jumala on siis luonut minut vai loinko minä jumalan

Anonyymi

Uskovainen luo jumalia, kun ei pysty tervejärkisenä muuten elämäänsä elelemään.
Normaalit ihmiset ei tarvitse mielikuvituskaverin apua elämässään, siksi he
eivät usko jumaliin.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala on sikäli huono kaveri, että keskusteluista hänen kanssaan tulee yksinpuheluita. Hän kun i ikinä vastaa mitään. Jopa Raamatun piti ihmisten kirjoittaa, koska Jumala itse ei kyennyt kirjoittamaan edes omaa sanaansa. Kaikkivoivana Jumalan olisi kuitenkin pitänyt pystyä sadattaa maapallo metrin vahvuudelta täyteen Raamattuja jo ennen rotaatiopainotekniikan keksimistä.

      • Anonyymi

        > Jumala on sikäli huono kaveri, että keskusteluista hänen kanssaan tulee yksinpuheluita. Hän kun i ikinä vastaa mitään.

        Ongelma näyttää olevan ennemmin siinä, ettei ihmiset halua kuulla Jumalan sanaa, koska rakastavat enemmän omaa nautintoa kuin totuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        > Jumala on sikäli huono kaveri, että keskusteluista hänen kanssaan tulee yksinpuheluita. Hän kun i ikinä vastaa mitään.

        Ongelma näyttää olevan ennemmin siinä, ettei ihmiset halua kuulla Jumalan sanaa, koska rakastavat enemmän omaa nautintoa kuin totuutta.

        Kerrohan, millä tavoin sinä KUULET Jumalan puhuvan. Totuus on, ettei kyseinen Jumala pidä mitään ääntä. Joten nauti hiljaisuudesta.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Kerrohan, millä tavoin sinä KUULET Jumalan puhuvan. Totuus on, ettei kyseinen Jumala pidä mitään ääntä. Joten nauti hiljaisuudesta.

        > Kerrohan, millä tavoin sinä KUULET Jumalan puhuvan.

        Jumalan sana on ilmoitettu Raamatussa. Sen voi ottaa vastaan ihan kirjoitettunakin, ei tarvii äänikirjaa välttämättä.

        Ystävällisin terveisin
        1213


      • Anonyymi kirjoitti:

        > Kerrohan, millä tavoin sinä KUULET Jumalan puhuvan.

        Jumalan sana on ilmoitettu Raamatussa. Sen voi ottaa vastaan ihan kirjoitettunakin, ei tarvii äänikirjaa välttämättä.

        Ystävällisin terveisin
        1213

        "Jumalan sana on ilmoitettu Raamatussa."

        Tä väite aina naurattaa kun hihhulit ihan pokkana kertoo tälläisiä vitsejä:D :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        > Kerrohan, millä tavoin sinä KUULET Jumalan puhuvan.

        Jumalan sana on ilmoitettu Raamatussa. Sen voi ottaa vastaan ihan kirjoitettunakin, ei tarvii äänikirjaa välttämättä.

        Ystävällisin terveisin
        1213

        "Sen voi ottaa vastaan ihan kirjoitettunakin, ei tarvii äänikirjaa välttämättä."

        Mutta voi pyhä yksinkertainen sentään, kun se Raamattu on ihmisten - eikä Jumalan - kirjoittama.
        Katsos minäkin voin kirjoittaa: "Minä Joulupukki olen. Näin ollen minä olen. Uskokaa siis minuun tai saatte joululahjojen sijasta vitsaa, sillä joka vitsaa säästää se lastaan vihaa!" No niin. Nyt on elävän ja aidon Joulupukin olemassaolo todistettu. Usko siihen tai ensi jouluna takapuolessasi roikaa piiska ja otsasi kivusta hiessä on sinun kinkkusi syömän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        > Kerrohan, millä tavoin sinä KUULET Jumalan puhuvan.

        Jumalan sana on ilmoitettu Raamatussa. Sen voi ottaa vastaan ihan kirjoitettunakin, ei tarvii äänikirjaa välttämättä.

        Ystävällisin terveisin
        1213

        "Sen voi ottaa vastaan ihan kirjoitettunakin, ei tarvii äänikirjaa välttämättä."

        Mutta voi pyhä yksinkertainen sentään, kun se Raamattu on ihmisten - eikä Jumalan - kirjoittama.
        Katsos minäkin voin kirjoittaa: "Minä Joulupukki olen. Näin ollen minä olen. Uskokaa siis minuun tai saatte joululahjojen sijasta vitsaa, sillä joka vitsaa säästää se lastaan vihaa!" No niin. Nyt on elävän ja aidon Joulupukin olemassaolo todistettu. Usko siihen tai ensi jouluna takapuolessasi roikaa piiska ja otsasi kivusta hiessä on sinun kinkkusi syömän.


      • Anonyymi
        code_red kirjoitti:

        "Jumalan sana on ilmoitettu Raamatussa."

        Tä väite aina naurattaa kun hihhulit ihan pokkana kertoo tälläisiä vitsejä:D :D

        Eipä luulisi juuri naurattavan, kun on tuollainen luku- ja kirjoitustaito.


    • Anonyymi

      Jeesukseen Kristukseen uskova sentään pystyy huolehtimaan itsestänsä ja lähimmäisistään, mihinkä jumalaton ei pysty. Jeesukseen Kristukseen uskova tyytyy kohtaloonsa, mutta jumalattoman pitää saada tahtonsa läpi, vaikka väkisin nyrkkiä ja väkivaltaa suosien. jumalattomista kun ei ole mihinkään, he näyttävät pahoinvointinsa yhteiskunnassa väkivaltaisuutena, alkoholi ja huume riippuvaisena ja häiriö käyttäytymisenä, lakia rikkovana, kun ihminen ei ole oma itsensä hän käyttäytyy näin.

      • Anonyymi

        Jumalaton ateisti kykenee esimerkiksi kirjoittamaan yhdyssanat yhteen, mihin taas uskova ei millään kykene, näyttäen meille kaikille selkeästi sen uskovien tyypillisen sivistystason.

        Huvittavaa on myös se millaiseksi uskova pösilö kuvittelee ateistein elämän, kun selvästikään ei edes tunne yhtään ainoaa ateistia, eikä tiedä miten nämä elävät. Korkeasti koulutettuja ja elämässä hyvin pärjääviä ihmisiä, itsestään ja lähimmäisistään erittäin hyvin huolehtivia ihmisiä. Joita aina jaksaa naurattaa kun lukee tuollaisia säälittäviä vuodatuksia, joita ilmeisesti joissain kaatumaseuroissa opetetaan typeryksille, jotka eivät kykene edes alkeelliseen loogiseen ja kriittiseen päättelyyn ja uskovat siksi täysin sokeasti ja kritiikittä ihan mitä tahansa soopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaton ateisti kykenee esimerkiksi kirjoittamaan yhdyssanat yhteen, mihin taas uskova ei millään kykene, näyttäen meille kaikille selkeästi sen uskovien tyypillisen sivistystason.

        Huvittavaa on myös se millaiseksi uskova pösilö kuvittelee ateistein elämän, kun selvästikään ei edes tunne yhtään ainoaa ateistia, eikä tiedä miten nämä elävät. Korkeasti koulutettuja ja elämässä hyvin pärjääviä ihmisiä, itsestään ja lähimmäisistään erittäin hyvin huolehtivia ihmisiä. Joita aina jaksaa naurattaa kun lukee tuollaisia säälittäviä vuodatuksia, joita ilmeisesti joissain kaatumaseuroissa opetetaan typeryksille, jotka eivät kykene edes alkeelliseen loogiseen ja kriittiseen päättelyyn ja uskovat siksi täysin sokeasti ja kritiikittä ihan mitä tahansa soopaa.

        Näkis ensimmäisenkin sellaisen ateistin, eikä olisi petturi. Vaikka ihminen olisi kuinka hyvin koulutettu se on aivan turhaa,mitään et vie täältä mukaan, avioliitoista siis miehen ja naisen välisistä niin tulee pientäkin eri mielisyyttä ja käydään koettelemaan sitä liittoa, niin ateisti lähtee. Sitä vartenhan nainen ja mies ateisti, saatte olla keskenänne ja pettäkää toisianne aivan vapaasti, kuulutte yhteen keskenänne, olette kuin kaksi marjaa. Yhteenkään ateistiin en luota, enkä tule luottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkis ensimmäisenkin sellaisen ateistin, eikä olisi petturi. Vaikka ihminen olisi kuinka hyvin koulutettu se on aivan turhaa,mitään et vie täältä mukaan, avioliitoista siis miehen ja naisen välisistä niin tulee pientäkin eri mielisyyttä ja käydään koettelemaan sitä liittoa, niin ateisti lähtee. Sitä vartenhan nainen ja mies ateisti, saatte olla keskenänne ja pettäkää toisianne aivan vapaasti, kuulutte yhteen keskenänne, olette kuin kaksi marjaa. Yhteenkään ateistiin en luota, enkä tule luottamaan.

        Ja taas täysin järjetöntä ja älyvapaata aivopieruilua, jossa uskova pösilö todistelee vain omaa ääliömäisyyttään ja sitä, että ei todellakaan tunne yhtään ainoaa ateistia, mutta luulee silti tietävänsä miten nämä elämänsä elävät.

        Yhteenkään uskovaan en luota, koska uskovassa perheessä ja laajan uskovan suvun keskellä kasvaneena tiedän että uskovat valehetelevat aina ja jatkuvasti täysin surutta. Uskovilla ei ole mitään moraalia jatkuvan valehtelemisen suhteen koska he aina katsovat, että tarkoitus eli uskon levittäminen pyhittää kaikki keinot, myös jatkuvan valehtelmisen. Tästä minulla on vuosikymmenten vankka kokemus.

        Ja kun lukee tämän palstan uskovien viestejä, niin huomaa ettei mikään ole tuossa asiassa muuttunut piirun vertaa. Toinen toistaan törkeämpiä valheita niin ateisteista kuin vaikkapa tieteestä tulee palstalle päivittäin, koska uskovat eivät muuta osaa kuin valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas täysin järjetöntä ja älyvapaata aivopieruilua, jossa uskova pösilö todistelee vain omaa ääliömäisyyttään ja sitä, että ei todellakaan tunne yhtään ainoaa ateistia, mutta luulee silti tietävänsä miten nämä elämänsä elävät.

        Yhteenkään uskovaan en luota, koska uskovassa perheessä ja laajan uskovan suvun keskellä kasvaneena tiedän että uskovat valehetelevat aina ja jatkuvasti täysin surutta. Uskovilla ei ole mitään moraalia jatkuvan valehtelemisen suhteen koska he aina katsovat, että tarkoitus eli uskon levittäminen pyhittää kaikki keinot, myös jatkuvan valehtelmisen. Tästä minulla on vuosikymmenten vankka kokemus.

        Ja kun lukee tämän palstan uskovien viestejä, niin huomaa ettei mikään ole tuossa asiassa muuttunut piirun vertaa. Toinen toistaan törkeämpiä valheita niin ateisteista kuin vaikkapa tieteestä tulee palstalle päivittäin, koska uskovat eivät muuta osaa kuin valehdella.

        Jumalan sana on totuus, sori ei se ole silloin valheesta, mikäli olisit oikeasti jumalaton silloin sinun pitää elää myöskin kuin jumalaton, eli Jumalan sanaa vastaan ja lakia vastaan. Mikäli elätte lain mukaan, ette elä silloin jumalattoman tavoin eli esim. varastelette. ateisti kärsii on korkeintaan uskonpuutteesta Jumalaan. Tuskimpa olet jumalaton, mikäli olet korkeasti koulutettu ja töissä käyvä kansalainen, lain mukaan elävä ihminen.


      • Anonyymi

        "Jumalan sana on totuus"

        Jumalat ovat vain ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja, ei muuta

        "eli Jumalan sanaa vastaan ja lakia vastaan"

        Mielikuvitusjumalasti tahdolla ja lailla ei ole mitään merkitystä. Mutta sinä olet toki vapaa käyttämään elämäsi tämän mielikuvitusolennon palvontaan, pidä hauskaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan sana on totuus, sori ei se ole silloin valheesta, mikäli olisit oikeasti jumalaton silloin sinun pitää elää myöskin kuin jumalaton, eli Jumalan sanaa vastaan ja lakia vastaan. Mikäli elätte lain mukaan, ette elä silloin jumalattoman tavoin eli esim. varastelette. ateisti kärsii on korkeintaan uskonpuutteesta Jumalaan. Tuskimpa olet jumalaton, mikäli olet korkeasti koulutettu ja töissä käyvä kansalainen, lain mukaan elävä ihminen.

        Lähimmäisrakkaus oikein huokuu kommenteistasi :D Se johtuu varmasti siitä Jumalan rakkaususkonnosta :D Outoa, ettei hän kuitenkaan tunnu olevan läsnä sinussa. Johtuuko se siitä, että yrität vain huijata ja petkuttaa uskovaiseen tapaan ja sinusta tuntuu siksi pahalta?


      • Anonyymi

        Niin joo. Niinkuin Jumalaan uskovat esim.katoliset papinperkeleet. Huolehtivat niin hyvin nuorista pojista ja ehkä tytöistä! Ja ovat ilmeisesti huolehtineet jo vuosisatoja.
        Omituinen uskonto, kieltää papeilta avioliiton.


    • Anonyymi

      Kun lukee palstan uskovien aivopieruja, niin näkee kyllä selkeästi, ettei se usko siihen itse keksittyyn jumalaan tuo minkäänlaista tervejärkisyyttä, vaan näyttää pyyhkivän sen vähäisenkin pois.

      • Näinhän tuo valitettavasti tekee, mutta siitäkös heidän intonsa "valistaa" sen kuin kasvaa.


    • Anonyymi
    • Ei nuo mielikuvituskaverit ole uskovaisten asia, jotka tosin juttelevat sydämessään asustavalle hengelle tai ylisielulle, vaan niitä suosittelevat jopa psykologit. Ihmisellä tulee olla useita ellei jopa kymmeniä roolihahmoja ja voi luoda mielikuvituksellisen maailmankuvan aivan oman.

      Lukiossa opetettiin, että jos valitsee psykologian oppiaineeksi niin sulkee samalla oven laajalta fysiikalta ja päinvastoin. Jos on laaja fysiikka niin sulkee oven psykologialta. Nämä kaksi tietä ovat ikuisesti erillään toisistaan luultavasti.

      Toi juttu, että teillä näkyy olevan laaja fysiikka oppiaineena eikä psykologia tekee teistä vain tietämättömiä psykologian ja uskonnon kehityssuuntien suhteen. Se ei tarkoita, että psykologiaan opiskeleva kokisi roolihahmojen luomisen jotenkin epänormaaliksi. Itse en luonut roolihahmoja ennen kuin vasta 50 vuoden iässä, vaikka niitä suositeltiin jo 18 vuotiaana luomaan. Koen, että niistä on vähän hyötyä, mutta ei niin paljoa kuin toivoin.

      • Anonyymi

        Se että pitää mielikuvituskaveria totena eikä vitsinä eli huumorina on eri asia.
        Voisin kuvitella lausuvani vitsin ja uskovaiset pitäisivät minua hulluna.
        Eli uskovaiset tarkoituksellisesti eivät muka ymmärrä huumoria.


    • loinen loi loisen :-)

      • Anonyymi

        Ja veronmaksajat rahoitti jeesustelun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja veronmaksajat rahoitti jeesustelun.

        Jostain syystä, kautta aikain, joku muu, kuin jeesustelija, on aina maksanut jeesustelun kustannukset.


    • Anonyymi

      Ateisti luo omassa mielessään itselleen epäjumalia.

      • Anonyymi

        Toisinkuin teillä uskovilla, meillä ei ole mitään tarvetta käyttää elämäämme mielikuvitusolentojen palvontaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinkuin teillä uskovilla, meillä ei ole mitään tarvetta käyttää elämäämme mielikuvitusolentojen palvontaan :)

        Te ateistit olette itse uskovia. Te uskotte olemattomaan ja palvotte mielikuvitus luonnonvalintaa ja sokeaa kelloseppää ja sokeaa sattumaa ym...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Te ateistit olette itse uskovia. Te uskotte olemattomaan ja palvotte mielikuvitus luonnonvalintaa ja sokeaa kelloseppää ja sokeaa sattumaa ym...

        Sinä palvot olematonta älyäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisinkuin teillä uskovilla, meillä ei ole mitään tarvetta käyttää elämäämme mielikuvitusolentojen palvontaan :)

        Mihin sinä uskot? Omaan itseesi. Oletko luonu taivaan ja maan? Ja kaiken mikä täällä maapallolla on? Onnea sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sinä uskot? Omaan itseesi. Oletko luonu taivaan ja maan? Ja kaiken mikä täällä maapallolla on? Onnea sulle.

        Ei taivaita taikka maita ole kukaan luonut. Kenkuttaako kun tajusit käyttäneesi elämäsi mielikuvitusolennon palvontaan? :) Nooh, sellaista sattuu, ehkä ehdit elää vielä hetkisen tätä oikeaa elämää :)


    • Anonyymi

      niinpä niin. Kerran sinäkin joudut polvistumaan Hänen edessään. Mut Jeesus rakastaa myös sinua.

      • Anonyymi

        Voin vannoa, että minä en hulluja kumarra.

        Sinä luulet tämän rakkauden kääntävän pääni, mikä on rakkaus.


    • Anonyymi

      Aika pitkälle tulin toimeen ilman (tietoisesti) Jumalaa eikä siinä mitään. Mutta aivan suurenmoista on pitää Jumalaa elämässään, ei murhetta minkäänlaista. Paitsi ateisteista hieman mutta jos ei tahdo uskoa niin sitä lahjaa ei tule. Se ihmiskeskeinen älykin on suhteellistunut, tasapainottunut, harmonisoitunut. Pääsiäisiloa.

      • Anonyymi

        Se on hienoa jos mielikuvitusolennon tuki tuntuu turvalta. Muistathan toki että jos vaikeudet kohtaavat niin et heittäydy tämän mielikuvituskaverin varaan sillä ei siitä oikeasti ole apua. Hyvää pääsiäistä :)


      • Anonyymi

        Ihana kuulla että löysit Jumalan elämääsi. ❤ Ja rukoilen teidän kaikkien pakanoiden puolesta.


    • Anonyymi

      Normaalit ihmiset kautta vuosisatojen ovat poteneet paranoiaa sentähden, koska ihmisellä laumaeläimenä on laumaan kuuluminen elämän tärkein asia.Alati ihminen epäilee kuuluvuuttaan laumaan, jonka vuoksi hän etsii keinoja vahvistaakseen tunnettaan laumaan kuulumisesta...muutoin alkaa vaipuminen kohti depressiota.
      Kaikki ,mikä on laumalle hyödyllistä, on keino saavuttaa kokemus laumaan kuulumisesta.
      Tätä käyttävät monet tahot hyväkseen.Yksi keinoista on ollut n. 3000 vuoden ajan uskonto.Jumala ja jumalan sana profeettojen kirjoittamana, on ollut oiva keino ohjailla ihmisten käyttäytymistä...ja useimmiten siten, että hallitseva luokka on korjannut siitä suurimman potin.
      Sotiin osallistuminen,ahkerointi pelloilla,runsaslukuinen perhe, ovat olleet ne arvokkaimmat teot, joilla muinoin saavutettiin Jumalan...ja hallitsevan luokan suosio...ja samalla oma paranoia väheni, ja depression uhka väistyi.

    • Anonyymi

      Haluaisin olla jeesukseen uskova, en näe siinä mitään väärää et haluaa pelastaa sielunsa Helvetin tulelta. Kyllä teillä pilkkaajilla tulee pahat paikat kun taivas ja maa katoavat ja jokainen vastaa itse Jumalalle teoistaan. Itsekin luultavasti joudun kuitenkin Helvetin tuleen, en tiedä tulenko koskaan uskoon. Voi olla myös kun tänä päivänä voimakas eksytys että jopa jumalattomat menee sekaisin mikä usko on oikea ja mikä ei. Itse en ole tavannut kuin 2 jeesukseen seuraajaa jotka on sydämellisiä ja vilpittömiä, suurin osa on sitten minä keskeisiä eikä kiinnosta rukoilla sielujen puolesta

      • Anonyymi

        Tämähän se on alituinen toiveenne, että ateisti joutuisi helvettiin. Miten teidät uskovat saisi tajuamaan ja ymmärtämään että se jumala jota palvotte, on oman mielenne liikettä, ei muuta. nimimerkki: uskoonpakopaikka.


      • Anonyymi

        Kaikki voi tulla uskoon, myös sinäkin. Lue jumalan sanaa Pyhää Raamattua. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki voi tulla uskoon, myös sinäkin. Lue jumalan sanaa Pyhää Raamattua. ❤

        En suosittele. Tätä satukirjaa lukiessa tulee lähinnä ateistiksi :) Sen verran selvästi tämä eläinuhreja vaatinut jumalaolento on ihmisen keksimä :)


    • ..... Uskovainen luo jumalia, kun ei pysty tervejärkisenä muuten elämäänsä elelemään. ......

      ÄO 105 on eteenpäin pyrkivä kilvoitteleva
      ÄO 115 on mielikuvitusrikas, joka luo hahmoja kilpaillessaan rationalisteja vastaan
      ÄO 130 on kuivan huumorintajuinen vielä vähän uskonnollisuuteen taipuva
      ÄO 150 on huumorintajuinen ei tarvitse uskoa, vaan pärjää älyllä

      Kaikki eri ÄO-määrät kuuluvat eri tyyppisille persoonille. Kun on 30 hengen lukioluokka ja sijoittuu siinä jonnekin sijoille 4-6 tuollainen jolla on ÄO 115 niin hän tahtoo ottaa jumalia tai muita mielikuvitushahmoja peliin mukaan, jotta pääsisi palkintopallille, mutta ei voi siten kuin vain turmella oman elämäsä. Tuo ÄO 115 , joka on sijalla 4-6 on taipuvainen mielikuvitukseen.

    • Anonyymi

      Sain syntymässä uskon lahjan. Minut kastettiin isän, pojan ja pyhänhengen nimeen.

      Lapsena olin eräässä uskonlahkossa, josta sekä huonoja ja hyviä kokemuksia.
      Erosin liikkeestä ja lähdin harhailemaan omille poluilleni.

      Ja sitä harhailua kesti vuosia. Kävin aivan pohjalla. Sairastuin vakavasti, tein typeryyksiä, palvoin vääriä jumalia.


      Lähiaikoina olen tullut uskoon ja tehnyt parannuksen.
      Olen saanut velkani anteeksi.
      Elämä hymyilee varovaisesti, olen löytänyt sisäisen rauhan jo pelkästään lukemalla raamattua ja rukoilemalla jumalaa ja jeesusta Kristusta.

      Minulla ei ole mitään teitä ateisteja vastaan, ovathan minun monet ystävänikin ateisteja. Heille minun uskollani ei ole mitään merkitystä.

      Nähdään viimeisellä tuomiolla ja oikeen ihanaa kesän alkua kaikille ja jumalan siunausta !❤

      • Anonyymi

        Sinun rikoksesi ja erheesi ateistit joutuvat kustantamaan, eikö olisi ollut parempi
        olla syntymättä tuollaisena epäonnistujana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe