ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja

Anonyymi

KR 1933/-38 Fil. 4:7
ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille:
minun rauhani
- sen minä annan teille.
En minä anna teille,
niinkuin maailma antaa.
Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet,
niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

Kol. 3:15 Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha,
johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa,
ja olkaa kiitolliset.

Biblia (1776)
Fil. 4:7 Ja Jumalan rauha, joka ylitse kaiken ymmärryksen käy, varjelkoon teidän sydämenne ja teidän taitonne Kristuksessa Jesuksessa.

Fil. 4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

5

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Filip 4:4-13 Iloitkaa aina Herrassa!
      Vieläkin minä sanon: iloitkaa!
      Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon.
      Herra on lähellä.

      Älkää mistään murehtiko,
      vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella
      ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
      ja Jumalan rauha,
      joka on kaikkea ymmärrystä ylempi,
      on varjeleva teidän sydämenne
      ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
      Ja vielä,
      veljet,
      kaikki,
      mikä on totta,
      mikä kunnioitettavaa,
      mikä oikeaa,
      mikä puhdasta,
      mikä rakastettavaa,
      mikä hyvältä kuuluvaa,
      jos on jokin avu
      ja jos on jotakin kiitettävää,
      sitä ajatelkaa;
      mitä myös olette oppineet
      ja saaneet
      ja minulta kuulleet
      ja minussa nähneet,
      sitä tehkää,
      niin
      rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.

      Minä ihastuin suuresti Herrassa,
      että te jo vihdoinkin olitte elpyneet pitämään minusta huolta,
      johon teillä ennenkin oli ollut halua,
      vaikka ei tilaisuutta.

      Ei niin, että minä puutteen vuoksi tätä sanon;
      sillä minä olen oppinut oloihini tyytymään.

      Osaan elää niukkuudessa,
      osaan myös elää runsaudessa;
      kaikkeen
      ja kaikenlaisiin oloihin minä olen tottunut;
      sekä olemaan ravittuna että näkemään nälkää,
      elämään sekä runsaudessa että puutteessa.

      Kaikki minä voin hänessä,
      joka minua vahvistaa.

      • Anonyymi

        Rauhaa sanoi sotaisa uskonto ja puukotti selkään saman tien.


      • Anonyymi

        islamin rauha on ISIS:sin miekka


    • Anonyymi

      KR 1933/-38 Jes. 34:16
      Etsikää Herran kirjasta
      ja lukekaa:
      ei yhtäkään näistä ole puuttuva,
      ei yksikään toistansa kaipaava.
      - "Sillä minun suuni on niin käskenyt."
      - Hänen henkensä on ne yhteen koonnut.

      Jesaja:
      34:1 Astukaa esiin, te kansat, ja kuulkaa; te kansakunnat, tarkatkaa. Kuulkoon maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja kaikki, mikä siitä kasvaa.
      34:2 Sillä Herra on vihastunut kaikkiin kansoihin ja kiivastunut kaikkiin heidän joukkoihinsa; hän on vihkinyt heidät tuhon omiksi, jättänyt heidät teurastettaviksi.
      34:3 Heidän surmattunsa viskataan pois, ja niitten raadoista nousee löyhkä, ja vuoret valuvat heidän vertansa.
      34:4 Kaikki taivaan joukot menehtyvät, taivas kääritään kokoon niinkuin kirja, ja kaikki sen joukot varisevat alas, niinkuin lehdet varisevat viinipuusta, niinkuin viikunapuusta raakaleet. >> Jakeen lisätiedot
      34:5 Sillä minun miekkani taivaassa on juopunut vimmaan; katso, se iskee alas Edomiin, tuomioksi kansalle, jonka minä olen vihkinyt tuhoon.
      34:6 Herran miekka on verta täynnä, rasvaa tiukkuva, karitsain ja kauristen verta, oinasten munuaisrasvaa. Sillä Herralla on uhri Bosrassa, suuri teurastus Edomin maassa.
      34:7 Villihärkiä kaatuu yhteen joukkoon, mullikoita härkien mukana. Heidän maansa juopuu verestä, ja heidän multansa tiukkuu rasvaa.
      34:8 Sillä Herralla on koston päivä, maksun vuosi Siionin asian puolesta.
      34:9 Edomin purot muuttuvat pieksi ja sen multa tulikiveksi; sen maa tulee palavaksi pieksi.
      34:10 Ei sammu se yöllä eikä päivällä, iäti nousee siitä savu; se on oleva raunioina polvesta polveen, ei kulje siellä kukaan, iankaikkisesta iankaikkiseen.
      34:11 Sen perivät pelikaanit ja tuonenkurjet, kissapöllöt ja kaarneet asuvat siellä; ja hän vetää sen ylitse autiuden mittanuoran ja tyhjyyden luotilangan.
      34:12 Ei ole siellä enää ylimyksiä huutamassa ketään kuninkaaksi, kaikki sen ruhtinaat ovat poissa.
      34:13 Ja sen palatsit kasvavat orjantappuroita, sen linnat polttiaisia ja ohdakkeita; siitä tulee aavikkosutten asunto, kamelikurkien tyyssija.
      34:14 Siellä erämaan ulvojat ja ulisijat yhtyvät, metsänpeikot toisiansa tapaavat. Siellä yksin öinen syöjätär saa rauhan ja löytää lepopaikan.
      34:15 Siellä nuolikäärme pesii ja laskee munansa, kuorii ne ja kiertyy kerälle pimentoonsa. Sinne haarahaukatkin kokoontuvat yhteen.
      34:16 Etsikää Herran kirjasta ja lukekaa: ei yhtäkään näistä ole puuttuva, ei yksikään toistansa kaipaava. - "Sillä minun suuni on niin käskenyt." - Hänen henkensä on ne yhteen koonnut.
      34:17 Hän on heittänyt arpaa niitten kesken, ja hänen kätensä on sen niille mittanuoralla jakanut; ne perivät sen ikiajoiksi, asuvat siellä polvesta polveen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe