Olen aika varma, että näin tänään jessulin kadulla. Nyt kysyisinkin tositositosi henkisttytyneiltä jt- tietäjiltä: mitkä ovat varmat jessulin tunnusmerkit? Onko esimerkiksi Alkon paperipussi ja raappahouset sellaisia. Ja se että höpöttää jotain henkistytynyttä sekojuttua jehovasta ja daanielista?
Mistä tunnistaa?
7
70
Vastaukset
- löytötavaratoimistoon
Kyselee missä on se miekka, jota hän oli tuomassa 2000 vuotta sitten.
- luulenkyllä
Luulen että Alkon paperipussi on varma tunnusmerkki. Jeesus varmaan tarvitsee reilusti punaviiniä jos se viettää sitä kuolemansa muistojuhlaa.
Aha. Kiitoksia. Keksin itse yhden aivan varma tunnusmerkin lisää. Kyseinen näkemäni ihmisoletettu oli ns. pilvessä. Erehtymätön raamattuhan kertoo, ett jeesus tulee pilvessä takaisin.
- Anonyymi
Tosi syvällistä ja rohkeaa tulkintaa. En ole ymmärtänyt ajatella asiaa tuolta kannalta, uskon että olet oikeassa.
Anonyymi kirjoitti:
Tosi syvällistä ja rohkeaa tulkintaa. En ole ymmärtänyt ajatella asiaa tuolta kannalta, uskon että olet oikeassa.
Niin minustakin. Katsos ylivertainen tietämykseni ns. uskon asioista yhdistettynä partaveitsen terävään älyyni aikaansaavat käytännöllisesti katsoen aina oikeat tulkinnat. Saman on hyvin moni muukin todennut.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Niin minustakin. Katsos ylivertainen tietämykseni ns. uskon asioista yhdistettynä partaveitsen terävään älyyni aikaansaavat käytännöllisesti katsoen aina oikeat tulkinnat. Saman on hyvin moni muukin todennut.
Kyllä varmaan. Sinun tulisi varmaan olla hallintoelimessä tuolla osaamisellasi. Jt:t ovat löytäneet Raamatusta vuoden 1914 ja tuplasukupolviopin ym. Näistä ei ole tavallinen uskova kuullutkaan. Voin vain kuvitella mitä kaikkea uutta valoa paljastuisi, jos pääsisit kehittelemään oppeja.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan. Sinun tulisi varmaan olla hallintoelimessä tuolla osaamisellasi. Jt:t ovat löytäneet Raamatusta vuoden 1914 ja tuplasukupolviopin ym. Näistä ei ole tavallinen uskova kuullutkaan. Voin vain kuvitella mitä kaikkea uutta valoa paljastuisi, jos pääsisit kehittelemään oppeja.
Kyllä. Mutta kun olen jo taivaassa neuvonantajana profeetoille. He ja YHWH-setä eivät varmaan katsoisi hyvällä, että tekisin viraapelinä hommia Maassa. Lisäksi jt hallintoelimen ennustus- ym. törttöilyt ovat yleinen hilpeyden herättäjä taivaanväelle. jt on itseasiassa valittu jo reilut sata vuotta valittu hauskimmaksi uskislahkoksi. Kerrotaan jopa, että pari kerubia olisi kuollut nauruun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603
