisemmin toivotetaan tuoreeks, terveeks ja vitsa sulle, palkka mulle. Tämän vanhemman lorun voisi lurauttaa palstalaisille:
"Virvon varvon vitsasella,
koskettelen pajun oksasella,
isännälle ikä pitkä,
emännälle perä leveä,
tyttärelle punaset posket,
pojalle hyvä hevonen.
Siulle vitsa
miulle mitä vaan."
Kuva:
https://i.pinimg.com/474x/f3/ff/dd/f3ffddf9ecd781d19b4b1201adbcd5f0.jpg
Palmusunnuntaina mittarissa 7,7
3
<50
Vastaukset
- MultakuormanMaija
Voi voi ku ne rahas ei riitäis ees omaan hevoseen. Pojastas puhumattakaan, jos sun semmostaki pitäis viel elätellä.
Oksasen pajut ku vieny jo kaikki. Kuulema. ;)
Onneks on viel seiska, joka sulleki maksaa. Maksako viel vaivaa? ;) - SuviSuLoinen
Siitä vaa Kela-taxi alle ja abc:lle heittää lisää Voltteja Toto-lapulle ;).
- eetu.60.astetta.etel
Pilvipoutaine perinteisen kolea sunnuntaiaamu. Asun idyllisessä pientaajamassa yksikseni. Tänään aamuvirkkuna. Jo aamuhämärässä lehtee hakeen postilootalta.
Punarinnan kirkas laulu piristää mieltä.
Se on talvehtinut ehkä Länsi-Euroopassa. https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=punarinta
Muuttomatka on kestänyt ehkä viikon. Lintuihmiset tietävät enemmän. Arvelen sen olevan koiras. Soidinäänihän ne ovat.
Luin lehden ja join sekamehuu. Menin pötkölleni vielä yli tunniksi. Se on mun rytminsä. En odota enää elämältä sattumia enää soppaani. Lämmitin mikrossa tulimaustettuja kanatuotteita Broccoli-lasagnen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716