netin sensurointi

Anonyymi

Etenkin kirjat ja sivustot mistä löytää parantavat lääkkeet, sensuroidaan ja kielletään

4

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taustalla voi tietenkin olla kaupallisia motiiveja, joissa tekijä haluaa työstään tai teoksen oikeudet omistava haluaa palvelustaan palkkion. Eikö se ole kohtuullista?

      Verkkosivujen sisällön tuottaminen on hidasta ja aikaavievää puuhaa, eikä sivustojen ylläpito ole ilmaista. Palveluntarjoajasta ja sivuston koosta riippuen verkkosivu voi maksaa kymmenistä satoihin euroihin vuodessa ja sen lisäksi domainin nimikin pitää maksaa.

      En itse ole törmännyt sensuuriin, mutta erilaisia maksumuureja on tullut vastaan paljonkin. Osa amerikkalaisista palveluntarjoajista ei tarjoa palveluitaan eurooppalaisille eurooppalaisen lainsäädännön vuoksi. Tässäkään mikään yksittäinen maa tai taho ei tietoja ole sensuroinut. Kyse on lainsäädännön yhteensovittamisen ongelmista ja rahasta. Kyse on aina rahasta.

      Mutta jos jokin verkkosisältö on estetty palveluntarjoajan toimesta Suomessa, voit kiertää tämän VPN-palvelulla. Suomalaisen F-Securen Freedome maksaa viitisenkymppiä vuodessa ja se estää tehokkaasti kaiken nettiliikenteen seurannan.

      Netissä olet aina kuin "keisari uusissa vaatteissa" - hyvin näkyvä ja paljon erilaisia jälkiä jättävä. Jos haluat olla anonyymi ja näkymätön, VPN on siihen vaivattomin tapa.

    • Lääkejätit kai tuumailevat että parantunut potilas on menetetty asakas.

      • Anonyymi

        Et vielä ole eduskunnassa? Jos et, niin miksi?


    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15629978/haittamaahanmuutto#comment-97315240

      Muutakin sensuroidaan, paitsi yliluonnolliset kyvyt? Asiantuntemus kasveista? Mitä ne nk. elämäntapainkkarit tiesivät että heitä vastaan aloitettiin sellainen noitavaino?

      "Eräässä majassa iriadamantien asiantuntijat kertovat, kuinka monta tuhatta kasvi ja eliölajia he ovat inventoineet ympäristöstään, ja kuinka monia satoja kasveja voi syödä ja käyttää lääkkeenä. Ylpeän isän näyttäessä kasveja herbaariosta pieni tyttö tunnistaa niitä niiden oikeilla nimillä... Selviytymisen tuli perustua ympäristöstä hankittuun todelliseen, tieteelliseen tietoon, kokeellisesti testattuihin paikallisten luonnonkasvien viljelyyn, ja kestäviin luonnonkäytön muotoihin. Käyttäen nykyaikaisen tieteen keinoja ja luonnonvaraisten kansojen viisautta, intiaaneilla oli tarkoitus luoda mahdollisimman omavarainen yhteisö, ja siirtää sen henkinen perintö eteenpäin. He halusivat kasvattaa lapsensa elämään sopusoinnussa luonnon kanssa ja näkemään, ettei moderni teollinen kulttuuri ollut ainoa mahdollinen elämäntapa..."

      Ote sivustolta "kuinka iriadamantit määritellään" (sivusto poistettu netistä)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe