Postinpalvelut boikottiin!

jyrpiintynyt

Postin pakettien kuskaaminen on nykyään arpapeliä. Lähetyksiä saa kysellä milloin mistäkin, että mikä sitä lähetystä tällä kertaa jumittaa? Huonolla tuurilla paketti ei tule koskaan perille.. Suosikaa Matkahuollon palveluita mikäli mahdollista. Sen kanssa ei ole ainakaan minulla ollut mitään ongelmia.

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaipa tuo yksittäisten ihmistenkin toiminta jotakin vaikuttaa, emme tosin voi juurikaan valita palveluntuottajaa me kirjelähetysten osalta.

      Tosin sillä saralla useat tahot hoitavat jo jakelunsa sanomalehtien aamujakelupalvelun kautta, näin ainakin lounaisessa Suomessa. Viimeisimpänä itse valtio, siis verottaja.

      Mistä kertonee, että verohallinto on katsonut Postin sopimattomaksi toimijaksi?

    • Anonyymi

      Postin pääjohtajan palkka on ainakin sidottu irtisanomisten määrään ja palveluiden heikentämiseen ja hidastamiseen.

    • Anonyymi

      Eipä tullut veroilmoituskaan , saivat perk..et senkin hukattua.
      Piti pyytää verottajalta uusi ja lisäaikaa.
      Kohta suomessa ei toimi enää mikään kunnolla kun säästetetään ja potkitaan porukka pihalle. Itse pitää netissä hoitaa kaikki asiat kun enne nsitä varten oli virkailijat.
      Kuka ne säästyneet rahat kähmii, tosin voihan sen arvata, että kun suomi on koko maailman sosiaalitoimisto niin sinnehän ne rahat työnnetään ulkomaille.

    • Anonyymi

      sain perinnöksi yli 200 valmiiksi maksettua kutsukorttia/postikorttia, koska niillä ei ollut mitään käyttöä leimasin osoitteeni ja lähetin itselleni.
      Kaikki tulivat perille 5 päivän aikana, lähetin 100 km päästä suurkaupungista, 4 eri laatikosta.
      että sillai.

      kiinasta on tullut tilattua myös tuhansia paketteja, haen muuttolaatikollisen lähes joka viikko, katoamisia koko ketjussa alle 1 sadasta ja siinä voi olla minunkin virheitä.

    • Anonyymi

      Ei siinä mitään ongelmaa ole.
      Postin palvelu vain hidastuu ja huononee.
      Postimaksut kyllä sitten onneksi nousevat.

    • Anonyymi

      Jos posti on liian hidas, on syytä katsoa peiliin, onko omassa toiminnassa vikaa. Kyllä minä ainakin saa kaikki paketit kikantista, apteekista, lisäravinnekaupasta, ym. aivan liian nopeasti.

      Usein tulee paketti alle 24 tunnissa, ennätys ja toinenkin sija on pölypussikauppiaalla, tilasin noin 15.00 sain ennen yhdeksää aamulla.
      Suurin viivästys tulee tilauksissa, kun kauppias ei lähetä pakettia, vaan tilaa 2-3 alihankkijan kautta.

    • Anonyymi

      Olen tilannut lasten tavaroita Saksasta, ja yllätys-yllatys, ne toimittaakin eräs toinen jakelufirma ei posti.. ja homma toimii erittäin nopeasti. Tänään teen tilauksen ja pari päivää niin tulee puhelu että olenko kotona kello x-aikaan - ja se tilaamani tuote tulee kotiovelle . Kaksi-kolme päivää tilauksesta siihen kun tuote on ovella.
      Tilaapa jotain joka kulkee postin kautta -- menee viikko esim naapurikaupungista lähetettynä. Ja joudut sen hakemaan postikonttorilta .
      Eikä ole sattumaa - olen nyt tilannut kolme kertaa Saksasta - ja joka kerta toimii kuin ajatus. Kunpa löytyisi vielä joku firma joka alkaa kuljettaa kirjepostia.....

    • Anonyymi

      Tosi törkeetä!pomo vetää hirveetä liksaa ja työntekijät jää nuolemaan näppejä!eikö saatana teitä hävetä yhtään!!!postin päättäjät ketkä ajaa työntekijöiden palkkojen alennusta,suksikaa vittuun!ootte tosi törkeitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe