Sinun ja minun syntien takia.
Jeesus sovitti meidät Jumalan kanssa, kun hän vuodatti verensä Golgatan keskimmäisellä ristillä,
Tämä on Raamatun suurin ja merkityksellisin sanoma ja vaikka koko maailma ja sen demonit kirkuisivat ja vaatisivat lopettamaan tämän äärettömän kallisarvoisen sanoman julistamisen, MINÄ EN LOPETA!
Kiitos Jeesus!
Jeesus ristiinnaulittiin!
77
337
Vastaukset
- Anonyymi
sanoen: 'Ihmisen Poika pitää annettaman syntisten ihmisten käsiin ja ristiinnaulittaman, ja hänen pitää kolmantena päivänä nouseman ylös.'"
Luuk 24:7 - Anonyymi
Ihan itteppä tuo elämänsä hölmöili.
Me ei olla siitä missään vastuussa tai kiitollisuudenvelassa.
Case closed.
Jos on widdumainen jumala että tapattaa jo omia kersojaan niin kyllä kannattaa kuvitella itselleen joku asiallisempi päivitetty versio. - Anonyymi
Siinähän metelöit, normaalit ihmiset korkeintaan säälivästi hymähtelee jutuillesi.
- Anonyymi
"Silloin hän luovutti hänet heille ja antoi ristiinnaulittavaksi. Ja he ottivat Jeesuksen."
- Anonyymi
Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat."
Niinpä! Ja sinä et halua seurata Jeesusta vaikka hän siihen kehoitti?
- Anonyymi
En todellakaan halua seurata itsetuhoista immeistä.
Kuoli - haudattiin - kolmantena päivänä ruumis ryöstettiin kun muuten koko tyypistä ei olisi saanut kunnon stooria jolla performanssia saattoi jatkaa. Anonyymi kirjoitti:
Kuoli - haudattiin - kolmantena päivänä ruumis ryöstettiin kun muuten koko tyypistä ei olisi saanut kunnon stooria jolla performanssia saattoi jatkaa.Elä orjana sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuoli - haudattiin - kolmantena päivänä ruumis ryöstettiin kun muuten koko tyypistä ei olisi saanut kunnon stooria jolla performanssia saattoi jatkaa."Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."
Jumala on kaikkea ja kaikkia suurempi.
- Anonyymi
Ja nämä sanoivat: "Herra on totisesti noussut ylös ja on ilmestynyt Simonille."
Tänään on se kolmas päivä ristiin-naulitsemisesta,voiton päivä Jeesuksen uskoville kun kuoleman avaimet sai Jeesus itselleen,kuolema on siis kukistettu.
- Anonyymi
Ei muuten ole. Kuolema on väistämätön ja hyväksyttävä osa elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ole. Kuolema on väistämätön ja hyväksyttävä osa elämää.
Tiedätkös sitä että,kristityille kuolema on väliverho uuteen elämään.
Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, Joh 11:25 vaikka ruumiiliseti kuoleekin,elämme siitä huolimatta Jeesuksessa. Jumalaton kuolee ensin ruumiilisen kuoleman ja sielullisne kuoleman viimeinen tuomio sen osoittaa,he heräävätä tuomion ylös nousmukseen,eivät ensimäiseen Jeesuksen tulemuksessa,kuten kristity me noustaa elämä ylös nousemuksessa karista häihäihin.katsotaan pa mitä uusitestamentti kertoo.
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.
Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen. On nimesi elämänkirjassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkös sitä että,kristityille kuolema on väliverho uuteen elämään.
Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, Joh 11:25 vaikka ruumiiliseti kuoleekin,elämme siitä huolimatta Jeesuksessa. Jumalaton kuolee ensin ruumiilisen kuoleman ja sielullisne kuoleman viimeinen tuomio sen osoittaa,he heräävätä tuomion ylös nousmukseen,eivät ensimäiseen Jeesuksen tulemuksessa,kuten kristity me noustaa elämä ylös nousemuksessa karista häihäihin.katsotaan pa mitä uusitestamentti kertoo.
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.
Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen. On nimesi elämänkirjassa?"Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"
- Anonyymi
Ja Jeesus vaelsi kaikki kaupungit ja kylät ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.
- Anonyymi
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."
- Anonyymi
Pötypuhetta, ei mitään näyttöä todisteeksi. Oli oman aikansa persu.
- Anonyymi
"Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."
- Anonyymi
"Ja apostolit todistivat suurella voimalla Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja suuri armo oli heillä kaikilla."
- Anonyymi
"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."
- Anonyymi
Nimenomaan Jeesuksen armo vaikuttaa Jeesuksen omissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."
Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
”Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.”
- Anonyymi
Pidä vain syyllisyys ihan omanasi. Minulla, eikä muillakaan ei ole mitään osaa Jessen itsetuhoiseen käytökseen. Äitinsä valheet jätti tietty raskaan taakan. Neitseestä syntyminen.... Maailman huonoin selitys esiaviollisen seksin seuraukselle.
- Anonyymi
Ei mulla ole mitään syyllisyyttä. Jeesus on niin hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sängyssä?
No mitäpä sitä sitten turhia estoja pitämään. Noin on kyllöä mullekin sanottu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sängyssä?
No mitäpä sitä sitten turhia estoja pitämään. Noin on kyllöä mullekin sanottu.Anonyymillä on vilkas mielikuvitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymillä on vilkas mielikuvitus
Joo, hurjimmat pitää raamattua jotenkin totena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sängyssä?
No mitäpä sitä sitten turhia estoja pitämään. Noin on kyllöä mullekin sanottu.Jumalattomat osaa kyllä vääntää kaiken perverssiksi. Likaiselle ihmiselle kaikki on likaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalattomat osaa kyllä vääntää kaiken perverssiksi. Likaiselle ihmiselle kaikki on likaista.
Aamen, niin on.
- Anonyymi
"Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Säilytä armosi niille, jotka sinut tuntevat, ja vanhurskautesi oikeamielisille."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalattomat osaa kyllä vääntää kaiken perverssiksi. Likaiselle ihmiselle kaikki on likaista.
Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on huomattu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt.
” Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä purppuravaipan ja pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa. Ja he veivät hänet pois, ristiinnaulitakseen hänet.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."
Jeesus toi armon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus toi armon!
Tarkoitatko aasia nimeltä armo?
- Anonyymi
"sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä."
- Anonyymi
Hyvää ei kannatakaan lopettaa.
- Anonyymi
Melkein, ja ainakin porukalla. Synnikästä virkaheittoliturgiaa ei jaksa korvin kuulla.
- Anonyymi
Miksi Jumala antoi Saatanan tappaa rakkaan Poikansa?
Jeesuksen ennustuksen mukaisesti kaikki muut opetuslapset luopuivat hänestä, paitsi hänen rakkain opetuslapsi Johannes, joka sai kokea normaaliin kuoleman, ja siksi Pyhä Henki ehti näyttää hänelle koko ihmiskunnan rajun lopun. Se on kerrottu Ilmestyskirjassa. Johannes sai elää pitkän elämän, jollaista ei Jeesukselle maan päällä suotu.
Koska Saatana on saanut valheillaan koko ihmiskunnan hallintaansa ja omakseen. Eikä Jeesuskaan saanut edes omaa kansaansa vapaaksi sen synnin orjuudesta, perisynnistä, oli Jumalan pakko tehdä sopimus Saatanan kanssa.
Saatana saa pitää omanaan kaikki muut, mutta sen on pakko päästää vapaaksi kaikki ne ihmiset, jotka Jumala on omikseen valinnut, kun Jeesus tulee heitä sieltä omakseen ostamamaan, koska on ennakkoon jo lunastusmaksun maksanut.
"Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."
Perisynnin seurauksena myös valitut syntyvät maailmaan lihassaan halu Saatanan ihanille valheille. Niin oli minullakin halua aviorikokseen. Mutta koska minut oli jo äitini kohdussa valittu pelastukseen, oli minunkin koettava tuo ahtaan portin taistelu ja tuska.
Vain siinä portissa on Jeesuksen veri puhdistaa. Ei Saatanan palvelijan raamattulausehokemissa.
Ja silloinkin 31.1.1988 taivaassa laulettiin.
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista.
Olet tehnyt heistä kuningassuvun, meidän Jumalamme pappeja; he tulevat hallitsemaan maan päällä. "
Sitä aikaa ei kuitenkaan tullut, sen todisti Jeesus:
Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan, ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.
Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija.
Kumpi on suurempi, se, joka on aterialla, vai se, joka palvelee häntä? Eikö se, joka on aterialla?
Mutta minä olen teidän keskellänne niin kuin se, joka palvelee.
"Koko ajan, kaikissa koettelemuksissani, te olette pysyneet minun kanssani.
Niinpä minä annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut.
Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa.”
Tämän sopimuksen maallinen versio oli totta tässäkin maassa. Sitä kutsutiin YYA-sopimukseksi.- Anonyymi
Teuvo. Sinä olet aina halveksinut ja herjannut niitä, jotka puskista kirjoittelevat. Miksi sitten teet itse sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo. Sinä olet aina halveksinut ja herjannut niitä, jotka puskista kirjoittelevat. Miksi sitten teet itse sitä?
"Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."
- Anonyymi
Jumalan, kaikkivaltiaan ei todellakaan ole tarvinnut tehdä mitään sopimusta Saatanan kanssa. Aivan absurdi väite!
- Anonyymi
Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Se on just noin.
- Anonyymi
Höpö höpö. Ittepä tuo pöljäili ittensä tolpan nokkaan. Onneksi lopulta tajusi ettei jumalaa ole.
- Anonyymi
Sen asian tajuaminen oli kyllä siinä vaiheessa myöhäistä.
- Anonyymi
Paavali toteaa roomalaiskirjeen 6. luvun jakeessa 11, että meidän tulee ajatella itsellemme tapahtuneen tismalleen samat asiat eli kaikki se, mitä tapahtui Kristukselle, koska me olimme Kristuksessa (yhtä hänen kanssaan) hänen kuollessaan ristillä. No tehkäämme sitten niin: Lukekaamme jae 9. Tiedämme, että koska meidät on herätetty kuolleista, me emme enää kuole, eikä kuolemalla ole enää valtaa meihin. Jae 10. Kun me kuolimme, me kertakaikkisesti kuolimme eroon synnistä. Kun me nyt elämme, me elämme Jumalalle. Jae 11. niinpä me olemme kuolleet - huom! mennyt aikamuoto! - pois synnistä ja elämme Jumalalle Kristuksessa Jeesuksessa.
- Anonyymi
Muistakaamme, ettei Jumalan ja meidän välillämme ole etäisyyttä, jota meidän tulisi "kuroa umpeen" Raamatun lukemisella; tuo etäisyys kuroutui täydellisesti umpeen Kristuksen ristillä. Meidät on koko olemukseltamme yhdistetty häneen hänen ristinkuolemassaan ja ylösnousemuksessaan. Nyt hän on meidän minuutemme (Gal. 2:19-20), mielemme (1 Kor. 2:16) ja elämämme (Kol. 3:4).
Jeesus suostui siihen, että hänet tehtiin synniksi (2 Kor. 5:21), ja "tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan", mikä sisältää sen, että me olemme kuolleet pois (Room. 6:3) synnistä (Room. 6:7-11; Room. 8:2), Laista (Room. 7:4,6; 8:2; Gal. 2:19-20) ja itsestämme (2 Kor. 5:15; Gal. 2:19-20). Lisäksi ristiin on naulittu vanha ihmisemme (Room. 6:6), lihamme (Gal.5:24) ja maailma meille ja meidät maailmalle (Gal. 6:14). Ja koska Kristus nousi ylös, ja me Hänen kanssaan, kaikki edellä mainittu on menneisyyttä. Tuo kaikki on täydellisesti totta meistä, meissä ja meinä. Me olemme jo täydellisesti yhtä Jumalan kanssa, sillä "te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa." - Anonyymi
SE OLIKIN JUMALAN SUUNNITELMA.
- Anonyymi
Paskin ja sadistisin suunnitelma ikinä, ja kaikkivaltiaan valtuuksilla vielä.
- Anonyymi
Pitkäperjantai oli SUURI päivä!
- Anonyymi
Näin on kristikunnan suurin ilon päivä jolloin saadaan muistella miten jeesus lyötiin isoilla nauloilla puuhun roikkumaan ristille mitään mahtavampaa en tiedä koska tuo tekee minut niin onnelliseksi kun senihmisuhrin kidutuskuoleman kautta pääsen MINÄ! taivaaseen .
Jeesus voitaisiin kiduttaa minun puolestani vaikka joka päivä kuoliaaksi uhriksi jumalan lepytykseksi että MINÄ! saan MINUN !!! SYNTINI ANTEEKSI EIKÄ MINUN TARVITSE ITSE NIISTÄ VASTATA!!!
Ateistit saa kaikki polttaa helvetistä kun ovat niin leuhkoja ja nostavat ITSENSÄ! jumalaksi ja haluavat vastata itse tekemisistään tyhmät.
- Anonyymi
Taivaasta ideoitu rukoustunti joka perjantai kello 18.00-19.00.
Lue esittely linkistä:
https://Jeesus-on-Herra.com/rukoustunti/ - Anonyymi
Syyllistä tuolla itteäsi vaan. Älä sotke hommaan meitä täysjärkisiä. Noin kahjon jumalan kanssa ei kyllä kannata olla missään tekemisissä
Jos tuo on raamatun tärkein sanoma niin jopa tuo on turha opus. - Anonyymi
"Tämä on Raamatun suurin ja merkityksellisin sanoma ja vaikka koko maailma ja sen demonit kirkuisivat ja vaatisivat lopettamaan tämän äärettömän kallisarvoisen sanoman julistamisen, MINÄ EN LOPETA!
Kiitos Jeesus!"
Tuo on oikea asenne, tuosta kannattaa pitää kiinni, vielä pakkopaidassa hoitoon vietäessä.- Anonyymi
Se on just noin!
- Anonyymi
Jeesus kaatoi rahanlainaajien pöydät, nykyään korot ovatkin nollassa, mutta miksi lainaa ei annateta köyhille, vaan köyhät maksavat asunnonlainaajille suuria korkoja, jeesus tulee ja kaataa asunnonlainaajien talot!
- Anonyymi
Ittepä tuo hippi hommautui tolpan nokkaan.
Parempaakin proosaa on kirjoitettu. - Anonyymi
J. Stalin, A. Hitler, Pol Pot...lista on helvetillisen pitkä.
Miten tämä itseään jumalalliseksi pojaksi väittävä pystyi sovittamaan mitään 2000 vuotta sitten?
Jumala antaa tapahtua ihan mitä tahansa, ei korvaasa lotkauta. Ja miksi sen tekisi? Koska on ihmisen mielikuvituksen luomus. - Anonyymi
Jeesus ristiinnaulittiin
käännettiin ja kaulittiin
vielä vähän höylttiin
saatiin siivuja öylättiin
Aamen- Anonyymi
ää jäi.. höylättiin
- Anonyymi
Aamen! Jeesus sen teki!
- Anonyymi
Että sellainen tarina, ilman pienintäkään kytkentää todellisuuteen.
- Anonyymi
Käytettiinkö siellä tummelia.
- Anonyymi
Noin se vaan on.
- Anonyymi
Eikö kirveellä kaulan katkaisu olisi ollut helpompaa?
- Anonyymi
Juurikin noin.
- Anonyymi
Hallelujaa, kiitos Jeesus! 🎚️🩸
- Anonyymi
Ja halle lähti juoksuun.
- Anonyymi
Kaikki me olemme rikkoneet Jumalan tahtoa vastaan, mutta kaikki eivät halua anteeksiantoa Jumalalta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982