....kävi juuri niin kuin kuuluikin käydä.
Äänestäjät saivat näppylöitä moisesta petoksesta ja näyttivät loikkijoille kalossia kannikoille.
Takakontin kautta huussin taakke...
Jaloviina-nousuhumalassa saadulle kuningas-idealle...
5
86
Vastaukset
- lähtölärvit
mä vähän veikkaan, että vielä tänäänkin on lähes parikymmentä entistä kansanedustajaa, joukossa viisi entistä ministeriäkin, melkoisessa jallutuiskeessa.
- pystyynnostettuporsas
Soini on vetänyt Jallua jo kuukauden päivät kun ei ole näkynyt. Piti olla tukemassa Sinisten vaalikampanjaa, mutta taisi arvata lopputuloksen kun maan alle on häippässyt.
- täyttäymmärrystävailla
Se oli kuitenkin Timo Soini, joka taustalla hääri hillotolppahimoineen ja tappoi Vennamon perinnön kertaheitolla aloittelijan shakkisiirtovirheellään.
Ei ymmärtänyt että 18/5x2vuotta = 0. - Ympyrä.on.sulkeutunut
Se mikä on jallunvoimalla aloitettu, on myös jallulla lopetettava !
- nyt.meni.jallusta.maku
Sinisten saavutuksista kansan muistiin jää vaan Aktiivimalli, tyhjennetyt Jallu-pullot ja baarikaapit, sekä Sampo Terhon tuhotut saappaat!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673