Olipa kerran suloinen, romantiikasta haaveileva merenneito. Kerran hän kohtasi kallioluodolla sian oksennuksen. Jotakin liikahti mereneidon sydämessä, ja hän sanoi: "Oi sian oksennus! Jokin sinussa herättää minussa lemmekkäitä tunteita sinua kohtaan! Olet toki kammottavan näköinen, haiset hirveältä ja voin vain kuvitella, kuinka kuvottavalta sinä maistut, mutta sinussa on jotakin, mikä saa sydämeni sykkimään sinua kohtaan! Menethän naimisiin kanssani!?" Sian oksennus vastasi: "Voi mikä onni minua on kohdannut! Kaikki vain välttelevät minua ja nyrpistävät nenäänsä jo kaukaa nähdessään minut, eikä kukaan halua olla kanssani missään tekemisissä! Tottahan toki menen kanssasi naimisiin!" Merenneito sanoi: "Oi mikä onni! Kerrotko vielä, mitä teet työksesi?" "Olen TE-keskuksen virkailija", sian oksennus vastasi. Merenneito huudahti: "Hyi helvetti! En ikinä halua olla sinun kanssasi missään tekemisissä! Häivy helvettiin siitä!"
Pieni romanttinen tarina
TE_keskuksen_kusettama
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671