Tulin toivottamaan sullekin

Anonyymi

hyvää pääsiäisen aikaa. Olet sinä kyllä jotenkin niin miellyttävän näköinen. :) Ja tämän toivotuksen järjellisyyttä tämän kautta voi kyllä kyseenalaistaa... No omikoon jokainen joka haluaa. Naisenpuolelle kuitenkin. :)

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      en suostu toivottaa takasin mitään. :-((

      • Anonyymi

        No ei ole pakko jos ei halua. :)


    • Anonyymi

      Mä omin ekana, ihania vapaapäiviä,rentoudu:)

      • Anonyymi

        No samoin. :)


    • Söpöä, hyvää pääsiäisen aikaan sinulle.

      • Anonyymi

        Naamasi näyttää söpölle ja poskesi näyttää pullealle. Kuvassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naamasi näyttää söpölle ja poskesi näyttää pullealle. Kuvassa.

        Pitäiskö kiittää vai miettiä posken rasvaprosenttia?


      • Anonyymi

        Kiitos samoin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naamasi näyttää söpölle ja poskesi näyttää pullealle. Kuvassa.

        Noh noh. Söpö tiedän aina olevan vaikka tuo raskaus mahakin niin jouduin melkein ajelulle kun hississä jonkun tuntemattoman miehen kanssa.
        Luulin että puhui lapsesta kun juoksenteli edessä

        ja sanoin joop vaistomaisesti.

        Sekin teki ensin täyskäännöksen hissillä toiselle hissille ja höpöttelikin ”ajelusta ja tutustumisesta”


        Sellainen säikyttää mulla on laskettu aika tässä ihan viikon sisään ja mies jo yli 16vuotta minussa kiinni.

        Ei ne posket minua haittaa mutta näyttävästi nyt sinua haittaa.

        Ikävöin ystäviä mutta minkä mahdan.🥺
        Saa riittää söpöilijät täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. :)

        Toivottavasti piristi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naamasi näyttää söpölle ja poskesi näyttää pullealle. Kuvassa.

        Nyt ei ole hymyäkään. Joten pulleus nyt sit hävisi.


      • Anonyymi

        Niin ja vaihtui kuva, nyt monista eri kuvista voi muodostaa kokonaisen naamasi :)


        Ei liity nyt söpöysasioihin, mutta huomasin netistä mielenkiintoisen:

        Toiseen asiasta, aika progressiivisen aggressivinen on minun liittymä, antaa kaistaa heti toisille jos olen käyttämättä, tietysti itselle tulee täydet kaistaleveydet nettiin jos tarvitsen, operaattorin järjestelmä jakelee IP-osoitteita kaistanleveyksiä mitä kukakin milloin tarvitsee sen mukaan aktiivisesti :)


      • Anonyymi

        Tuollainen, kokeilepa itse koosta noista pikkukuvista itsellesi kokonainen naama kuin palapelistä minkälainen tulisi, minä en viitsi, mutta itse voit kokeilla minkälainen tulisi.

        Pitäisiköhän joku pikkukuva laittaa itsestänikin, olen niin tunnistettava, jos löydän jostain jonkun pikkukuvan niin voin harkita.


      • Anonyymi

        kokeilin joo laittaa jonkun kuvan tinypic-ilmaiseen kuvapalveluun mutta ei onnistunut, no yritän toinen kerta uudestaan sitä, lupaan laittaa ja linkin kuvaan tai sitten rekisteröidyn ja laitan kuvan en tiedä vielä mitä, jossain vaiheessa laitan.

        Ajattelin että tinypic olisi pikkukuville sopiva palvelu mutta taisi olla liian pieni kuva pikkukuva-tinypic-palvelullekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja vaihtui kuva, nyt monista eri kuvista voi muodostaa kokonaisen naamasi :)


        Ei liity nyt söpöysasioihin, mutta huomasin netistä mielenkiintoisen:

        Toiseen asiasta, aika progressiivisen aggressivinen on minun liittymä, antaa kaistaa heti toisille jos olen käyttämättä, tietysti itselle tulee täydet kaistaleveydet nettiin jos tarvitsen, operaattorin järjestelmä jakelee IP-osoitteita kaistanleveyksiä mitä kukakin milloin tarvitsee sen mukaan aktiivisesti :)

        Kuka herranne aika kerää kuva kollaasia minusta?


      • Anonyymi

        EN yritä vaan että yritä ITSE ITSESTÄSI!

        Osaatkohan lukea, aiheuttaa kysymyksen nyt? ONKO NYT AIVOISSASI VIKA LUKIHÄIRIÖ VAI MIKÄ NYT ON?

        Sanoin: että laitan itsestäni kuvan jonnekin kuvapalveluun..
        Alkoi ärsyttämään tuo kuvapalvelun huono toiminta, älä ota henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi

        Toivottavasti valtakunnan aivovaurio ja älykkyystaso ei ole periytyvää...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti valtakunnan aivovaurio ja älykkyystaso ei ole periytyvää...

        Todella kapeakatseista ajattelua
        Ymmärrätkö syylistyväsi kunnianloukkaukseen? Varsinkin kun mut on tunnistaessa kuvasta.

        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-kunnianloukkaus


    • Anonyymi

      Aplle- mitkä piirteet/ asiat hänessä erityisesti miellyttävät?

    • Hyvää pääsiäistä aloittajalle myös en ole vielä kellekään toivottanutkaan täällä enkä irl.

    • Anonyymi

      Hyvää Pääsiäistä sinullekin. Toivottavasti olet hän. Uskallan ottaa tämän itselleni, sillä luulen, että pidät minua miellyttävän näköisenä. Pääsiäisellä on merkitystä meille, kuten tiedät, nimittäin sillä yhdellä erityisesti.
      <3<3<3
      Nimim. rakkaudella

    • Anonyymi

      Laita kuva vaan, odotan😎

      • Anonyymi

        joo laitan jonkin kuvan, sellaisen missä on kaljatuoppi toisessa kädessä ja tupakki toisessa ja baarin nurkassa mustat lasit, kauluspaita ja golf-lippis, kaverin ottama kuva... on monia, sitten pitää pienennellä ja laittaa, en jaksa tänään monia kuvia... laitan jonkun kun viitsin tyttöjen huviksi joskus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1602
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1554
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1418
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      23
      1309
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1035
    Aihe