Vuores eilen.

Sinä upea nainen, hymyilit kauniisti. Todellakin HOT. Tuskinpa luet tätä, tuskinpa edes huomasit minua kun lenkillä kuljin ohitsesi ollessani lenkillä.
Ilmoita

10 Vastausta

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Tarkoittaako hymyily sitä että "heti sänkyyn ja entinen puoliso luiskaan"!
Naiset varovaisia, itselläni tapana kehaista esimerkiksi naista kauniiksi tai viehättäväksi ilman mitään taka-ajatuksia mutta naiset säikähtää tällaista, Euroopassa aivan eri juttu, siellä on epäkohteliasta olla huomaamatta naista.
1 VASTAUS:
Se johtuu siitä, että suomalaiset ovat takapajuista kansaa, joilla ei ole kuin kaksi toisensa poissulkevaa vaihtoehtoa tulkita sanattomia viestejä.
+Lisää kommentti
su"anni" tai annahan sun oikea nimppari, tai nimi on! älä puutu toisten sanomisiin, tai tulen ja sun "pikkarit" pois ja "piiskaa" pyllylle, vai?
2 VASTAUSTA:
Päätellen monista kirjoitus- ja muista virheistä ei taida sinullakaan päänuppi olla parhaassa vedossaan...
susanna357 kirjoitti:
Päätellen monista kirjoitus- ja muista virheistä ei taida sinullakaan päänuppi olla parhaassa vedossaan...
"anni" vaen pyssyy siellä "kyökinpuolella" ja palevelloo, vain minua! eix sovitä nain, vai? tai jos tulloo sanomista niin minun puheelle ja ei, kun!!!??? tiijät mitä? eix niin!!?? vai???
+Lisää kommentti
Aloittaja tässä. Olipa kiva huomata miten pikkupäistä porukkaa täällä etsii kaiken mihin heittää jotain hölmöä. Nyt psykologit pois sieltä keittiöstä ja vaik puutarhahommiin. Satku vetoo että kommentoitte puutarhajuttuja.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Minkä näköinen nainen oli kyseessä? Tumma, vaalea, punapää? Etc. Missä päin Vuoresta näit hänet?
Ilmoita
Kyseessä tumma, hoikka. Omakotialueella, juuri tullut autolla pihaan.
2 VASTAUSTA:
Eli "TARKKAIJAOLET" sUOMEN LAISSA ,sanotaan, joka toisten pihapiiriä, kuvaa, ja/tarkkailee ja antaa siitä julkisia tietoja, esim. "some" siitä rangaistaa, rikoslki,,, &,, momentti,,,,pykälä,,,
Anonyymi kirjoitti:
Eli "TARKKAIJAOLET" sUOMEN LAISSA ,sanotaan, joka toisten pihapiiriä, kuvaa, ja/tarkkailee ja antaa siitä julkisia tietoja, esim. "some" siitä rangaistaa, rikoslki,,, &,, momentti,,,,pykälä,,,
Opetteles nyt maalainen ensiksi kirjoittamaan
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vuores eilen.

Sinä upea nainen, hymyilit kauniisti. Todellakin HOT. Tuskinpa luet tätä, tuskinpa edes huomasit minua kun lenkillä kuljin ohitsesi ollessani lenkillä.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta