Tänään natohalullisten natounelmat kokevat konkurssin

Rude_Awakening

Ylimielisyys ei enää auta.

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hlgjöjhf

      Punikit eivät päätä Suomen Nato jäsenyydestä. UTVA ja Upseerit päättävät!

      • tappion_karvas_kalkki

        "Upseerit päättävät!"

        Ei päätä, Suomessa ei vallitse sotilasjunttalipoo.


        Ja puolustusministeri Jussi Niinistö komsii komsaa.


    • valmistautukaa

      Venäjä ensin -puolueen kannatus jäi 0,1%:iin. Kohta saadaan nauraa tiltujen määkimiselle "tulos on väärennetty!".

    • lohduttakaamme

      Ile Kanerva on ainoa, joka uskaltaa tunnustaa venäjäpelkonsa.

    • TähtiSammui

      Ja Väyrysen Pate jäi vaille kannatusta!

      • Saihan YYA-reliikki Väykkä peräti 1235 ääntä. Siis 0,027% kannatuksen.

        Tähtiliike muuttui TÄHTEIKSI!.

        IMHO.


    • nikskuutpärkkele

      Jussi Niinistö kertoi ennen vaaleja, että hän menee eduskuntaan sinisistä ja vaihtaa sitten takaisin poliittiseen kotiinsa persuihin.

      Suunnitelman ekavaihe ei toiminut ja Halla-aho oli ilmoittanut, ettei viidennen kolonnan miehiä armahdeta.

      Jäämme osottamaan EU-vaaleja.

    • surkeaa

      Natooptio meni 4 vuodeksi kun Viher vasemmisto vallassa. SDP vihaa koko Natoa ja Rinne jo möläytteli pahasti ennen vaaleja ja mitä seuraavaksi. Tulee heikko hallitus ja EU nauraa meille kun olemme puheenjohtajana.

      • TiltuillaOnSurkeaa

        "Natooptio meni 4 vuodeksi kun Viher vasemmisto vallassa. SDP vihaa koko Natoa ja Rinne jo möläytteli pahasti ennen vaaleja ja mitä seuraavaksi."

        Et seuraa aikaasi. SDP ei vihaa Natoa ja Rinne on toistuvasti todennut, että Nato-optiosta pitää myös SDP kiinni!

        "Tulee heikko hallitus ja EU nauraa meille kun olemme puheenjohtajana. "

        Hallitus muodostetaan vaalituloksen puitteissa! Ottaen huomioon sen, että SDP oli neljä vuotta pääoppositiopuolue ja hallitus oli koko ajan varsin epäsuosittu niin Demareitten alle 18:n prosentin kannatustulos on umpisurkea!


    • Toukohousu69

      Tämä hallituksen natotalibani taisi haukata eilen illalla p*sk**.

      • Reality..Check

        Ei suinkaan! Sen sijaan se, joka uskoo saavansa aikaan enemmistöhallituksen pelkällä vihervasemmistolla ON JO haukannut!


    • JohanEfBäckman

      NATO-USA voitti jääkiekkomestaruuden näin käy Suomelle NATO-USA:n näpeissä oikeutta ei ole.

    • sic-sic

      Sipilän hallituskausi tuhosi Soinin ja Stubbin urat. Ja lopuksi Sipilän, kirjoittaa erikoistoimittaja Seppo Varjus.

    • natoharava

      Natomyyrillä on kovat luulot kyvyistänsä:
      Ulkoministeri Timo Soini oli vielä reilu kuukausi sitten sitä mieltä, että puolustusministeri Jussi Niinistöstä tulisi vaalien äänikuningas.
      Ulkoministeri Timo Soini (sin) piti maaliskuun alussa tiedotustilaisuuden, jossa hän avasi yleisölle päätöstään siitä, ettei asettunut ehdolle tämän kevään eduskuntavaaleissa. Samassa tilaisuudessa Soini heitti ilmoille jykevän ennustuksen, jonka eilen huomattiin menneen pahemman kerran pieleen.

      – Kaikki asiat, jotka ovat elääkseen, elävät. Jussi Niinistö tulee olemaan näiden vaalien koko valtakunnan ääniharava, Soini julisti reilu kuukausi takaperin.

      • paperitähdet

        Ja kun hän oli jo valmis luopumaan, vielä saapui myyntimies.


    • Jallutolppa

      Olen ihmetellyt koko päivän, mistä tämä hyvä tuuleni johtuu, sitten muistan sen - natokukkoilijat Jussi Niinistö ja Timo Soini saivat selkäsaunan kansan ankarasta kädestä.

      Enää ei liene kenellekään epäselvää, mitä jenkkien edessä lymylevistä politikoista ajatellaan.

      • FuckM

        Valitettavasti näitä lymyilijöitä löytyy yhtälailla demarien leiristä.
        Itse asiassa koko äänestyksellä ei ole paljoakaan merkitystä, ottaen huomioon että talous ja sotilaspolitiikka määrätään ulkoa päin.
        Esimerkkinä F-35....'ankka', joka on päätetty toimittaa Suomelle sikakalliilla hinnalla ja 'pulinat pois'.


      • FuckM
        FuckM kirjoitti:

        Valitettavasti näitä lymyilijöitä löytyy yhtälailla demarien leiristä.
        Itse asiassa koko äänestyksellä ei ole paljoakaan merkitystä, ottaen huomioon että talous ja sotilaspolitiikka määrätään ulkoa päin.
        Esimerkkinä F-35....'ankka', joka on päätetty toimittaa Suomelle sikakalliilla hinnalla ja 'pulinat pois'.

        Tietysti petturit saivat ansionsa mukaan, elikkä menettivät hyväpalkkaiset 'toimensa'.


      • erywrstuw5
        FuckM kirjoitti:

        Valitettavasti näitä lymyilijöitä löytyy yhtälailla demarien leiristä.
        Itse asiassa koko äänestyksellä ei ole paljoakaan merkitystä, ottaen huomioon että talous ja sotilaspolitiikka määrätään ulkoa päin.
        Esimerkkinä F-35....'ankka', joka on päätetty toimittaa Suomelle sikakalliilla hinnalla ja 'pulinat pois'.

        Ottaako päästä kun huomasit aatteesi kannatuksen olevan 0,1% luokkaa?


      • MoloValehteleeAina
        FuckM kirjoitti:

        Valitettavasti näitä lymyilijöitä löytyy yhtälailla demarien leiristä.
        Itse asiassa koko äänestyksellä ei ole paljoakaan merkitystä, ottaen huomioon että talous ja sotilaspolitiikka määrätään ulkoa päin.
        Esimerkkinä F-35....'ankka', joka on päätetty toimittaa Suomelle sikakalliilla hinnalla ja 'pulinat pois'.

        "Esimerkkinä F-35....'ankka', joka on päätetty toimittaa Suomelle sikakalliilla hinnalla ja 'pulinat pois'. "

        Todistamaton väitteesi osoittaa vain kuinka pihalla olet päivän asioista! Suomi tekee päätöksen asiasta vuonna 2020-2021, jolloin Eduskunta päättää asiaa. Mitään ennakkotietoa päätöksestä ei ole olemassa! Kaikkein vähiten sellaista on valehtelevalla Mololla!


      • FuckM

        Pitäisikö minun tuo todistaa, olet hupiveikko?
        Mutta paina muistiisi, mitä tuossa edellä sanoin.


      • MoloValehteleeAina
        FuckM kirjoitti:

        Pitäisikö minun tuo todistaa, olet hupiveikko?
        Mutta paina muistiisi, mitä tuossa edellä sanoin.

        ”Pitäisikö minun tuo todistaa, olet hupiveikko?”

        SINÄ esität väitteen tulevaisudsta, joten todistustaakka on itselläsi! Koska asiaa ei ole vielä päätetty on väitteesi valetta eikä se olisi eka kerta!


      • natoharava
        FuckM kirjoitti:

        Valitettavasti näitä lymyilijöitä löytyy yhtälailla demarien leiristä.
        Itse asiassa koko äänestyksellä ei ole paljoakaan merkitystä, ottaen huomioon että talous ja sotilaspolitiikka määrätään ulkoa päin.
        Esimerkkinä F-35....'ankka', joka on päätetty toimittaa Suomelle sikakalliilla hinnalla ja 'pulinat pois'.

        No media on vissin pitänyt demarinatottajat pimennossa kun en ole heitä julkisuudessa nähnyt.


    • sininen-kes-kusta

      Vaalit osoitti, ettei kansan silmään kannata kusta.

    • huono-tulos

      Ulos te. Tykkimies Sipilä siellä.

    • Anonyymi

      "Ylimielisyys ei enää auta."

      Josko valehteleminen vielä auttaisi.

    • Anonyymi

      EU-vaalit ja brexit on toinen kova kolaus natovaalijoille.

    • Anonyymi

      Huomenna ollaan sekavissa tunnelmissa Ukrainan vaalien takia.

      • Poro lienee sekavissa tunnelmissa jo ennakolta?

        Matkalaukut pakattu.


    • Anonyymi

      Hyvin kertoi Invisible Heroes jenkkien sotilasväkivallasta puuttuvan diplomatian koevikkeena.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe