Itse kullekin ja autolle

😕👓👜käy väistämättä niin, että vikoja tulee kun aikaa kuluu. Autokin jo 13:tta vuotta kulkee ja ajettu jotain 177 tuhatta. Nyt siinä on jouset poikki. Toinen edestä ja toinen takaa ja vielä ristikkäin toinen oikealta ja toinen vasemmalta.

Yritin googlen avella ihmetellä asiaa. Suomi24 sivullakin oli joku kysynyt mistä sellainen johtuu. Yhtä asiallisen vastauksen kysyjä oli saanut mitä tälläkin palstalla jaellaan :" Yleisin syy jousen katkeamiseen on, että kesällä entisestään pöhöttynyttä siiderivalasta kuljetetaan takapenkillä.Riski on suurimmillaan mikäli ihrakasaa ei tunkata keskelle autoa ja kuormitus jää toispuoleiseksi" 😂😂😂

18

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep. Sulle käy niiku Kannelmäen pumpattaville. Alapääpesu ja desifiointi autooski joka asiakkaan jälkeen.
      Ja kukaan ei enää ikinä halua/suostu näkemäön sua julkisesti missään.
      Toisten takaluukuissahan sä oo tähänki asti piilotellu. Varsinki Vihreissä Mitsubisheissa. ;)

      • Voi hyvä ihminen. Sinä se vaan jaksat luulotella. 😕 Keneksiköhän mua nyt luulit. Ikinä en ole edes mitsussa istunut. Saati sitten vihreässä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Voi hyvä ihminen. Sinä se vaan jaksat luulotella. 😕 Keneksiköhän mua nyt luulit. Ikinä en ole edes mitsussa istunut. Saati sitten vihreässä.

        Eihän suo tarvi ees luulotella, ku kerroit ihan ite olevs tommonen siiderivalas.
        Ja näkyyhän se ilmanki. Ö'''256** ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän suo tarvi ees luulotella, ku kerroit ihan ite olevs tommonen siiderivalas.
        Ja näkyyhän se ilmanki. Ö'''256** ;)

        Jos et huomannut niin aloituksessa oli suora lainaus toiselta palstalta. Se ei kertonut minusta. Toisekseen olin minä millainen tahansa niin ei luulisi sen sinun elämääsi mitenkään kuuluvan. Näytin minä miltä hyvänsä niin minulla ei ole tapanani käyttäytyä huonosti ketään kohtaan. Ei elämässä eikä täällä palstalla.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jos et huomannut niin aloituksessa oli suora lainaus toiselta palstalta. Se ei kertonut minusta. Toisekseen olin minä millainen tahansa niin ei luulisi sen sinun elämääsi mitenkään kuuluvan. Näytin minä miltä hyvänsä niin minulla ei ole tapanani käyttäytyä huonosti ketään kohtaan. Ei elämässä eikä täällä palstalla.

        Sulla vaan ei näytä mitenkään menevän tohon tankoparsaas, että peräpukamaski on nähty.
        Ja ihan yleisestikin tiedossa. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla vaan ei näytä mitenkään menevän tohon tankoparsaas, että peräpukamaski on nähty.
        Ja ihan yleisestikin tiedossa. ;)

        Voi voi kun on takareikä tarkastettu oikein asiaan erikoiatuneen kirurgin toimesta. Sinua vaivaavista peräpukamista ei ollut merkkiäkään havaittavissa. Pidä omistasi hyvää huolta ja muista rasvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän suo tarvi ees luulotella, ku kerroit ihan ite olevs tommonen siiderivalas.
        Ja näkyyhän se ilmanki. Ö'''256** ;)

        Eli nämä kaksi siiderivalasta yhä vain uskoo, että joku niiden inhoama nainen on tämänkin aloutuksen takana. Ja höpisee jostain mitsuista, tämä nikki on ihan sen tuohon jamaan teidät ajaneen pelle pelokkaan joutavaa höpinää. Onneksi ei ole ajokorttia ettei tuollaisiin kaistoihin törmää ajoradoilla. Myöntäkää arvon maalaiskuntarouvat tappionne ja ymmärtäkää, että sitä tummaa naista joksi tuota ikitrollia luulette, ei ole oikeasti teidän lähetyksessänne näkynyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli nämä kaksi siiderivalasta yhä vain uskoo, että joku niiden inhoama nainen on tämänkin aloutuksen takana. Ja höpisee jostain mitsuista, tämä nikki on ihan sen tuohon jamaan teidät ajaneen pelle pelokkaan joutavaa höpinää. Onneksi ei ole ajokorttia ettei tuollaisiin kaistoihin törmää ajoradoilla. Myöntäkää arvon maalaiskuntarouvat tappionne ja ymmärtäkää, että sitä tummaa naista joksi tuota ikitrollia luulette, ei ole oikeasti teidän lähetyksessänne näkynyt

        Pikkutytöillä on semmoinen tapa, että milloin kenellekin sanotaan "mä en leiki sun kaa". Aikuisilta miehiltä tai naisilta en tälläistä odottaisi. Aikuisten pitää olla joustavampia ja osata käyttäytyä hillitymmin.

        Julkisella kaikille avoimella perhepalstalla kirjoittaa kuka milloinkin.
        Jos jutut eivät kiinnosta, niin ne voi jättää rauhaan ja olla kommentoimatta. Toisten arvostelu ja omasta päästään keksityt negatiiviset asiat eivät ole hyvää käytöstä. Sopu sijaa antaa.


    • Anonyymi

      Omasta mielestäni lounaan aloitukset on hauskoja ja jättää pienen kysymysmerkin mistä on kyse :)

      • Anonyymi

        Hauskaa todellaki. Ota sä se omalle tontilles kerää lehtiäs. Katotaan, kauanko sitä hauskaa sulle riittäis. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa todellaki. Ota sä se omalle tontilles kerää lehtiäs. Katotaan, kauanko sitä hauskaa sulle riittäis. ;)

        Ei oo lehtii eikä tonttiakaan ni en tarvi ketää kerjäämäänkään :) sitä paitsi, ite sä oot lehtes levitellyt toisten tonteilta omalle pihalles :D


      • Anonyymi

        Postinkantaja levittelee lehtiä toisten asuntoihinkin postiluukuista.

        JA kuormaaja kerää hiekkaa kevyen liikenteen väylältä näen sen tekevän niin, se on hyvä kun puhdistaa, on kivempi rullata pyörälläkin entistä HURJEMPAA vauhtia.


      • Kai tällä kertaa kyse oli vaivoista. Mulla toinen silmä tarvis väkevämpiä tippoja kuin mitä ilman reseptiä saa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kai tällä kertaa kyse oli vaivoista. Mulla toinen silmä tarvis väkevämpiä tippoja kuin mitä ilman reseptiä saa.

        Nyt on kuulemma sellaistakin liikenteessä että menee silmätulehduksen yhteydessä korvatkin lukkoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kuulemma sellaistakin liikenteessä että menee silmätulehduksen yhteydessä korvatkin lukkoon.

        Olis se kauheeta, jos puolisokeena ja kuurona pitäisi pääsiäisostokset tehdä. Ja mitäs jos liikkeellä oleva norokin tulisi vielä lisävaivaksi. Huokaus.

        Täällä on vasta koiralla korvat tukossa :Tavoittelemaanne koiraan ei juuri nyt saada yhteyttä. Yrittäkää hetken päästä uudelleen.


      • Anonyymi

        Sellainen silmätulehdus on ilkeä mikä tulee jos hitsaa ilman maskia, tuntuu kuin silmät olisivat hiekkaa täynnä ja kaikki näyttää vaaleanpunaiselta.


    • Anonyymi

      Joo niin on, ihmiselle tulee vikoja kuin autoillekin. Hyvin sanoitettu.

      Aurinko houkuttelee jälleen menemään ulos pyöräilemäänkin, vaan väsyttääköhän liikaa, voittaakohan aurinko vai väsymys taistelun? Eli mennäkö vai eikö mennä?

    • Anonyymi

      Kimiläinen tuntee hanurilla liikkeet herkemmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe