Käytän rekisteröityä nimmaria

Toivottavasti onnistuu nyt että rekisteröimäni nimimerkki on vain minun käytössä. Olen rekisteröinyt Solopuun vuosia sitten mutta heti silloin ilmeni, että joku ylläpidossa kirjoitteli sillä minun piikkiini. Rekisteröimisestä ei ollut mitään hyötyä. Myös käyttämiäni rekisteröimättömiä nimiä alettiin heti käyttää joten oli palkko kirjoitella vaihtuvilla nimmareilla. Olen usein kirjoitellut tässä foorumissa Kauanuskossa, kauanhellari, KRkommentoi. Jatkossa pyrin kirjoittamaan rekisteröitynä, sillä alkaa olla uudistuksen myötä vain anonyymia ja harmaata massaa.

14

61

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana nimmari 👍
      Minä en taida uskaltaa, kun joku kirjoitti ettei luota moderaattoriin. Mitä haittaa moderaattorista voi olla?

• Et sitten ottanut huomioon sitä, että joku molopää voi rekisteröidä itselleen nikin saIopuu. Pieni l-kirjain korvataan isolla i-kirjaimella ja niin ilkimys voi kirjoitella mukamas sinuna kaikkea paskaa ja mustamaalata tai vahingoittaa sinua. Mitä jos poistaisit tuon nikin ja valitsisit tilalle uuden: vaikka sekopää. Sitä ei ole helppo plagioida. Tai typerys. Tai idiootti. Tai... kusetettu.

• Jos niin käy voi ottaa yhteyttä ylläpitoon ja muuttaa nimimerkin. Oli tosiaankin aikoinaan ylläpidossa henkilöitä jotka kirjoittelivat toisten nimimerkeillä. Seriffeinä kun sai olla joku palstan aktiivi.

• Anonyymi

No höh..Kaikenlaista sitä.

• Anonyymi

Nikistäsi on helppo tehdä rinnakkaisnikki saIopuu, etkä huomaa mitään.
        L kirjain korvatan isolla i kirjaimella.
        Tätä jäynää ateistit harrastavat.

• Jos seuraa aktiivisesti foorumia niin heti hoksaa ja vakioporukka myös ymmärtää nikkivarkauden. Ja mitä todistaa ateismin luonteesta mitä se on jos pitää noin sotkea. Ateisteilla ole nikkivarkautta huomannut.

• Anonyymi
        salopuu kirjoitti:

Jos seuraa aktiivisesti foorumia niin heti hoksaa ja vakioporukka myös ymmärtää nikkivarkauden. Ja mitä todistaa ateismin luonteesta mitä se on jos pitää noin sotkea. Ateisteilla ole nikkivarkautta huomannut.

valitse nikki mitä ei voi väärentää äläkä syytä yläpitoa.
        oletko itse ateisti?

• salopuu kirjoitti:

Jos seuraa aktiivisesti foorumia niin heti hoksaa ja vakioporukka myös ymmärtää nikkivarkauden. Ja mitä todistaa ateismin luonteesta mitä se on jos pitää noin sotkea. Ateisteilla ole nikkivarkautta huomannut.

Voihan laittaa nikin oman kuvansa kanssa

• salopuu kirjoitti:

Oletko ateisti?

• Anonyymi

Ylläpito jakeli anteliaasti IP-osoitteita. Mikä estää ylläpitoa jakelemasta myös henkilötietoja?

Löysin tälläisen kommentin: "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että ylläpito vertailee minun ja Kirjakäärön IP-osoitteita. Ne eivät ole samat. Saat minun puolestani pyytää ylläpidosta vahvistuksen".

• Anonyymi

Olisi selkeätä laittaa kirjoituksen eteen entinen oma nimimerkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöskin kirjoituksen loppuun käy vanha nimimerkki, jos ei halua rekisteröityä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöskin kirjoituksen loppuun käy vanha nimimerkki, jos ei halua rekisteröityä.

Miksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      64
      560
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      46
      550
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      546
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      536
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      520
    Aihe