Apostoli Johanneksen ymmärsi veren merkityksen.

AamenkiitosJeesus

"ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä..."
Johanneksen ilmestyskirja 1:5

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitossiitä

      Johannes olikin Jeesuksen hyvä ystävä.

      • Anonyymi

        Hoitomieskin ymmärtää veren merkityksen:

        "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
        On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."
        "Siskonpoika tulee."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitomieskin ymmärtää veren merkityksen:

        "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
        On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."
        "Siskonpoika tulee."

        Enää kolme yötä suviseuroihin, ja sitten saa syntinsä anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kallissa sovintoveressä.


    • AamenkiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

      • Anonyymi

        "Sillä sinä päivänä toimitetaan teille sovitus teidän puhdistamiseksenne; kaikista synneistänne te tulette puhtaiksi Herran edessä."


    • AamenkiitosJeesus

      "Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee."

    • Aamenta

      Pukkaa

    • AamenkiitosJeesus

      "Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

    • Jepulisjepp

      Jepulis jep!

    • Anonyymi

      "Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin."

      • Anonyymi

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

        "Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."


      • Anonyymi

        "Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte."

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱


    • Anonyymi

      "Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

    • Anonyymi

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat."

      • Anonyymi

        "Sillä sinä päivänä toimitetaan teille sovitus teidän puhdistamiseksenne; kaikista synneistänne te tulette puhtaiksi Herran edessä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä sinä päivänä toimitetaan teille sovitus teidän puhdistamiseksenne; kaikista synneistänne te tulette puhtaiksi Herran edessä."

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!

        "Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta."

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä sinä päivänä toimitetaan teille sovitus teidän puhdistamiseksenne; kaikista synneistänne te tulette puhtaiksi Herran edessä."

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."


    • Anonyymi

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

      • Anonyymi

        "Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."


    • Anonyymi

      "Mutta ylösnousemisensa jälkeen hän varhain aamulla viikon ensimmäisenä päivänä ilmestyi ensiksi Maria Magdaleenalle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän riivaajaa."

      • Anonyymi

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


    • Anonyymi

      "Vihdoin hän ilmestyi myöskin niille yhdelletoista heidän ollessaan aterialla; ja hän nuhteli heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet ylösnousseeksi."

    • Anonyymi

      "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

      • Anonyymi

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."

        "Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille."

        "Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille."

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


      • Anonyymi

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


    • Anonyymi

      "Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille."

    • Anonyymi

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

    • Anonyymi

      "Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu."

    • Anonyymi

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

    • Anonyymi

      "Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä."

    • Anonyymi

      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

    • Anonyymi

      "Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen."

    • Anonyymi

      "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään."

      • Anonyymi

        Meitä keisarit ei enää hoivaa,
        eikä veriset julmuritkaan.


    • Anonyymi

      Sen voikin ymmärtää vain Pyhän Hengen avulla.

      • Anonyymi

        Aamen!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe